فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران دارای ۱۷۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران :

چکیده:

این پژوهش با هدف بررسی نقش رسانه‌های‌جدید‌در ارتقاء‌فرهنگ‌دینی‌درمیان دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه تهران و سوره است. سوال اصلی این تحقیق این است که آیا رابطه‌ای بین رسانه های جدید و ارتقاء فرهنگ دینی وجود دارد؟

در این پژوهش با سود جستن ازآراء صاحب نظران،نتایج تحقیقات پیشین و مشاهدات شخصی نگارنده استفاده از رسانه ها را در سه حوزه نوع استفاده،میزان استفاده ومکان استفاده است و متغیرهای زمینه ای شامل(جنسیت، سن ، میزان تحصیلات، وضعیت اشتغال) را به عنوان متغیرهای مستقل و فرهنگ دینی را به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته است.

این تحقیق از نوع اکتشافی – توصیفی و روش آن پیمایش است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه تهران و دانشگاه سوره هستند که تعداد آنها ۷۰۰ نفر است. که از بین این تعداد ۲۴۶ نفر از طریق فرمول کوکران به روش نمونه گیری ترکیبی از نوع خوشه‌ای و اتفاقی(دردسترس) انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی و آزمون فرضیه های تحقیق به ما نشان داد که بین مولفه‌های فردی مانند جنسیت ، وضعیت تاهل و.. با مکان استفاده از رسانه های جدید رابطه معنی داری وجود دارد از طرفی بین وضعیت تاهل و جنسیت با میزان استفاده از رسانه های جدید رابطه معنی داری یافت نشد و براساس نتایج بدست آمده از این پژوهش۴۸% دانشجویان فقط از رسانه‌های جدید استفاده می‌کنند که میانگین سنی آنها بین ۲۰-۳۰ می باشد.

روایی این پژوهش از نوع صوری و پایایی آن برحسب ضریب آلفای کرونباخ برای متغیر وابسته پژوهش ۷۵% است.

