فایل کامل پژوهش جامع درباره اصول آموزش و یادگیری؛ بررسی نظریه‌های آموزشی، روش‌های تدریس و اثرات روان‌شناختی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش جامع درباره اصول آموزش و یادگیری؛ بررسی نظریه‌های آموزشی، روش‌های تدریس و اثرات روان‌شناختی دارای ۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع درباره اصول آموزش و یادگیری؛ بررسی نظریه‌های آموزشی، روش‌های تدریس و اثرات روان‌شناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع درباره اصول آموزش و یادگیری؛ بررسی نظریه‌های آموزشی، روش‌های تدریس و اثرات روان‌شناختی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع درباره اصول آموزش و یادگیری؛ بررسی نظریه‌های آموزشی، روش‌های تدریس و اثرات روان‌شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع درباره اصول آموزش و یادگیری؛ بررسی نظریه‌های آموزشی، روش‌های تدریس و اثرات روان‌شناختی :

فایل کامل پژوهش جامع درباره اصول آموزش و یادگیری؛ بررسی نظریه‌های آموزشی، روش‌های تدریس و اثرات روان‌شناختی
فهرست

•یادگیری

•نگرشهای مختلف یادگیری

•نظریه سازنده نگری در یادگیری

•اصول نظریه سازنده نگری

•روشهای تدریس

•انگیزش و تعلیم و تربیت

•انواع انگیزه

•الگویی برای افزایش انگیزه

•ویژگی های معلم

•ویژگی های جو کلاس

•ویژگی های روش آموزش

•هوش و خلاقیت

•تعریف هوش

•نگرشهای مختلف به هوش

•تقسیم بندی هوش چندگانه

•اصول آموزشی مرتبط با تقویت هوش

•خلاقیت

•انواع تفکر

•خصوصیات افراد خلاق

•آموزش و پرورش و خلاقیت

•تغییرات اساسی نظام آموزشی جهت پرورش خلاقیت

یادگیری

انسان تنها با تعدادی رفتار رفلکسی ساده متولد می شود و بیشتر آنچه که انجام می دهد حاصل یادگیری است

یادگیری: ایجاد تغییرات پایدار در رفتار موجود زنده که بر اثر تجربه حاصل شده است.

نظریه سازنده نگری در یادگیری

معلمان نمی توانند به سادگی دانش خود را منتقل کنند.

دانش آموزان باید خود دانش را در ذهنشان بسازند.

نقش معلم معنی دار کردن مطالب درسی و ارائه راه حل است.

دانش آموزان باید شخصاً اطلاعات پیچیده را کشف و تعبیر و تفسیر کنند و آنها را تغییر دهند.

اصول نظریه سازنده نگری

یادگیری اجتماعی

منطقه رشد طبیعی

کارآموزی شناختی

یادگیری با واسطه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.