فایل کامل تحلیل استراتژی محصول، خدمات و برند؛ مرور رویکردهای بازاریابی در فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل تحلیل استراتژی محصول، خدمات و برند؛ مرور رویکردهای بازاریابی در فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده دارای ۳۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل تحلیل استراتژی محصول، خدمات و برند؛ مرور رویکردهای بازاریابی در فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل تحلیل استراتژی محصول، خدمات و برند؛ مرور رویکردهای بازاریابی در فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تحلیل استراتژی محصول، خدمات و برند؛ مرور رویکردهای بازاریابی در فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل تحلیل استراتژی محصول، خدمات و برند؛ مرور رویکردهای بازاریابی در فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده :
دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر فروزنده)
عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: ۳۵ اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ
بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی
در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هشتم این کتاب در ۳۵ اسلاید
با عنوان " استراتژی محصول، خدمات و برند " می باشد
که می تواند به عنوان سمینار در کلاس( ارائه کلاسی)
برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
تعریف محصول
محصولات، خدمات و تجربیات
سطوح محصولات و خدمات
دسته بندی کالاها و خدمات
محصولات مصرفی
ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی
محصولات صنعتی
تصمیمات مجزای محصولات و خدمات
تصمیمات محصول و خدمت
تصمیمات مربوط به یک محصول
برند
بسته بندی
برچسب زنی
خدمات پشتیبانی محصول
تصمیمات خط محصول
تصمیمات آمیخته محصول
ابعاد آمیخته محصول
تصمیمات اصلی استراتژی برند
تثبیت موقعیت برند
انتخاب نام برند
حمایت از برند
استراتژی توسعه برند
توسعه خط
توسعه برند
چند برندی
برندهای جدید
مدیریت برندها
بازاریابی خدمات
ماهیت و خصوصیات یک خدمت
استراتژی بازاریابی شرکتهای خدماتی
وظایف اساسی بازاریابی شرکتهای خدماتی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 