فایل ورد کامل پروتکل بررسی ظرفیت شناختی در سرکوب افکار ناخواسته؛ تحلیل فرآیندهای ذهنی و راهکارهای درمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پروتکل بررسی ظرفیت شناختی در سرکوب افکار ناخواسته؛ تحلیل فرآیندهای ذهنی و راهکارهای درمانی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پروتکل بررسی ظرفیت شناختی در سرکوب افکار ناخواسته؛ تحلیل فرآیندهای ذهنی و راهکارهای درمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پروتکل بررسی ظرفیت شناختی در سرکوب افکار ناخواسته؛ تحلیل فرآیندهای ذهنی و راهکارهای درمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پروتکل بررسی ظرفیت شناختی در سرکوب افکار ناخواسته؛ تحلیل فرآیندهای ذهنی و راهکارهای درمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پروتکل بررسی ظرفیت شناختی در سرکوب افکار ناخواسته؛ تحلیل فرآیندهای ذهنی و راهکارهای درمانی :
مشخصات « فایل ورد کامل پروتکل بررسی ظرفیت شناختی در سرکوب افکار ناخواسته؛ تحلیل فرآیندهای ذهنی و راهکارهای درمانی »
تعداد صفحه (B lotus 14): 4 صفحه
توضیحات:
در وهله اول، مشارکتکنندگان از اهداف کلی پژوهش اطلاع پیدا کردند و سپس از گرفتن بازخورد نسبت به اطلاعات ارائه شده و همچنین محرمانه بودن اطلاعاتشان (عدم نیاز به ذکر نام در مقیاسها)، اطمینان کسب نمودند. در ادامه طی مراحل زیر اقدام گردید:
۱. پیشآزمون تکلیف رایانهای مربوط به ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته اجرا گردید. ۲. با استفاده از روش لرنر و کلتنر (۲۰۰۱) به ایجاد هیجان منفی پرداخته شد. در این روش از مشارکتکننده خواسته میشود که الف) سه تا پنج رویداد در زندگی خویش ذکر کند که در آنها بیشترین میزان تنش و ناراحتی را تجربه کرده است و ب) از بین این موارد، آن موردی که شدت هیجان بیشتری نسبت به بقیه را دارد، در دو پاراگراف به نحوی توضیح دهد که مخاطب با خواندن آن مطلب، احساسی شبیه به او پیدا کند و ج) افکار منفی که در خصوص آن تجربه به ذهنشان خطور کرده بود را بنویسند.
در یک فراتحلیل، آنجی (۲۰۰۸) به این نتیجه رسید که این روش در مقایسه با روشهای دیگری همچون نمایش فیلم، پخش موسیقی، خواندن داستان و فیلمنامه در ایجاد هیجان، اندازه اثر بیشتری دارد، چرا که فرد بصورت مستقیم درگیر رخدادهای زندگی خویش میشود تا اینکه بخواهد همذات پنداری کند. در پژوهشهای متعدد (از جمله رحیمی، ۱۳۹۱) نشان داده شده است که این روش در ایجاد هیجان اثربخش است. ۳. مرحله دوم اجرای تکلیف رایانهای مربوط به ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته صورت گرفت. ۴. در ادامه، افراد به تکمیل بقیه ابزارهای پژوهش (شامل ابزارهای دلبستگی، خودکارآمدی اجتماعی، خودافشاسازی و راهکارهای تنظیم هیجان) پرداختند. ۵. در نهایت، اهداف دقیق و اختصاصی پژوهش در اختیار مشارکت کنندگان قرار گرفت و به آنها علّت خلق منفی احتمالیشان توضیح داده شد و روشهایی به آنها پیشنهاد گردید که این خلق مدیریت گردد و به امور دیگر و ارتباطات بعدی سرایت نکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 