فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژی‌های چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژی‌های چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژی‌های چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژی‌های چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژی‌های چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژی‌های چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده :

عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: ۲۶ اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده

از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل نهم این کتاب با عنوان

" ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول " در ۲۶ اسلاید می باشد

که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

مقدمه

استراتژی ایجاد محصول جدید

فرایند ایجاد محصول جدید

مرحله اول: به وجود آوردن ایده

مرحله دوم: غربال کردن ایده ها

مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن

مرحله چهارم: آزمایش مفهوم

مرحله پنجم: ایجاد محصول

مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی

رویکردهای آزمایش بازاریابی

ازارهای آزمایشی استاندارد

بازارهای آزمایشی کنترل شده

بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.

مرحله هفتم: تجاری کردن

مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید

استراتژی های چرخه عمر محصول

توسعه محصول

معرفی

رشد

بلوغ

افول(زوال)

خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول

بازاریابی بین المللی محصول و خدمت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.