فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دارای ۱۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه :
فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه
چکیده
هدف از این فایل بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان رباطکریم در سال ۸۶-۸۵ میباشد.
روش فایل در این فایل روش آزمایشی بود. که در این فایل ابتدا ۲۰۰ نفر با روش نمونهگیری تصادفی خوشهای انتخاب شد که پس از انجام پیش آزمون از بین آنها دانشآموزانی که کمترین نمره سازگاری را کسب نمودند ۳۰ نفر به صورت تصادفی انتخاب و به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم گردیدند.
جهت اندازهگیری دادهها از پرسشنامهها سازگاری سینها و سینگ (۱۹۹۳) که شامل ۶۰ سؤال که حوزههای عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانشآموزان دبیرستانی را میسنجد استفاده شد و همچنین مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل در ده جلسه یک ساعت و نیم اجرا شد و در پایان نیز از هر دو گروه گواه و کنترل پسآزمون گرفته شد. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها از آمار توصیفی (جدول و نمودار) و جهت آزمون فرضیههای فایل از آمار استنباطی (T مستقل و کواریانس) استفاده شد.
نتایج این فایل نشان داد که روش مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل TA بر سازگاری اجتماعی و سازگاری کل شرکتکنندگان تأثیر معنادار داشته است همچنین نتایج نشان دهنده وجود تفاوت معناداری بین سازگاری دانشآموزان پایه اول و دوم میباشد و سازگاری عاطفی و آموزشی نیز افزایش یافته است ولی معنادار نبوده است.
فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه
فهرست مطالب:
|
عـنـوان |
شماره صفحات |
|
فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه |
الف |
|
فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه |
ث |
|
فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه |
ث |
|
چکیده…………………………………………………………………………….. |
۱ |
|
فـصـل اول کلیات فایل |
|
|
مقدمه………………………………………………………………………………….. |
۲ |
|
بیانمسئله…………………………….…………………………………………………………. |
۳ |
|
ضرورت و اهمیت مسئله فایل…..…………………………………………………… |
۵ |
|
اهداف فایل …………………………………………………………………….. |
۶ |
|
فرضیههای فایل ………………………………………………………………….. متغیرهای فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………. |
۷ ۷ |
|
تعاریف متغیرها(مفهومی و عملیاتی)………………………………………………………………………………….. ……… |
۸ |
|
تعریف نظری مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل ……………………………………………….. |
۸ |
|
تعریف عملیاتی مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل ………………………………………………………. |
۸ |
|
تعریف نظری سازگاری ……………………………………………………………………………………………………………………… |
۹ |
|
تعریف عملیاتی سازگاری ……………………………………………………………………………………………………………………. |
۱۰ |
|
فصل دوم ادبیات و پیشینه فایل |
|
|
مقدمه………………………………………………………………………………….. |
۱۳ |
|
بخش اول: سازگاری و مبانی نظری آن……………………………….…………………… |
۱۳ |
|
تعریف سازگاری ………………………………………………………………………………………………………………………… |
۱۳ |
|
عوامل موثربرسازگاری ………………………………………………………………………………………………………………… |
۱۴ |
|
انواع سازگاری ……………………………………………………………………………………………………………………………. |
۱۷ |
|
روشها یا اشکال سازگاری ………………………………………………………………………………………………………….. |
۲۳ |
|
ملاکهای سازگاری مطلوب ………………………………………………………………………………………………………… |
۲۴ |
|
ویژگیهای افراد سازگار ……………………………………………………………………………………………………. |
۲۵ |
|
بخش دوم: تحلیل رفتار متقابل …………………..……………………….……………… |
۲۷ |
|
نظریه تحلیل رفتار متقابل ………………………………………………………………………………………………………….. |
۲۷ |
|
مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل…………………………………………………………………………………………………. |
۲۸ |
|
الگوی حالات نفسانی ………………………………………………………………………………………………………………….. |
۲۸ |
|
موقعیتهای روانی و طرحهای زندگی ……………………………………………………………………………………….. |
۳۲ |
|
آسیب شناسی روانی ………………………………………………………………………………………………………………….. |
۳۴ |
|
الف : آسیب شناسی ساختی …………………………………………………………………………………………… |
۲۴ |
|
ب: آسیب شناسی کارکردی …………………………………………………………………………………………….. |
۳۵ |
|
هدف درمان در تحلیل رفتار متقابل ………………………………………………………………………………………….. |
۳۵ |
|
فرآیند گروهی در رویکرد تحلیل رفتار متقابل ……………………………………………………………………………… |
۳۶ |
|
مشاوره و درمان ……………………………………………………………………………………………………………………………. |
۳۸ |
|
الف : تحلیل درمان ساختار………………………………………………………………………………………………… |
۳۸ |
|
ب: تحلیل درمان تبادلها …………………………………………………………………………………………………… |
۳۹ |
|
ارزشهای مشاوره گروهی …………………………………………………………………………………………………………….. |
۴۰ |
|
جمع بندی مطالب ……………………………………………………………………………………………………………………… |
۴۲ |
|
بخش سوم: مروری برپیشینه فایل …………………….……….………………………………. |
۴۳ |
|
مطالعات صورت گرفته در داخل کشور ………………………………………………………………………………………. |
۴۳ |
|
مطالعات صورت گرفته در خارج از کشور ……………………………………………………………………………………… |
۴۶ |
|
تحلیل و نتیجه گیری سازگاری از دیدگاه تحلیل رفتار متقابل …………………………………………… |
