فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره جایگاه خبر در اصول روابط عمومی؛ بررسی نقش اطلاعرسانی در مدیریت ارتباطات سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره جایگاه خبر در اصول روابط عمومی؛ بررسی نقش اطلاعرسانی در مدیریت ارتباطات سازمانی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره جایگاه خبر در اصول روابط عمومی؛ بررسی نقش اطلاعرسانی در مدیریت ارتباطات سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره جایگاه خبر در اصول روابط عمومی؛ بررسی نقش اطلاعرسانی در مدیریت ارتباطات سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره جایگاه خبر در اصول روابط عمومی؛ بررسی نقش اطلاعرسانی در مدیریت ارتباطات سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره جایگاه خبر در اصول روابط عمومی؛ بررسی نقش اطلاعرسانی در مدیریت ارتباطات سازمانی :
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره جایگاه خبر در اصول روابط عمومی؛ بررسی نقش اطلاعرسانی در مدیریت ارتباطات سازمانی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه ۱
ارزشهای خبری ۷
عناصر یا ارکان خبر ۱۲
سبکهای خبرنویسی ۱۵
منبع ولید ۲۰
تیتر یا سرعنوان ۲۴
ویرایش ۲۹
خبر غیرقابل چاپ ۳۲
احترام به معتقدات ۳۲
از غفلت تا رشوه ۳۳
فرآیند خبر ۳۵
گزینش و استحاله ۳۵
دروازه بانی خبر ۳۶
معیار عبور خبر ۳۶
مدلهای حرکت یا جریان خبر ۳۷
جامعه شناسی تولید خبر ۳۹
خبرهای رویدادمدار و فرآیند مدار ۴۱
مقدمه :
خبر چسیت؟ پرسشی کوتاه که پاسخ جویی برای آن بخش وسیعی از ادبیات
روزنامه نگاری را شکل داده است.
خبر، گزارش واقعیتهاست، اما خر واقعیتی را نمی توان خبرنامید.
در این تعریف به این دلیل نمی توان هر واقعیتی را خبر نامید که فلان واقعیت مثلا بر همگان روشن است، نو نیست و چون کهنه است، قابل طرح نیست و وقتی واقعیت تازه نیست، نمی تواند جنبه خبری داشته باشد.
خبر، پیامی است که احتمال صدق و کذب در آن وجود دارد.
خیلی از خبرها به چاپ می رسند، اما روز بعد یا مدتی بعد تکذیب می شوند. بنابراین، تعریف فوق نیز فقط بخشی از مفهوم خبر را در بر می گیرد، اما در عین حال باید افزود که بر خلاف پیشین، که خبر را گزارش می خواند، در این تعریف، خبر پیام نامیده می شود.
خبر، الزاما گزارش رویداد جاری(تازه) نیست.
چرا؟ زیرا که ممکن است که جنبه های تازه ای از یک رویداد کهنه و قدیمی، و به عبارت دیگر زوایای جدیدی از انچه را که قبلاً رخ داده است، اشکار کند بنابراین به یک موضوع قدیمی، یک وجه تازه خبری بدهد.
رویدادی است که قرار است اتفاق بیفتد.
خبرهایی نظیر اینکه «فردا برف خواهد بارید»، «کنکور سراسری هفته آینده برگزار
می شود» و یا «سمینار مطبوعات بهار آینده تشکیل می شود»، از جمله خبرهایی هستند که مشمول تعریف فوق قرار می گیرند.
اگر یک نفر سگی را گاز بگیرد، خبر است، ولی به عکس اگر سگی، فردی را گاز بگیرد، خبر نیست.
این تعریف از جمله تعاریف کلاسیک، که در تبیین مفهوم خبر به کار گرفته می شوند، به حساب می آید.
اطلاعات مربوط به آنچه رخ داده است، خبر نامیده می شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 