فایل کامل شناسایی شاخص‌های کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارائه مدل سنجش اختصاصی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل شناسایی شاخص‌های کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارائه مدل سنجش اختصاصی دارای ۴۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل شناسایی شاخص‌های کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارائه مدل سنجش اختصاصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل شناسایی شاخص‌های کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارائه مدل سنجش اختصاصی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل شناسایی شاخص‌های کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارائه مدل سنجش اختصاصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل شناسایی شاخص‌های کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارائه مدل سنجش اختصاصی :

پاورپوینت کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی

شناسایی شاخص‌های کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارایه الگویی برای سنجش آن

در ۴۶ اسلاید

فایل کامل شناسایی شاخص‌های کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارائه مدل سنجش اختصاصی
فهرست مطالب:

فصل اول:کلیات فایل
فصل دوم: بررسی پیشینه فایل
فصل سوم: روش فایل
فصل چهارم: یافته‌های فایل
فصل پنجم: نتیجه‌گیری، محدودیت‌ها و پیشنهادها
برخی از منابع

بیان مساله فایل (پایه‌های نظری)

امروزه بازاریابان درجستجوی راه‌ها و اطلاعاتی هستند تا از طریق آن مشتریان وفاداری برای خود ایجاد نمایند. چرا که این امر باعث کاهش هزینه‌های بازاریابی و عملیاتی و افزایش سودآوری می‌شود.
در هر سازمان چه تولیدی و چه خدماتی، مهم‌ترین عامل جهت حفظ و بقای سازمان مشتریان می‌باشند. اگرسازمان بتواند باجلب رضایت مشتریان به ایجاد وفاداری در آنها موفق شود، می‌تواند زمینه رشد و بقای طولانی مدت خودرا مهیا کند که این کار با مطالعه و برنامه‌ریزی مدیریت امکان پذیر بوده و مقدمه آن شناخت کامل از خواسته مشتری است.
بنیان واساس نظام بانکی کشور مشتری است و به اعتقاد اکثر کارشناسان، سودمندترین و مناسب‌ترین استرات‍ژی برای بانک‌ها مشتری مداری است. یک مشتری در بانک مساوی با حداقل یک دارایی است.

مشتریان برای بانک کمتر وفادار می‌مانند و از خدمات بانک‌های مختلف استفاده می‌نمایند. هربانکی که قادر به شناسایی زودتر نیازهای مشتریان نسبت به سایر رقبا باشد موفق‌تر و سربلندتر خواهد بود. تلاش‌های زیادی توسط محققان و متخصصان و مدیران سازمان‌های تجاری برای بهبود ابزارهای مدیریت عملکرد و توسعه نظریه برگرایش به مشتریان داشته‌اند . بدین منظور،‌ محقق موضوع؛ شناسایی شاخص‌های کمی وفاداری مشتریان زن بانک را به عنوان یک مساله مهم امروزی مد نظر قرار داده و در طی این مطالعه در صدد است که با بررسی و مطالعات، مشکل وفاداری را بررسی و الگوی مناسب ارایه نماید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.