فایل کامل استراتژیهای بازاریابی مشتریمدار؛ بررسی رویکردهای نوین در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده)
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل استراتژیهای بازاریابی مشتریمدار؛ بررسی رویکردهای نوین در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده) دارای ۲۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل استراتژیهای بازاریابی مشتریمدار؛ بررسی رویکردهای نوین در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل استراتژیهای بازاریابی مشتریمدار؛ بررسی رویکردهای نوین در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده)۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل استراتژیهای بازاریابی مشتریمدار؛ بررسی رویکردهای نوین در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل استراتژیهای بازاریابی مشتریمدار؛ بررسی رویکردهای نوین در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده) :
دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: ۲۷ اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده
از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی
و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هفتم این کتاب با عنوان
" استراتژی بازایابی مشتری مدار " در ۲۷ اسلاید می باشد که می تواند
به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازارهای مصرفی
تقسیم بندی جغرافیایی
تقسیم بندی جمعیت شناختی
تقسیم بندی روانشناختی
تقسیم بندی رفتاری
متغیرهای تقسیم بندی رفتاری
تقسیم بندی بر اساس چند مبنا
تقسیم بندی بازارهای تجاری
تقسیم بندی بازاریابی بین المللی
الزامات تقسیم بندی مؤثر
بازاریابی هدفمند
ارزیابی قسمت های بازار
انتخاب قسمتهای بازار هدف
استراتژی های بازاریابی هدفمند
بازاریابی غیر متمایز
بازاریابی متمایز
بازاریابی متمرکز
بازاریابی خرد
انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 