۴۸ |
|
فصل سوم روش اجرای فایل |
|
|
مقدمه…………………………………..…………………………………….….…………………… |
۵۲ |
|
روش فایل…………………………………………………………………………….. |
۵۲ |
|
جامعه آماری فایل…………. ………………………………………………………… |
۵۲ |
|
نمونه و روش نمونه گیری … …………………….………………….……….. ………. |
۵۲ |
|
ابزاراندازه گیری و روایی وپایایی آن ……………………………………………………………………………………………… |
۵۳ |
|
پرسشنامه سینهاوسینگ …….………………………..…………..……………………………………… |
۵۳ |
|
پایایی پرسشنامه سینهاوسینگ …….………………………..…………..………………………….. |
۵۵ |
|
روایی (اعتبار) پرسشنامه سینهاوسینگ . …….………………………..…………..……………. |
۵۵ |
|
روش تجزیه و تحلیل دادهها………… ………….………………………..…………..……………. |
۵۶ |
|
شیوه اجرا ومراحل انجام فایل …….………………………..…………..……………………….. |
۵۶ |
|
گزارش جلسات مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل …….…………………………. |
۵۷ |
|
فصل چهارم تجزیه و تحلیل اطلاعات |
|
|
مقدمه…………………………………..…………………………………….….…………………… |
۶۰ |
|
اطلاعات توصیفی مربوط به مشخصات دموگرافیک نمونههای فایل……….. |
۶۲ |
|
تجزیه و تحلیل دادهها……………………………………………………. |
۷۳ |
|
فرضیه اصلی …………………………………………………………………………………………………………………………………. |
۷۴ |
|
فرضیه فرعی اول ………………………………………………………………………………………….. …………………….. |
۷۵ |
|
فرضیه فرعی دوم ……………………………………………………………………………………. ………………..……….. |
۷۶ |
|
فرضیه فرعی سوم ……………………………………………………………………………………….……… …………………. |
۷۷ |
|
فرضیه فرعی چهارم ………………………………………………………………………………………………………………… |
۷۷ |
|
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری |
|
|
مقدمه…………………………………..………………… ……..………………….….…………… |
۸۰ |
|
یافتههای فایل ……………………………….………………… ……..………………….……. |
۸۰ |
|
الف : نتایج حاصل از توصیف داده ها …………………………………………………………………………………… |
۸۰ |
|
ب: بحث و تفسیر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیه ها ………………………………………………. |
۸۱ |
|
پـیشنـهادات فایل…………………………………………………………………………………………………..……….. |
۸۷ |
|
الف- پیشنهادهای برخاسته از فایل …………………….……………….…. …………………………….. |
۸۷ |
|
ب- پیشنهادات برای انجام فایلات بعدی………………………….….…………… ….. |
۸۸ |
|
محدودیتها ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
۸۸ |
|
منـابـع |
|
|
منابع فارسی…………………………….…………………………………….….……………… |
۹۰ |
|
منابع لاتین…………………………………………………………………….….………….…… |
۹۵ |
|
پیـوست |
|
|
پیوست ۱- پرسشنامه سینهاوسینگ و کلید پرسشنامه …………………………………… |
|
|
پیوست ۲- فرم ساختار بانک اطلاعات ، های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری … |
|
|
پیوست ۳- فرم ارائه چکیده یا رساله …………………………………………………………………………. پیوست ۴ – خلاصه کامل جلسات گروهی …………………………………………………………………………………. |
|
فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه
فهرست جداول:
|
عـنـوان |
شماره صفحات |
|
جدول ۱-۳ : ضرایب پایایی پرسشنامه سازگاری سینهاوسینگ …………………………………………………….. |
۵۵ |
|
جدول ۲-۳ : ماتریس همبستگی سه حوزه پرسشنامه سازگاری سینهاوسینگ ………………………………………….. |
۵۵ |
|
جدول ۱-۴ : توصیف ویژگی های نمونه های مورد فایل ………………………………………………………………………… |
۶۲ |
|
جدول ۲-۴ : توزیع فراوانی سطح تصحیلات والدین نمونه های مورد فایل ……………………………………………. |
۶۲ |
|
جدول ۳-۴ : توزیع فراوانی شغل والدین نمونه های مورد فایل ……………………………………………………………… |
۶۳ |
|
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی رشته های تحصیلی والدین نمونه های مورد فایل ……………………………………….. |
۶۴ |
|
جدول ۵-۴: توزیع فراوانی پایه تحصیلی والدین نمونه های مورد فایل …………………………………………………… |
۶۴ |
|
جدول ۶-۴ : توزیع فراوانی سازگاری عاطفی ، اجتماعی و آموزشی نمونه های مورد فایل …………………….. |
۶۹ |
|
جدول ۷-۴ : نتایج توصیفی مولفه های سازگاری دردو گروه آزمایش و کنترل …………………………………………… |
۷۰ |
|
جدول ۸-۴: نتایج تحلیل کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مقیاس سازگاری کل …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
۷۴ |
|
جدول ۹-۴: نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس سازگاری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
۷۵ |
|
جدول ۱۰-۴ : نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس عاطفی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
۷۶ |
|
جدول ۱۱-۴: نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس آموزشی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
۷۷ |
|
جدول ۱۲-۴ : نتایج آزمون T گروههای مستقل برای مقایسه میانگین سازگاری در پایه اول و دوم …………. |
۷۸ |
|
فایل ورد کامل مطالعه اثر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی و تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه |
|
|
نمودار ۱-۴ : ترتیب تولد نمونه های مورد فایل ………………………………………………………………………………………… |
۶۵ |
|
نمودار ۲-۴ : فراوانی و درصد مولفه های سازگاری در نمونه های مورد فایل ………………………………………….. |
۶۷ |
|
نمودار ۳-۴ : نتایج توصیفی مولفه های سازگاری در دو گروه آزمایش و کنترل …………………………………………… |
۷۲ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 