فایل کامل تحلیل علمی درباره تکنولوژی آموزشی در ایران؛ بررسی وضعیت کنونی، چالشها و چشمانداز توسعه
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل تحلیل علمی درباره تکنولوژی آموزشی در ایران؛ بررسی وضعیت کنونی، چالشها و چشمانداز توسعه دارای ۳۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل تحلیل علمی درباره تکنولوژی آموزشی در ایران؛ بررسی وضعیت کنونی، چالشها و چشمانداز توسعه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل تحلیل علمی درباره تکنولوژی آموزشی در ایران؛ بررسی وضعیت کنونی، چالشها و چشمانداز توسعه۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تحلیل علمی درباره تکنولوژی آموزشی در ایران؛ بررسی وضعیت کنونی، چالشها و چشمانداز توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل تحلیل علمی درباره تکنولوژی آموزشی در ایران؛ بررسی وضعیت کنونی، چالشها و چشمانداز توسعه :
فایل کامل تحلیل علمی درباره تکنولوژی آموزشی در ایران؛ بررسی وضعیت کنونی، چالشها و چشمانداز توسعه
فایل کامل تحلیل علمی درباره تکنولوژی آموزشی در ایران؛ بررسی وضعیت کنونی، چالشها و چشمانداز توسعه شامل ۳۷ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل تحلیل علمی درباره تکنولوژی آموزشی در ایران؛ بررسی وضعیت کنونی، چالشها و چشمانداز توسعه
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مرحله اول
در کشور ما از سال (هـ. ش) به بعد بعضى از مدارس اقدام به ایجاد آزمایشگاههاى فیزیک، شیمى و علوم زیستى کردند. اما عواملى سبب عدم موفقیت این مراکز و راکد ماندن فعالیتهاى آنان شد که نداشتن کادر متخصص، کمبود ابزار و مواد موردنیاز و عدم اعتقاد به کاربرد این ابزار و روش ازآن جملهاند.
در سال وزارت فرهنگ (سابق)، اداره کل هنرهاى زیبا را تأسیس کرد. این اداره علاوه بر نظارت بر کلیه فعالیتهاى هنری، مسؤولیت استفاده از وسایل سمعى و بصرى مدارس را نیز عهدهدار بود. ایجاد آزمایشگاههاى سمعى و بصرى دانشسراى مقدماتى و دانشسراى عالى نیز جزء فعالیتهاى این اداره بود.
پس مىتوان گفت که در ایران نیز ابتدا ابزار و وسایل سمعى و بصرى بدون توجه به نیازهاى خریدارى و در مراکزى نگهدارى مىشد.
فیلمها و مواد موردنیاز نیز بدون توجه به فرهنگ و زبان مردم، و عدم امکان ترجمه همه آنها از خارج خریدارى و دراختیار مدارس و دانشگاهها قرار مىگرفت.
هنوز هم در پارهاى از مدارس شاهد قفسههاى خاکگرفته پر از ابزار هستیم که هیچگونه استفاده معقولى از آنها بهعمل نمىآید. همچنین هنوز هم شاهد آرشیوهاى فیلم بعضى از دانشگاهها هستیم که بهعلت عدم تناسب مجموعهشان با فرهنگ مردم و عدم آشنایى دانشجویان به زبان مواد ارائهشده، در حال فاسدشدن هستند.
گرچه هم ابزار و هم مواد براى تدریس درنظر گرفته شدهاند ولى عدم آشنایى معلمین با مواد و ابزار و فقدان وقت و علاقه از سوى معلمین سبب گردیده که سرمایهها راکد بمانند.
و …
فایل کامل تحلیل علمی درباره تکنولوژی آموزشی در ایران؛ بررسی وضعیت کنونی، چالشها و چشمانداز توسعه
فهرست مطالب
مرحله اول
مرحله دوم
مرحله سوم
مرحله چهارم
مرحله پنجم
پایان
عنوان : تکنولوژى آموزشى در ایران
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۳۸۸ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۳۷
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 