فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره تأثیر رسانه‌های جمعی بر فرهنگ جوانان؛ تحلیل تغییرات اجتماعی و الگوهای رفتاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره تأثیر رسانه‌های جمعی بر فرهنگ جوانان؛ تحلیل تغییرات اجتماعی و الگوهای رفتاری دارای ۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره تأثیر رسانه‌های جمعی بر فرهنگ جوانان؛ تحلیل تغییرات اجتماعی و الگوهای رفتاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره تأثیر رسانه‌های جمعی بر فرهنگ جوانان؛ تحلیل تغییرات اجتماعی و الگوهای رفتاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره تأثیر رسانه‌های جمعی بر فرهنگ جوانان؛ تحلیل تغییرات اجتماعی و الگوهای رفتاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره تأثیر رسانه‌های جمعی بر فرهنگ جوانان؛ تحلیل تغییرات اجتماعی و الگوهای رفتاری :

فصل اول: کلیات تحقیق

۱-۱ مقدمه ۲

۱-۲ بیان مسئله ۴

۱-۳ سوالهای تحقیق ۵

۱-۳-۱ سؤال کلی ۵

۱-۳-۲ سؤال های جزئی ۵

۱-۴ ضرورت و اهمیت پژوهش ۶

۱-۵ اهداف تحقیق ۷

۱-۵-۱ هدف کلی ۷

۱-۵-۲ هدف های جزئی ۷

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

۲-۱ مقدمه ۹

۲-۲ پیشینه تحقیق ۱۱

۲-۳ تاثیر رسانه های جمعی بر سلامت رفتار ۱۲

۲-۴ جهانی شدن ۱۳

۲-۵ هویت ۱۳

۲-۶ چارچوب نظری تحقیق ۱۴

۲-۷ وضعیت اینترنت در جهان ۱۹

۲-۸ نقش اینترنت در جهان آینده ۱۹

۲-۹ وضعیت کنونی اینترنت در ایران ۲۰

۲-۱۰ تاثیررسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان ۲۱

۲-۱۱ چهارچوب نظری ومدل مفهومی ۲۲

۲-۱۲ رسانه ها و هویت ۲۳

۲-۱۳ ویژگی های رسانه های جمعی ۲۳

۲-۱۴ تأثیر تصویر بر روان آدمی ۲۸

۲-۱۵ تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی ۳۷

۲-۱۶ نقش معجزه آسا رسانه های جمعی برای رسیدن برخی افراد به اهداف خود ۳۸

۲-۱۷ تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی ۳۸

۲-۱۸ نقش تلویزیون و ویدیو در بزهکاری ۴۰

۲-۱۹ تاثیر رادیو بر انحرافات اجتماعی ۴۱

۲-۲۰ رسانه های جمعی و هویت ۴۲

۲-۲۱ فرضیه های تحقیق ۴۳

۲-۲۱-۱ فرضیه اصلی ۴۳

۲-۲۱-۲ فرضیه های فرعی ۴۳

۲-۲۲ مدل تحقیق ۴۴

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

۳-۱ مقدمه ۴۶

۳-۲ روش تحقیق ۴۷

۳-۲-۱ تحقیقات بنیادی ۴۷

۳-۲-۲ تحقیقات کاربردی ۴۷

۳-۲-۳ تحقیقات عملی ۴۷

۳-۲-۴ روش تحقیق در این پژوهش ۴۸

۳-۳ ماهیت و روش پژوهش ۴۸

۳-۳-۱ تحقیقات تاریخی ۴۸

۳-۳-۲ تحقیقات توصیفی ۴۸

۳-۳-۳ تحقیقات همبستگی ۴۹

۳-۳-۴ تحقیقات علیّ ۴۹

۳-۳-۵ تحقیقات تجربی ۴۹

۳-۴ قلمرو تحقیق ۴۹

۳-۴-۱ قلمرو موضوعی ۴۹

۳-۴-۲ قلمرو مکانی ۴۹

۳-۴-۳ قلمرو زمانی ۴۹

۳-۵ جامعه آماری ۵۰

۳-۵-۱ روش نمونه گیری ۵۰

۳-۵-۲ نمونه گیری خوشه ای ۵۰

۳-۵-۳ تعیین حجم نمونه ۵۱

۳-۷-۴ روش تعیین حجم نمونه ۵۱

۳-۶ روش جمع آوری اطلاعات ۵۱

۳-۶-۱ ابزارجمع آوری اطلاعات ۵۲

۳-۶-۲ مقیاس لیکرت ۵۲

۳-۶-۳ روایی ۵۲

۳-۶-۴ پایایی ۵۳

۳-۷ طرح آزمون آماری فرضیه های تحقیق ۵۳

۳-۷-۱ آمار تحلیلی مورد استفاده ۵۴

۳-۸ جدول مورگان ۵۵

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱ تجزیه و تحلیل آماری ۵۷

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

۵-۱ نتیجه گیری فرضیات ۶۱

۵-۲ پیشنهادات ۶۲

۵-۲-۱ پیشنهادات برای تحقیقات بعدی ۶۲

۵-۳ محدودیتها ۶۲

۵-۳-۱محدودیت تحقیق ۶۲

منابع

پرسشنامه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.