فایل کامل شرکت و استراتژی‌های بازاریابی؛ همکاری‌های سازمانی برای ایجاد و تقویت روابط پایدار با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، فروزنده)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل شرکت و استراتژی‌های بازاریابی؛ همکاری‌های سازمانی برای ایجاد و تقویت روابط پایدار با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، فروزنده) دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل شرکت و استراتژی‌های بازاریابی؛ همکاری‌های سازمانی برای ایجاد و تقویت روابط پایدار با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، فروزنده)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل شرکت و استراتژی‌های بازاریابی؛ همکاری‌های سازمانی برای ایجاد و تقویت روابط پایدار با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، فروزنده)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل شرکت و استراتژی‌های بازاریابی؛ همکاری‌های سازمانی برای ایجاد و تقویت روابط پایدار با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، فروزنده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل شرکت و استراتژی‌های بازاریابی؛ همکاری‌های سازمانی برای ایجاد و تقویت روابط پایدار با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، فروزنده) :

شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ فروزنده)

عنوان: دانلود پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: ۳۱ اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت

و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل دوم

این کتاب با عنوان "شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری" در ۳۱ اسلاید می باشد

که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت: تعریف کردن نقشهای بازاریابی

تعریف مأموریت بازار گرا

مشخص کردن اهداف و مقصودهای شرکت

طراحی پرتفولیو کسب و کار

تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی کسب و کار

ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون

ایجاد استراتژی برای رشد و کوچک کردن

شبکه توسعه محصول/بازار

برنامه ریزی بازاریابی: همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری

همکاری با دیگر بخشهای شرکت

مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی

تقسیم بازار

هدف گیری بازار

تثبیت موقعیت در بازار

چهار پی آمیخته بازاریابی

تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وکنترل بازاریابی

تحلیل بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی

محتوای یک برنامه بازاریابی

پیاده سازی بازاریابی

کنترل بازاریابی

بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.