واژگان کلیدی: رسانه، رسانه های جدید، فرهنگ دینی،نقش رسانه های جدید

فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست مطالب

فصل اول: کلیات پژوهش…………………………………………………………………………….۱

مقدمه…………………………………………………………………………………………………. ۲-۳

۱-۱- بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………..۳-۴

۲-۱- طرح و تحدید موضوع……………………………………………………………………………………………….۴

۳-۱- اهمیت موضوع…………………………………………………………………………………………………………۴

۴-۱-ضرورت موضوع……………………………………………………………………………………………………….۵

۴-۱- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………..۵

۱-۴-۱- هدف اصلی………………………………………………………………………………………………………….۵

۲-۴-۱- اهداف فرعی………………………………………………………………………………………………………..۵

فصل دوم: بررسی ادبیات نظری پژوهش…………………………………………………………..۶

مقدمه………………………………………………………………………………………………………..۷

گفتار اول: پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………۸

۱-۱-۲- پیشینه های داخلی……………………………………………………………………………………………….۸-۱۰

نقد تحقیقات داخلی ذکر شده……………………………………………………………………………………………..۱۰

۲-۱-۲- پیشینه های خارجی…………………………………………………………………………………………..۱۰-۱۱

نقد تحقیقات خارجی ذکر شده……………………………………………………………………………………………۱۱

گفتار دوم: رسانه ها(جدید وسنتی)……………………………………………………………………………………….۱۲

۱-۲-۲- مفهوم رسانه…………………………………………………………………………………………………….۱۲-۱۴

۲-۲-۲- انواع نقش رسانه ها…………………………………………………………………………………………….۱۴-۱۵

۳-۲-۲- انواع رسانه ها………………………………………………………………………………………………………۱۵

۴-۲-۲- انواع رسانه های جدید…………………………………………………………………………………………۱۶-۱۹

۵-۲-۲- رسانه های اجتماعی مجازی…………………………………………………………………………………۲۰-۲۳

۶-۲-۲- پارادایم رسانه های جدید…………………………………………………………………………………….۲۴-۲۶

۷-۲-۲- ویژگی و کارکردهای رسانه های جدید…………………………………………………………………..۲۷

۸-۲-۲-جمع بندی………………………………………………………………………………………………………. ۲۸-۲۹

۹-۲-۲- ارتباطات و رسانه های سنتی……………………………………………………………………………………۳۰

۱۰-۲-۲- مهمترین ویژگی ها و کارکردهای ارتباطات سنتی…………………………………………………..۳۱-۳۲

۱۱-۲-۲- آشنایی با رسانه های سنتی دینی…………………………………………………………………………۳۲-۳۶

۱۲-۲-۲- ابعادی از الگوی ارتباطات سنتی در ایران……………………………………………………………….۳۷-۳۸

گفتار سوم: فرهنگ و دین ………………………………………………………………………………………………….۳۹

۱-۳-۲- مفهوم لغوی فرهنگ و شاخص های آن…………………………………………………………………..۳۹-۴۰

۲-۳-۲- بستر تاریخی‌مفهوم فرهنگ………………………………………………………………………………….۴۰-۴۳

۳-۳-۲- دین…………………………………………………………………………………………………………………….۴۴

۴-۳-۲- تعریف فرهنگ دینی……………………………………………………………………………………………۴۵-۴۶

۵-۳-۲- سرفصل های عملی فرهنگ دینی………………………………………………………………………………۴۶

۶-۳-۲- تبلیغ سنتی و مدرن پیام های دینی رسانه………………………………………………………………………۴۷

۷-۳-۲-ویژگی تبلیغات سنتی و مدرن………………………………………………………………………………..۴۸-۴۹

۸-۳-۲- وجه پیام‌آوری رسانه برای دین…………………………………………………………………………………..۴۹

۹-۳-۲- انواع گفتمان………………………………………………………………………………………………………….۵۰

۱۰-۳-۲- وجه گفتمان‌پردازی رسانه برای دین…………………………………………………………………………۵۰

۱۱-۳-۲- “دین رسانه ای ” یا ” رسانه دینی”……………………………………………………………………………۵۱

۱۲-۳-۲- مهمترین خدمات رسانه به دین……………………………………………………………………………..۵۱-۵۲

۱۳-۳-۲- مهمترین خدمات دین به رسانه……………………………………………………………………………..۵۳-۵۴

گفتارچهارم: نظریه ها……………………………………………………………………………………………………………۵۵

۱-۴-۲-نظریه ابزاری یا ابزارگرایانه………………………………………………………………………………………..۵۵

۲-۴-۲- رویکرد ذات گرایانه…………………………………………………………………………………………….۵۶-۵۷

۳-۴-۲- نظریه اقتضاء یا اقتضاگرایانه………………………………………………………………………………………..۵۸

۴-۴-۲- نظریه برجسته سازی……………………………………………………………………………………………..۵۹-۶۰

۵-۴-۲- نظریه استفاده و رضامندی………………………………………………………………………………………۶۱-۶۲

۶-۴-۲- آنتونی گیدنز: ساخت یابی………………………………………………………………………………………….۶۳

۷-۴-۲- نظریه تغییرات فرهنگی……………………………………………………………………………………………….۶۴

۸-۴-۲- نظریه وابستگی………………………………………………………………………………………………………۶۵-۶۶

۹-۴-۲- نظریه رسانه های جدید…………………………………………………………………………………………..۶۷-۶۸

۱۰-۵-۲- چارچوب نظری تحقیق………………………………………………………………………………………….۶۹-۷۰

۶-۲- فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست متغیرها……………………………………………………………………………………………………………..۷۱

