فایل کامل پژوهش جامع درباره بازارهای نوظهور (New Markets)؛ بررسی فرصت‌های اقتصادی، چالش‌ها و راهبردهای توسعه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش جامع درباره بازارهای نوظهور (New Markets)؛ بررسی فرصت‌های اقتصادی، چالش‌ها و راهبردهای توسعه دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع درباره بازارهای نوظهور (New Markets)؛ بررسی فرصت‌های اقتصادی، چالش‌ها و راهبردهای توسعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع درباره بازارهای نوظهور (New Markets)؛ بررسی فرصت‌های اقتصادی، چالش‌ها و راهبردهای توسعه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع درباره بازارهای نوظهور (New Markets)؛ بررسی فرصت‌های اقتصادی، چالش‌ها و راهبردهای توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع درباره بازارهای نوظهور (New Markets)؛ بررسی فرصت‌های اقتصادی، چالش‌ها و راهبردهای توسعه :

عنوان: فایل کامل پژوهش جامع درباره بازارهای نوظهور (New Markets)؛ بررسی فرصت‌های اقتصادی، چالش‌ها و راهبردهای توسعه

دسته: مدیریت بازاریابی

فرمت:‍ پاورپوینت

تعداد اسلاید: ۳۱ اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ” بازارهای جدید(New markets) ” می باشد که در حجم ۳۱ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت و اصول بازاریابی در مقطع کارشناسی و درس بازاریابی بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

بازاریابی و توسعه اقتصادی

مراحل توسعه اقتصادی

سرعت رشد درآمد ملی در مراحل مختلف پنجگانه نظریه روستو

تقسیم بندی سازمان ملل در خصوص مراحل توسعه اقتصادی کشورها با توجه به میزان صنعتی بودن

عوامل موثر در رشد کشورهای تازه صنعتی شده

اطلاعات، تکنولوژی، اینترنت و توسعه اقتصادی

زیرساخت و توسعه

استنادات بازاریابی

بازاریابی در کشورهای در حال توسعه

بازاریابی در جهان سوم: آموزش، قیمت گذاری و استفاده جامعه

تقاضا در یک کشور در حال توسعه

کشورهای در حال توسعه و بازارهای جدید

کشورهای آمریکایی

اروپای شرقی

کشورهای حوزه دریای بالتیک

آسیا

کشورهای حوزه اقیانوس آرام

چین

هنگ کنگ

تایوان

هند

منشور ۵ ماده ای هند برای رونق اقتصادی

گامهایی که قبلا برای رونق اقتصادی هند برداشته شد

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.