فایل ورد کامل پروتکل قصه‌درمانی ویژه کودکان؛ استفاده از روایت‌های داستانی برای بهبود هیجانی و رفتاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پروتکل قصه‌درمانی ویژه کودکان؛ استفاده از روایت‌های داستانی برای بهبود هیجانی و رفتاری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پروتکل قصه‌درمانی ویژه کودکان؛ استفاده از روایت‌های داستانی برای بهبود هیجانی و رفتاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پروتکل قصه‌درمانی ویژه کودکان؛ استفاده از روایت‌های داستانی برای بهبود هیجانی و رفتاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پروتکل قصه‌درمانی ویژه کودکان؛ استفاده از روایت‌های داستانی برای بهبود هیجانی و رفتاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پروتکل قصه‌درمانی ویژه کودکان؛ استفاده از روایت‌های داستانی برای بهبود هیجانی و رفتاری :

مشخصات « فایل ورد کامل پروتکل قصه‌درمانی ویژه کودکان؛ استفاده از روایت‌های داستانی برای بهبود هیجانی و رفتاری »

تعداد جلسات آموزشی: ۱۲+۶ جلسه

تعداد صفحه (B lotus 14): 10 صفحه

توضیحات: به کار گیری فنون قصه درمانی ، به گونه ای که از طریق قصه گویی متقابل درمانگر و کودکان ، مشکلات عاطفی کودکان شناسایی شده و راه حل های مؤثر در برخورد با مو ضوعات فشارزا ، از طریق ۷ فن ارائه گردید . فنون به کار گرفته توسط درمانگر،در فرآیند قصه درمانی پژوهش حاضر ، به شرح ذیل می باشد : ۱.بازی با کلمات احساسی در این تکنیک با استناد به روش کادوسان ( به نقل از کداسن وشفر، ترجمه صابری و وکیلی ، ۱۳۸۲) از کودکان خواسته می شود احساسات مختلف را شناسایی کرده ، نام برده و سپس درمانگر آنها را بر روی کارت به شکل صورتک کشیده و با آنها قصه ای ساخته و بیان می کند. در این روش درمانگر درباره موضوع هایی بحث و پرسش می کند که مطرح کردن آنها تهدید آمیز است مثلاً از کودکان سؤال می شود که چگونه لجبازی می کنند ، بعد از آن ، احساس های آنها را بوسیله کارت احساسات جویا می شویم و همین کار را در جریان قصه هم استفاده می کنیم ، بدین صورت که ، در مانگر کارتها ی احساسات را با تعدادی ژتون در اختیار کودک قرار می دهد و برای شناسایی بهتر احساسات توسط کودک از او می خواهد با ژتون بر روی کارتهای احساس ، احساس قهرمان قصه را نشانه گذاری کند .این فن در جلسات ۱ و ۲ استفاده شد . جلسه اول : هدف : آشنایی اعضای گروه با یکدیگر ، اطلاع کودکان در فعالیتهایی که قرار است در جلسات اجرا شود و آشنایی با انواع احساسات . شرح : در ابتدا مشاور خود را به اعضای گروه معرفی نمود . توضیحی درباره برنامه مورد نظر و کیفیت آن داده و از کودکان خواست خود را به اعضای گروه معرفی نمایند . سپس به بیان قوانین گروه پرداخت . در انتها برای ایجاد انطباق بیشتر کودکان با شرایط کلاس و جو صمیمانه تر ، همراه با اجرای یک بازی کوتاه ، کودکان با انواع احساسات آشنا شدند . بازی انجام شده در این جلسه ، بازی آدم آهنی بود که ابتدا درمانگر شروع کرد و پس از یادگیری بازی ، خود کودکان با هم انجام دادند ، به این صورت که از کودک که نقش آدم آهنی را بازی می کرد خواستیم که احساسات را نمایش دهد . مثلاً : آدم آهنی خوشحال باش ، آدم آهنی عصبانی باش، آدم آهنی ناراحت باش و …

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.