فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریه‌های سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریه‌های سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی دارای ۵۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریه‌های سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریه‌های سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریه‌های سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریه‌های سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی :

فایل کامل پژوهش تخصصی درباره نظریه‌های سازمان و مدیریت؛ مرور تاریخی، تحلیل رویکردهای کلاسیک و نوین و کاربردهای عملی
فهرست:

فصل ۱- تعاریف و مفاهیم مدیریت و سازمان

فصل ۲- مثال‎های طبقه‎بندی نظریه‎های سازمان و مدیریت

فصل۳- سیر تحول نظریه‎های مدیریت

فصل ۴- خلاقیت

فصل ۵- برنامه ریزی

فصل ۶- تصمیم گیری و حل مساله

فصل ۷- برنامه ریزی استراتژیک یا راهبردی

فصل ۸ – سازماندهی

فصل ۹- هدایت و رهبری

فصل ۱۲- کنترل


فصل ۱- تعاریف و مفاهیم مدیریت و سازمان

سازمان را تربیت منظم افراد برای دستیابی به اهدافی مشخص تعریف کرده‎اند.

برخی مدیریت را عبارت ازفرایند کسب اهداف و به طور کارا و مؤثر از طریق دیگران تعریف می‎نمایند. در این تعریف بر دو مفهوم کارایی و اثر بخشی تاکید شده است. از نظر پیتر دراکر کارایی به معنای درست انجام دادن کار و اثر بخشی به معنای انجام دادن کار درست می‎باشد.

به طور کلی سازمانها سه ویژگی مشترک دارند؛
۱- مقاصد و اهداف مشخصی دارند،۲- از آحاد انسانی تشکیل شده‎اند و۳- دارای ساختاری منظم و مشخص می باشند.

ابعاد سازمان مفهومی است که بیانگر ویژگی های خاص سازمان می باشد.

۱- رسمی گرایی ۲- تخصص گرایی ۳- داشتن استاندارد ۴- سلسله مراتب اختیارات ۵- پیچیدگی ۶- تمرکزگرایی ۷- حرفه‎ای گرایی و ۸- نسبت کارکنان از ابعاد ساختاری سازمان می باشد.

ابعاد محتوایی سازمان نیز عبارت است از؛ ۱- اندازه ۲- فن آوری سازمان ۳- محیط ۴- هدف‎ها و راهبردها و ۵- فرهنگ.

پیچیدگی در سازمان‎ها به معنای تعداد کارها یا نظام های فرعی است که در درون یک سازمان انجام می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.