فایل ورد کامل پروتکل شناخت‌درمانی هستی‌نگر؛ بررسی رویکرد فلسفی و روانشناختی در اصلاح باورهای بنیادین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پروتکل شناخت‌درمانی هستی‌نگر؛ بررسی رویکرد فلسفی و روانشناختی در اصلاح باورهای بنیادین دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پروتکل شناخت‌درمانی هستی‌نگر؛ بررسی رویکرد فلسفی و روانشناختی در اصلاح باورهای بنیادین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پروتکل شناخت‌درمانی هستی‌نگر؛ بررسی رویکرد فلسفی و روانشناختی در اصلاح باورهای بنیادین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پروتکل شناخت‌درمانی هستی‌نگر؛ بررسی رویکرد فلسفی و روانشناختی در اصلاح باورهای بنیادین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پروتکل شناخت‌درمانی هستی‌نگر؛ بررسی رویکرد فلسفی و روانشناختی در اصلاح باورهای بنیادین :

مشخصات « فایل ورد کامل پروتکل شناخت‌درمانی هستی‌نگر؛ بررسی رویکرد فلسفی و روانشناختی در اصلاح باورهای بنیادین »

تعداد جلسات آموزشی: ۱۰ جلسه

تعداد صفحه (B lotus 14): 8 صفحه

توضیحات: محتوای طرح درمان فایل ورد کامل پروتکل شناخت‌درمانی هستی‌نگر؛ بررسی رویکرد فلسفی و روانشناختی در اصلاح باورهای بنیادین (بهمنی و همکاران، ۱۳۸۹) متشکل از ۱۰ جلسه درمانی و دو جلسه پیگیری که در قالب ۳ مرحله ی: آغازین (جلسه مقدماتی و ۲ جلسه مداخله)، میانی (۶ جلسه مداخله) و پایانی (۲ جلسه مداخله) می‌باشد. اهداف مرحله آغازین که شامل جلسه مقدماتی، جلسه اول و جلسه دوم می باشد که در این جلسات به موارد زیر پرداخته می شود: آشنایی آزمودنی با اهداف کلی جلسات درمانی/ توضیح خطوط کلی جلسات اعم از مسئولیت پذیری در قبال فرآیند درمان، لزوم رعایت اصل رازداری، رعایت زمان بندی جلسات، سعی در خود افشایی از طریق ابراز افکار و احساسات، توافق در مورد مکان و زمان برگزاری جلسات/ اجرای اندازه گیری خط پایه در جلسه مقدماتی و ابتدای جلسه اول/ درخواست از آزمودنی برای بیان داستان خود در مورد نحوه ابتلا به بیماری و به دنبال آن واکنش های احساسی و رفتاری نسبت به بیماری/ کمک در ایجاد فضای درمانی امن و پویا در جلسه/ کمک به خود ابراز گری و خود آشکارسازی آزمودنی/ کمک به حضور فرد در اینجا و اکنون/ بررسی برش طولی رفتار، احساس و فکر آزمودنی در حین بیان نحوه ابتلا به بیماری/ سعی در برقراری ارتباط درمانی و اعتمادسازی جهت کمک به خودافشایی بیشتر / ایجاد فضایی برای بودن آزمودنی به منظور تجربه‌ی خود/ت سهیل اظهار عقاید و باورهای آزمودنی در مورد بیماری و ابتلا به آن و ارزیابی علت آن/ شناخت تحریفات و خطاهای شناختی آزمودنی مثلاً در مورد نسبت دادن علت بیماری به گناهان گذشته‌ی خود (تقاص از طرف خدا)/ استخراج خطاهای شناختی موجود و در نهایت چالش با آن‌ها/ بروز مقاومت‌های احتمالی و شروع کار برای کاهش و رفع آن‌ها

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.