فایل کامل پژوهش تخصصی درباره ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی؛ بررسی مهارت‌های نوآوری، رهبری و توسعه کسب‌وکار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش تخصصی درباره ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی؛ بررسی مهارت‌های نوآوری، رهبری و توسعه کسب‌وکار دارای ۱۰۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش تخصصی درباره ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی؛ بررسی مهارت‌های نوآوری، رهبری و توسعه کسب‌وکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش تخصصی درباره ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی؛ بررسی مهارت‌های نوآوری، رهبری و توسعه کسب‌وکار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش تخصصی درباره ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی؛ بررسی مهارت‌های نوآوری، رهبری و توسعه کسب‌وکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش تخصصی درباره ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی؛ بررسی مهارت‌های نوآوری، رهبری و توسعه کسب‌وکار :

فایل کامل پژوهش تخصصی درباره ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی؛ بررسی مهارت‌های نوآوری، رهبری و توسعه کسب‌وکار
فهرست مطالب


– مقدمه

– تعاریف کارآفرینی

– کارآفرینی سازمانی

– نقش‌های کارآفرینان

– ویژگی‌های کارآفرینان

– تفاوت کارآفرین با غیرکارآفرین

– تفاوت کارآفرین با مدیر

– دیدگاه فرایندی و مدل‌های کارآفرینی

– ارائه مدل کارآفرینی


تعاریف کارآفرین

واژه کارآفرین : از کلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن Undertake

نشأت گرفته است .

روند تحول زندگی از دوران غارنشینی تاکنون به شیوه‌های متفاوتی توصیف شده است؛

اما آنچه که در تمامی تحلیل‌ها مورد توجه قرار گرفته است همانا تقش “ عامل تغییر “

( Change Agent ) یا در واقع همان نیرویی است که پیشرفت مادی را سبب شده است .

امروزه متوجه شده‌اند که “ عامل تغییر “ از ابتدا وجود داشته و در آینده نیز نقش آن را

کارآفرینان ایفاء خواهند نمود .

کارآفرِین فردی است دارای ایده و فکر جدید که از طریق ایجاد یک کسب و کار

( کسب و کار منزل، کسب و کار مجازی ، کسب و کار مغازه یا شرکت یا سازمان)

توأم با منابع و مخاطره و با انگیز مالی و اجتماعی محصول یا خدمت جدید به بازار

ارائه می‌نماید.


ریچارد کانتیلون-۱۷۳۰Richard Cantillon

اولین فردی بود که این واژه را در علم اقتصاد ابداع نمود و آن را این چنین تعریف کرد:

کارآفرین فردی است که ابزار تولید را به منظور ترکیب به صورت محصولاتی قابل عرضه به بازار خریداری می‌کند. کارآفرین درهنگام خرید از قیمت نهائی محصولات اطلاع ندارد.

وی عمده فروشان را بعنوان اصلی ترین گروه کارآفرینان محسوب می نمود .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.