فایل کامل مطالعه اصول بازاریابی؛ تحلیل راهبردها، رفتار مصرف‌کنندگان و روش‌های نوین توسعه بازار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه اصول بازاریابی؛ تحلیل راهبردها، رفتار مصرف‌کنندگان و روش‌های نوین توسعه بازار دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه اصول بازاریابی؛ تحلیل راهبردها، رفتار مصرف‌کنندگان و روش‌های نوین توسعه بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه اصول بازاریابی؛ تحلیل راهبردها، رفتار مصرف‌کنندگان و روش‌های نوین توسعه بازار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه اصول بازاریابی؛ تحلیل راهبردها، رفتار مصرف‌کنندگان و روش‌های نوین توسعه بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه اصول بازاریابی؛ تحلیل راهبردها، رفتار مصرف‌کنندگان و روش‌های نوین توسعه بازار :

فایل کامل مطالعه اصول بازاریابی؛ تحلیل راهبردها، رفتار مصرف‌کنندگان و روش‌های نوین توسعه بازار(کانال توزیع و مدیریت پشتیبانی(Logistics)) در ۱۵ اسلاید قابل ویرایش

کانالهای توزیع

یک مجموعه از سازمانهای وابسته به یکدیگر)واسطه ها( درگیر فرایند در دسترس ساختن یک محصول یا خدمت برای استفاده یا مصرف.

تصمیمات کانال
نتیجه(اثر) دیگرتصمیمات بازاریابی
در بر گیرنده الزامات بلند مدت

نقش واسطه ها

کارایی بیشتر در مفید ساختن دسترسی به بازارهای هدف

فراهم کردن واسطه ها
تماسها
تجربه ها
تخصص
متناسب با عملیات
تناسب موجودی و تقاضا

سطوح کانال

سازنده(تولید کننده)
عمده فروش
خرده فروش
مصرف کننده

تعارض و رفتار کانال

کانال بیشترین اثر بخشی را زمانی خواهد داشت که:
هر یک از اعضا وظایف تخصیص یافته به خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
همه اعضا جهت دستیابی به اهداف جامع کانال و ایجاد رضایت در بازار هدف با هم همکاری نمایند.

تمرکز بر اهداف شخصی منجر به تعارض می شود
تعارض افقی میان شرکتهایی که در یک سطح از کانال هستند رخ می دهد.
تعارض عمودی بین سطوح مختلف یک کانال رخ می دهد.

پشتیبانی(Logistics)

کل زنجیره تامین را در بر می گیرد.
اهمیت لجستیک در حال افزایش است.
لجستیکهای اثربخش کلید پیروزی و نگهداری مشتریان شده اند.
لجستیک برای بیشتر شرکتها یک عنصر هزینه ای اصلی و مهم محسوب می شود.
انفجار در تنوع محصول یک نیاز برای بهبود مدیریت لجستیک را ایجاد نموده است.
تکنولوژی اطلاعات فرصتهایی برای منافع بیشتر در کارایی توزیع ایجاد نموده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.