فایل کامل مطالعه محیط بازاریابی؛ بررسی عوامل داخلی و خارجی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری راهبردها (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، بهمن فروزنده)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه محیط بازاریابی؛ بررسی عوامل داخلی و خارجی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری راهبردها (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، بهمن فروزنده) دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه محیط بازاریابی؛ بررسی عوامل داخلی و خارجی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری راهبردها (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، بهمن فروزنده)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه محیط بازاریابی؛ بررسی عوامل داخلی و خارجی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری راهبردها (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، بهمن فروزنده)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه محیط بازاریابی؛ بررسی عوامل داخلی و خارجی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری راهبردها (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، بهمن فروزنده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه محیط بازاریابی؛ بررسی عوامل داخلی و خارجی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری راهبردها (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، بهمن فروزنده) :

محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)

عنوان: دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: ۲۰ اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت

و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل سوم این کتاب با عنوان "محیط بازاریابی" در ۲۰ اسلاید می باشد

که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده زیر است:

مقدمه

محیط بازاریابی

نیروهای اصلی محیط خرد شرکت

شرکت

تأمین کنندگان

واسطه های بازاریابی

مشتریان

رقبا

اجتماع

نیروهای اصلی در محیط کلان شرکت

محیط جمعیت شناختی

محیط اقتصادی

محیط طبیعی

محیط فن آوری

محیط سیاسی

افزایش تأکید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی

محیط فرهنگی

پاسخ به محیط بازاریابی

مقدمه این فایل:

بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی کند، بلکه محیط آن پیچیده و کاملاً در حال تغییر است.

دیگر بازیگران این محیط مثل تأمین کنندگان، واسطه ها، مشتریها و مردم ممکن است له یا علیه شرکت عمل کنند .

نیروهای محیطی اساسی یعنی ترکیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی

را شکل داده، تهدیدهایی مطرح می کنند، و بر توانایی شرکت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان

و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درک بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر،

ابتدا باید محیطی که بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.