فایل ورد کامل تحلیل عوامل کلیدی موفقیت بنگاههای کوچک در شهرستان اردبیل؛ بررسی چالشها و فرصتها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل عوامل کلیدی موفقیت بنگاههای کوچک در شهرستان اردبیل؛ بررسی چالشها و فرصتها دارای ۹۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل عوامل کلیدی موفقیت بنگاههای کوچک در شهرستان اردبیل؛ بررسی چالشها و فرصتها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل عوامل کلیدی موفقیت بنگاههای کوچک در شهرستان اردبیل؛ بررسی چالشها و فرصتها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل عوامل کلیدی موفقیت بنگاههای کوچک در شهرستان اردبیل؛ بررسی چالشها و فرصتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل عوامل کلیدی موفقیت بنگاههای کوچک در شهرستان اردبیل؛ بررسی چالشها و فرصتها :
و پروپوزال کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : بازاریابی
به همراه منابع و ماخذ
بررسی عوامل مرتبط با میزان موفقیت بنگاه های کوچک درشهرستان اردبیل
چکیده :
در دهه های اخیر ، در نتیج جریانات مؤثر اقتصاد جهانی از قبیل : تغییرات فناوری ، شدت یافتن رقابت جهانی و تقسیم بیش از حد بازارها ناشی از رشد تقاضای مصرف کنندگان برای تولیدات متنوع ،گرایش به صنایع کوچک به میزان قابل توجهی افزایش یافته است به گونه ای که اغلب کشورهای جهان ، توسع صنایع کوچک را به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های خود برای حرکت در مسیر توسعه برگزیده اند . از طرفی در سای هدایت و الزام سازمان جهانی تجارت ، اقتصاد و بازار کشورهای مختلف به سرعت در حال پیوستن به جرگ اقتصاد باز ، تجارت آزاد و بازار جهانی است . با توجه به اینکه در اکثر کشورها ی دنیا بخش قابل ملاحظه ای از فعالیت های اقتصادی توسط شرکت های کوچک و متوسط انجام می شود و این شرکت ها مسائل و مشکلات خاص خود را در ورود به عرص رقابت جهانی پیدا می کنند ، شناسایی عوامل مؤثر در موفقیت یا شکست این صنایع ، از زیربنایی ترین کارهایی است که باید در هر کشور ، جهت افزایش نرخ موفقیت این صنایع و حرکت در مسیر توسعه از این طریق ، انجام گیرد .
در این فایل در این فایل سعی کرده ایم تا « عوامل مؤثر در موفقیت بنگاه های کوچک » را در سه حوز الف) خصوصیات کارآفرین ( مهارت های کارآفرینی و تحصیلات ) ب) ویژگی های بنگاه ( انداز بنگاه و وابستگی به منبع سرمایه ) و ج) فضای کسب و کار ( شرایط بازار و تکنولوژی ) مورد مطالعه قرار دهیم .
روش فایل توصیفی- تحلیلی برای انجام این فایل مورد استفاده قرار گرفته است و جامع آماری این فایل مالکان بنگاه های کوچک استان اردبیل( در صنایع مختلف ) خواهد بود که تعداد کل آنها ۴۱۰ مالک بوده است ،
فایل ورد کامل تحلیل عوامل کلیدی موفقیت بنگاههای کوچک در شهرستان اردبیل؛ بررسی چالشها و فرصتها
فهرست
عنوان صفحه
فصل اول : کلیات فایل
۱-۱ ) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………۲
۱-۲ ) بیان مسأله فایل ……………………………………………………………………………………………….. ۳
۱-۳ ) اهمیت وضرورت فایل ………………………………………………………………………………………. ۶
۱-۴ ) چارچوب نظری فایل ………………………………………………………………………………………… ۶
۱-۵ ) اهداف فایل ………………………………………………………………………………………………………… ۷