۷-۲- سوال های تحقیق………………………………………………………………………………………………………۷۱-۷۲

۸-۲- فرضیه های پژوهش…………………………………………………………………………………………………….۷۲-۷۳

فصل سوم:روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………۷۴

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..۷۵

۱-۳- نوع و روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………….۷۶

۲-۳- تعریف نظری و عملیاتی مفاهیم و متغیرها…………………………………………………………………………۷۶-۸۴

۳-۳- واحد تحلیل……………………………………………………………………………………………………………………۸۴

۴-۳- جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………..۸۴

۵-۳- حجم نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………….۸۴

۶-۳- تکنیک گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………….۸۴

۷-۳- تکنیک پردازش داده ها……………………………………………………………………………………………………..۸۵

۸-۳- آزمون‌های آماری مورد استفاده………………………………………………………………………………………….۸۵

۹-۳- روایی و پایایی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..۸۶

فصل چهارم: بررسی یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………۸۷

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….۸۸

۱-۴- بررسی یافته های سطح توصیفی…………………………………………………………………………………….۸۹-۱۱۲

۲-۴- بررسی یافته های سطح تحلیلی …………………………………………………………………………………………۱۱۳

۱-۲-۴-.فرضیه های اصلی…………………………………………………………………………………………………۱۱۳-۱۱۴

۲-۲-۴-فرضیه های فرعی ………………………………………………………………………………………………….۱۱۴-۱۲۳

فصل پنجم: نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………….۱۲۴

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۵

۱-۵- جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۶

۱-۱-۵- جمع بندی یافته های توصیفی…………………………………………………………………………………۱۲۶-۱۲۸

۲-۱-۵-جمع بندییافته های تحلیلی…………………………………………………………………………………….۱۲۹-۱۳۲

۲-۵- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۳

۳-۵-پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۴

۱-۳-۵- پیشنهادهای اجرایی……………………………………………………………………………………………………….۱۳۴

۲-۳-۵- پیشنهادهای پژوهشی……………………………………………………………………………………………………..۱۳۴

۴-۵- امکانات موجود درانجام پژوهش…………………………………………………………………………………………۱۳۴

۵-۵- محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………….۱۳۵

فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………..۱۳۶-۱۳۷

فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست منابع اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………۱۳۸-۱۴۰

فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۰

فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست وب سایت…………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۰

ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۴۱

پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………….۱۴۲-۱۴۳

فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست نمودار

۱-۱-۴: نمودار دایره ای متغیر جنسیت……………………………………………………………………………………………۸۹

۲-۱-۴: نمودار متغیر سن……………………………………………………………………………………………………………..۹۱

۳-۱-۴: نمودار میله ای متغیر سطح تحصیلات…………………………………………………………………………………۹۱

۴-۱-۴-: نمودار دایره ای متغیر وضعیت اشتغال……………………………………………………………………………….۹۲

۵-۱-۴- : نمودار دایره ای متغیر وضعیت تاهل…………………………………………………………………………………۹۳

۶-۱-۴- : نمودار متغیر نوع کسب آگهی های مذهبی ازرسانه……………………………………………………………..۹۴

۷-۱-۴- : نمودارمتغیر مدت زمان استفاده از رسانه سنتی(ساعت)………………………………………………………..۹۵

۸-۱-۴- : نمودار متغیر مدت زمان استفاده از رسانه جدید(ساعت)………………………………………………………۹۶

۹-۱-۴- : نمودار متغیر میزان استفاده از رسانه های سنتی…………………………………………………………………….۹۷

۱۰-۱-۴- : نمودار متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………………………………………….۹۸

۱۱-۱-۴- : نمودار متغیر مکان استفاده از رسانه های سنتی…………………………………………………………………..۹۹

۱۲-۱-۴- : نمودار متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………………………….۱۰۰

۱۳-۱-۴- : نمودار متغیر پایندی به اصول دین………………………………………………………………………………..۱۰۲

۱۴-۱-۴- : نمودار متغیر رعایت حق الناس…………………………………………………………………………………….۱۰۳

۱۵-۱-۴- : نمودار متغیر حفظ پوشش اسلامی………………………………………………………………………………..۱۰۴

۱۶-۱-۴- : نمودار متغیر تحقیق و تعمق درخصوص مطالعه کتب ارزشی، مذهبی و………………………………۱۰۵

۱۷-۱-۴- : نمودار متغیر شرکت درمراسم و سخنرانی‌های مذهبی………………………………………………………۱۰۶

فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست جداول

۱-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیرجنسیت…………………………………………………………………………………۸۹

۲-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیرسن………………………………………………………………………………………۹۰

۳-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیرسطح تحصیلات……………………………………………………………………..۹۱

۴-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیروضعیت اشتغال……………………………………………………………………….۹۲

۵-۱-۴- جدول توزیع فراوانی جایگاه متغیروضعیت تاهل……………………………………………………………….۹۳

۶-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر کسب آگهی های مذهبی…………………………………………………………۹۴

۷-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر مدت زمان استفاده از رسانه های سنتی(ساعت)…………………………..۹۵

۸-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر مدت زمان استفاده از رسانه های جدید(ساعت)…………………………..۹۶

۹-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر میزان استفاده از رسانه های سنتی……………………………………………….۹۷

۱۰-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………..۹۸

۱۱-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر مکان استفاده از رسانه های سنتی………………………………………………۹۹

۱۲-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………۱۰۰

۱-۴ – جدول شاخص های آماری مربوط به سوالات فرهنگ دینی………………………………………………….۱۰۱

۱۳-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیر پایندی به اصول دین………………………………………………………………۱۰۲

۱۴-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر رعایت حق الناس………………………………………………………………….۱۰۳

۱۵-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر حفظ پوشش اسلامی……………………………………………………………..۱۰۴

