فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریههای سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریههای سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی دارای ۵۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریههای سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریههای سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریههای سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریههای سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی :
فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریههای سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی
فهرست:
فصل ۱- تعاریف و مفاهیم مدیریت و سازمان
فصل ۲- مثالهای طبقهبندی نظریههای سازمان و مدیریت
فصل۳- سیر تحول نظریههای مدیریت
فصل ۴- خلاقیت
فصل ۵- برنامه ریزی
فصل ۶- تصمیم گیری و حل مساله
فصل ۷- برنامه ریزی استراتژیک یا راهبردی
فصل ۸ – سازماندهی
فصل ۹- هدایت و رهبری
فصل ۱۲- کنترل
فصل ۱- تعاریف و مفاهیم مدیریت و سازمان
سازمان را تربیت منظم افراد برای دستیابی به اهدافی مشخص تعریف کردهاند.
برخی مدیریت را عبارت ازفرایند کسب اهداف و به طور کارا و مؤثر از طریق دیگران تعریف مینمایند. در این تعریف بر دو مفهوم کارایی و اثر بخشی تاکید شده است. از نظر پیتر دراکر کارایی به معنای درست انجام دادن کار و اثر بخشی به معنای انجام دادن کار درست میباشد.
به طور کلی سازمانها سه ویژگی مشترک دارند؛
۱- مقاصد و اهداف مشخصی دارند،۲- از آحاد انسانی تشکیل شدهاند و۳- دارای ساختاری منظم و مشخص می باشند.
ابعاد سازمان مفهومی است که بیانگر ویژگی های خاص سازمان می باشد.
۱- رسمی گرایی ۲- تخصص گرایی ۳- داشتن استاندارد ۴- سلسله مراتب اختیارات ۵- پیچیدگی ۶- تمرکزگرایی ۷- حرفهای گرایی و ۸- نسبت کارکنان از ابعاد ساختاری سازمان می باشد.
ابعاد محتوایی سازمان نیز عبارت است از؛ ۱- اندازه ۲- فن آوری سازمان ۳- محیط ۴- هدفها و راهبردها و ۵- فرهنگ.
پیچیدگی در سازمانها به معنای تعداد کارها یا نظام های فرعی است که در درون یک سازمان انجام می شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 