۱-۵-۱ ) هدف اصلی این فایل ………………………………………………………………………………….. ۷
۱-۵-۲ ) هدف کاربردی فایل ……………………………………………………………………………………. ۷
۱-۶ ) پرسش های فایل ……………………………………………………………………………………………… ۸
۱-۷ ) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای فایل ……………………………………………………. ۸
۱-۷-۱ ) تعریف موفقیت و موفقیت تجاری بنگاه ………………………………………………………… ۸
۱-۷-۲ ) مهارت های کارآفرینی ……………………………………………………………………………………. ۹
۱-۷-۳ ) تحصیلات ………………………………………………………………………………………………………. ۱۰
۱-۷-۴ ) اندازه بنگاه …………………………………………………………………………………………………….. ۱۰
۱-۷-۵ )وابستگی به منبع سرمایه ………………………………………………………………………………. ۱۰
۱-۷-۶ ) شرایط بازار …………………………………………………………………………………………………….. ۱۰
۱-۷-۷ ) تکنولوژی ……………………………………………………………………………………………………….. ۱۱
۱-۸ ) فرضیه های فایل ……………………………………………………………………………………………. ۱۲
۱-۹ ) قلمرو فایل ……………………………………………………………………………………………………… ۱۲
۱-۹-۱ ) قلمرو موضوعی ……………………………………………………………………………………………… ۱۲
۱-۹-۲ ) قلمرو مکانی ………………………………………………………………………………………………….. ۱۲
۱-۹-۳ ) قلمرو زمانی …………………………………………………………………………………………………… ۱۲
۱-۱۰ ) محدودیت های فایل …………………………………………………………………………………… ۱۳
فصل دوم : مبانی نظری فایل
۲-۱ ) مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵
۲-۱-۱ ) نظریه اقتصادهای حاشیه ای پن روز …………………………………………………………. ۱۶
۲-۱-۲ ) نظریه میل به تمرکززدایی درصنایع بزرگ …………………………………………………. ۱۷
۲-۱-۳ ) نظریه اکس و آدرش …………………………………………………………………………………….. ۱۸
۲-۲ ) تعریف صنایع کوچک و متوسط …………………………………………………………………………. ۱۹
۲-۳ ) ویژگی های صنایع کوچک و متوسط ………………………………………………………………… ۲۱
۲-۳-۱ ) نوع مالکیت و مدیریت ……………………………………………………………………………………. ۲۱
۲-۳-۲ ) اشتغال زایی ……………………………………………………………………………………………………. ۲۱
۲-۳-۳ ) ارزش افزوده ……………………………………………………………………………………………………. ۲۲
۲-۳-۴ ) کار آفرینی ………………………………………………………………………………………………………. ۲۴
۲-۳-۵ ) نو آوری و تغییر فناوری ……………………………………………………………………………….. ۲۵
۲-۳-۶ ) پویایی صنعت ………………………………………………………………………………………………….. ۲۶
۲-۴ ) تعریف صنایع کوچک در ایران …………………………………………………………………………… ۲۶
۲-۵ ) وضعیت آماری بنگاه های کوچک در ایران و اردبیل………………………………………… ۲۷
۲-۶ ) موفقیت تجاری و موفقیت بنگاه های کوچک ……………………………………………………. ۲۹
۲-۷ ) آشنایی با مفهوم کارآفرینی ……………………………………………………………………………….. ۳۱
۲-۷-۱ ) تعریف کارآفرینی ………………………………………………………………………………………….. ۳۱
۲-۷-۲ ) سیر تاریخی مفهوم کارآفرینی ………………………………………………………………………. ۳۲
۲-۷-۳ ) انواع کارآفرینی ………………………………………………………………………………………………. ۳۵
۲-۷-۴ ) مهارتهای کارآفرینی ………………………………………………………………………………………. ۳۶
۲-۸ ) اندازه بنگاه ………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷
۲-۹ ) منابع تامین مالی کارآفرینان ……………………………………………………………………………… ۳۸
۲-۹-۱ ) منابع خصوصی تامین مالی …………………………………………………………………………… ۳۸
۲-۹-۱-۱ ) منابع شخصی (پس اندازهای شخصی ) ………………………………………………….. ۳۹
۲-۹-۱-۲ ) دوستان و بستگان …………………………………………………………………………………….. ۳۹
