فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژیهای چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژیهای چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژیهای چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژیهای چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژیهای چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل ایجاد محصولات نوین و بررسی استراتژیهای چرخه عمر محصول؛ تحلیل فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر، فروزنده :
عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: ۲۶ اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده
از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل نهم این کتاب با عنوان
" ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول " در ۲۶ اسلاید می باشد
که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرایند ایجاد محصول جدید
مرحله اول: به وجود آوردن ایده
مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
مرحله پنجم: ایجاد محصول
مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ازارهای آزمایشی استاندارد
بازارهای آزمایشی کنترل شده
بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
مرحله هفتم: تجاری کردن
مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
استراتژی های چرخه عمر محصول
توسعه محصول
معرفی
رشد
بلوغ
افول(زوال)
خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
بازاریابی بین المللی محصول و خدمت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 