فایل کامل پژوهش جامع درباره استراتژیهای تولید؛ تحلیل مدلهای مدیریتی، روشهای نوین و تأثیر بر بهرهوری
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش جامع درباره استراتژیهای تولید؛ تحلیل مدلهای مدیریتی، روشهای نوین و تأثیر بر بهرهوری دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع درباره استراتژیهای تولید؛ تحلیل مدلهای مدیریتی، روشهای نوین و تأثیر بر بهرهوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع درباره استراتژیهای تولید؛ تحلیل مدلهای مدیریتی، روشهای نوین و تأثیر بر بهرهوری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع درباره استراتژیهای تولید؛ تحلیل مدلهای مدیریتی، روشهای نوین و تأثیر بر بهرهوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع درباره استراتژیهای تولید؛ تحلیل مدلهای مدیریتی، روشهای نوین و تأثیر بر بهرهوری :
سطوح استراتژی
۱-استراتژی گروه: استراتژی مجموعه ای از شرکتهای مستقل سود آور که تحت پوشش یک
مدیریت اداره می شوند، گفته می شود.
۲-استراتژی شرکت: راهنمایی برای کلیه فعالیتهای آن است.گاهی به این استراتژی ، استراتژی رقابتی نیز گفته می شود زیرا چگونگی رقابت با شرکتهای رقیب در آن مورد تأکید است.
۳- استراتژی وظیفه ای: جهت کلی هر یک از فعالیتهای سازمان را مانند تولید، بازاریابی، مالی و تحقیق و توسعه تعیین می کند.
استراتژی تولید:
نگرش استراتژیک به موضوع تولید به عنوان یک سلاح رقابتی تقریباً به ۵۰ سال قبل بر می گردد. راس و میلر قائل به تمایز بین استراتژی بازاریابی و استراتژی تولید نبودند زیرا معتقد بودند خط مشیهای تولید یک بخش ضروری از استراتژی بازاریابی است.در نظر گفتن استراتژی تولید به عنوان یک بخش مجزا و مرتبط با بخش بازاریابی از مقالهSkinner در سال ۱۹۶۹ نشئت می گیرد.
استراتژی های تولیدی
.۱ تولید انبوه: حجم تولید بالا، تنوع کم، خدمات و محصولات استاندارد، هزینه متغیر پایین
.۲تولید ناب: بر مبنای سیستم تولیدی تویوتا، حذف جامع همه اتلافها و محیط عملیات و تولید
.۳تولید سفارشی: حجم تولید پایین، تنوع بالا، محصول مطابق با اطلاعاتی که مشتری می دهد ساخته می شود.
.۴عملیات چابک و منعطف:ارائه محصولات سفارشی بسیار بالا با هزینه قابل مقایسه با تولید انبوه، با استفاده از زمان نهایی تحویل کوتاه اند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 