۱۶-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیر تحقیق و تعمق درخصوص مطالعه کتب ارزشی، مذهبی و………………۱۰۵

۱۷-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر شرکت درمراسم و سخنرانی‌های مذهبی………………………………….. ۱۰۶

۱۸-۱-۴- شاخص آماری پرسشنامه سوالات ۲۳تا۲۷………………………………………………………………………۱۰۷

۱۹-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیر تمایل دست یابی به شبکه های اجتماعی علارغم فیلتر شدن………….۱۰۸
۲۰-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیررسانه های جدید وتغییرباورهای دینی…………………………………………۱۰۹

۲۱-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر تاثیر رسانه های سنتی بر باورهای دینی………………………………………۱۱۰

۲۲-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیر تمایل به شبکه های اجتماعی در مقایسه با رسانه های سنتی…………..۱۱۱

۲۳-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر تاثیر رسانه های سنتی در مقایسه با رسانه های جدید……………………۱۱۲

۱-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید و ارتقاء فرهنگ دینی………………..۱۱۳

۲-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید و فرهنگ دینی……………………….۱۱۳

۳-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر عضویت در رسانه های جدید و باورهای دینی………………………………۱۱۴

۴-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر جنسیت و مکان استفاده از رسانه های جدید…………………………………۱۱۴

۵-۲- ۴- جدول کای اسکوئر متغیر سن و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………….۱۱۵

۶-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیرسطح تحصیلات و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………….۱۱۵

۷-۲- ۴- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت اشتغال و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………….۱۱۵

۸-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت تأهل و مکان استفاده از رسانه ها……………………………………..۱۱۶

۹-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر جنسیت و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………….۱۱۶

۱۰-۲- ۴ – جدول اسپیرمن متغیر وضعیت سن و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………..۱۱۷

۱۱-۲- ۴ – جدول اسپیرمن متغیر سطح تحصیلات و میزان استفاده از رسانه های جدید…………………………..۱۱۷

۱۲-۲- ۴- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت اشتغال و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………۱۱۸

۱۳-۲- ۴- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت تاهل و میزان استفاده از رسانه های جدید……………………….۱۱۸

۱۴-۲-۴- جدول اسپیرمن متغیر سن و ارتقاء فرهنگ دینی دانشجویان……………………………………………….۱۱۹

۱۵-۲-۴- جدول کای اسکوئر متغیر جنسیتو ارتقاء فرهنگ دینی دانشجویان ………………………………….۱۱۹

۱۶-۲- ۴- جدول اسپیرمن متغیر سطح تحصیلات و ارتقاء فرهنگ دینی……………………………………………۱۲۰

۱۷-۲-۴- جدول کای اسکوئر متغییر وضعیت اشتغال و ارتقاء فرهنگ دینی………………………………………۱۲۰

۱۸-۲-۴- جدول کای اسکوئر متغییر تاهل و ارتقاء فرهنگ دینی…………………………………………………….۱۲۱

۱۹-۲-۴- جدول اسپیرمن متغییر سن و میزان فرهنگ دینی…………………………………………………………….۱۲۱

۲۰-۲-۴- جدول اسپیرمن متغییر جنسیت و میزان فرهنگ دینی………………………………………………………..۱۲۲

۲۱-۲-۴- جدول اسپیرمن متغییر سطح تحصیلات و میزان فرهنگ دینی……………………………………………۱۲۲

۲۲-۲-۴- جدول کای اسکوئر متغییر وضعیت اشتغال و میزان فرهنگ دینی……………………………………….۱۲۳

۲۳-۲-۴-جدول کای اسکوئر متغییر وضعیت تاهل و میزان فرهنگ دینی………………………………………….۱۲۳

فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانه‌های جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست تصاویر

تصویر ۱- برخی از انواع رسانه های جدید در فضای مجازی……………………………………………………………..۱۵

تصویر ۲- نمایی از صفحه توئیتر………………………………………………………………………………………………….۱۹

تصویر ۳- نمایی از صفحهfacebook…………………………………………………………………………………………….22

تصویر۴- ظرفیت های ارتباطی رسانه های قدیم و جدید…………………………………………………………………..۳۸

تصویر۵- مراتب فرهنگ…………………………………………………………………………………………………………….۴۱

تصویر۶-سرفصل های عملی فرهنگ دینی…………………………………………………………………………………….۴۶

تصویر ۷- چارچوب نظری پژوهش………………………………………………………………………………………………۷۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.