۲-۹-۲ ) منابع تامین مالی از طریق بدهی (استقراض) ……………………………………………. ۳۹
۲-۹-۲-۱ ) بانکهای تجاری ………………………………………………………………………………………. ۴۰
۲-۹-۲-۲ ) اعتبار تجاری …………………………………………………………………………………………….. ۴۱
۲-۹-۲-۳ ) عرضهکنندگان تجهیزات …………………………………………………………………………. ۴۱
۲-۹-۲-۴ ) شرکتهای بیمه ………………………………………………………………………………………. ۴۲
۲-۹-۲-۵ ) کمکهای دولتی ……………………………………………………………………………………….. ۴۲
۲-۹-۳ ) منابع تامین مالی از طریق سرمایه (حقوق صاحبان سهام) ………………………. ۴۳
۲-۹-۳-۱ ) فرشتگان کسبوکار …………………………………………………………………………………… ۴۴
۲-۹-۳-۲ ) شرکاء ……………………………………………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۹-۳-۳ ) شرکتهای سهامی بزرگ …………………………………………………………………………. ۴۴
۲-۹-۳-۴ ) شرکتهای سرمایهگذاری مخاطرهپذیر ……………………………………………………. ۴۵
۲-۹-۳-۵ ) عرضه عمومی سهام (عمومی شدن) ……………………………………………………….. ۴۵
۲-۹-۴ ) منابع داخلی تامین مالی ………………………………………………………………………………… ۴۵
۲-۹-۴-۱ ) عاملیت حسابهای دریافتنی ………………………………………………………………………. ۴۶
۲-۹-۴-۲ ) اجاره به شرط تملیک یا اجاره (لیزینگ ) ………………………………………………. ۴۶
۲-۹-۴-۳ ) کارتهای اعتباری ……………………………………………………………………………………….. ۴۶
۲-۹-۴-۴ ) سود انباشته ………………………………………………………………………………………………. ۴۷
۲-۱۰ ) شرایط بازار ………………………………………………………………………………………………………. ۴۷
۲-۱۰-۱ ) ابعاد تحلیل بازار ………………………………………………………………………………………….. ۴۸
۲-۱۰-۱-۱ ) اندازه واقعی و بالقوه بازار ………………………………………………………………………. ۴۸
۲-۱۰-۱-۲ ) رشد بازار …………………………………………………………………………………………………. ۴۹
۲-۱۰-۱-۲-۱ ) پیش بینی رشد ………………………………………………………………………………… ۴۹
۲-۱۰-۱-۳ ) تحلیل سودآوری بازار ……………………………………………………………………………. ۵۱
۲-۱۰-۱-۳-۱ ) رقبای موجود …………………………………………………………………………………….. ۵۳
۲-۱۰-۱-۳-۲ ) رقبای بالقوه ………………………………………………………………………………………… ۵۴
۲-۱۰-۱-۳-۳ ) محصولات جایگزین …………………………………………………………………………… ۵۴
۲-۱۰-۱-۳-۴ ) قدرت چانه زنی مشتریان ………………………………………………………………….. ۵۵
۲-۱۰-۱-۳-۵ ) قدرت چانه زنی عرضه کنندگان ………………………………………………………. ۵۵
۲-۱۱ ) تعریف تکنولوژی ………………………………………………………………………………………………. ۵۵
۲-۱۱-۱ ) تکنولوژی و کسب و کار ………………………………………………………………………………. ۵۶
۲-۱۱-۲ ) طبقه بندی تکنولوژی …………………………………………………………………………………. ۵۷
۲-۱۱-۳ ) تکنولوژی و مشکلات مربوط به آن در بنگاه های کوچک ………………………… ۶۰
۲-۱۲ ) پیشینه فایل ………………………………………………………………………………………………… ۶۳
فصل سوم : روش فایل
۳ـ۱) مقـدمه ………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۸
۳ـ۲) روش تحقیـق ……………………………………………………………………………………………………….. ۶۹
۳ـ۳ ) جامعه آمــاری فایل ……………………………………………………………………………………….. ۷۰
۳ ـ۴ ) نمونه و روشهای نمونه گیری فایل ……………………………………………………………….. ۷۰
۳ـ۵ ) روشها و ابزار گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………… ۷۲
۳ـ۶ ) روایی و پایایی ……………………………………………………………………………………………………… ۷۳
۳ـ۷ ) روش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات …………………………………………………………… ۷۴
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 