فایل ورد کامل طرح درس جامعه‌شناسی؛ بررسی مبانی نظری، اهداف آموزشی و روش‌های تدریس نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل طرح درس جامعه‌شناسی؛ بررسی مبانی نظری، اهداف آموزشی و روش‌های تدریس نوین دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل طرح درس جامعه‌شناسی؛ بررسی مبانی نظری، اهداف آموزشی و روش‌های تدریس نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل طرح درس جامعه‌شناسی؛ بررسی مبانی نظری، اهداف آموزشی و روش‌های تدریس نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طرح درس جامعه‌شناسی؛ بررسی مبانی نظری، اهداف آموزشی و روش‌های تدریس نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل طرح درس جامعه‌شناسی؛ بررسی مبانی نظری، اهداف آموزشی و روش‌های تدریس نوین :

بررسی درس دوم ,از فصل دوم کتاب جامعه شناسی سال سوم علوم انسانی

سئوال ۱-اهداف این درس را درسه قلمرو شناختی ’مهارتی’و نگرشی مشخص کنید:

الف)در قلمرو شناختی:

۱-انتظار می رود دانش آموز اساس داوری در مورد نابرابری ها را بداند .

۲-انتظار می رود دانش آموز مفهوم شایسته سالاری را بفهمد.

۳-دانش آموز بتواند تاثیر شایسته سالاری در برخورداری افراد از مزایای اجتماعی را توضیح دهد.

۴-انتظار می رود دانش آموز عادلانه بودن یا نبودن توزیع مزایا بر اساس ویژگی های

انتسابی را توضیح دهد. .

۵-انتظار می رود دانش آموز تعریفی از تبعیض و فمینیسم یاد گیرد.

ب )در قلمرو مهارتی :

۱-دانش آموز بتواند در مورد ارزشهای جامعه خود یا جوامع دیگر داوری کند.

۲-دانش آموز بتواند عادلانه بودن یا نبودن توزیع مزایا را در گروه و جامعه تشخیص

دهد.

۳-دانش آموز بتواند علت نابرابری در توزیع مزایا (بر مبنای ویژگی های اکتسابی و

انتسابی )را پیدا کند .

۴-دانش آموز بتواند عقاید فمینیستی را تجزیه و تحلیل کند .

۵-دانش آموز بتواند در مورد طبیعی بودن یا نبودن توزیع مزایا براساس اکتسابی

یا انتسابی استدلال کند .

۶-دانش آموز مصادیقی از تبعیض را در جامعه شایسته سالاری یا پادشاهی بیابد .

ج –در قلمرو نگرشی :

۱-دانش آموز نگرش مثبت در مورد تاثیر ارزشهای جامعه بر توزیع مزایا پیدا

می کند و آنرا بعنوان عامل مهم و تاثیر گذار می پذیرد .

۲-نگرش مثبت در مورد برابری زن و مرد در ذهن دانش آموز ایجاد می شود .

۳-نگرش مثبت در مورد مستمر بودن ویژگی های اکتسابی در کسب مزایا ایجاد

می شود .

۴-نگرش منفی در مورد تبعیض در فرد ایجاد می شود .

سئوال ۲- مفاهیم اساسی درس را مشخص کنید :

-ارزشها و باورها مبنایی برای داوری در مورد (عادلانه بودن یا نبودن )توزیع مزایامی باشد

-ویژگی های اکتسابی (در جوامع شایسته سالار )مهم ترین عامل برخورداری از مزایا است

-فمینیستها اعتقاد به برابری زن و مرد (در بهره مندی ازاکثر مزایا ) دارند .

-شایسته سالاری یعنی: بر عهده گرفتن نقش بر اساس کسب صلاحیت و مهارتها ی لازم برای آن نقش که مفابل تبعیض قرار دارد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.