فایل ورد کامل رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی و تأثیر آن بر بهرهوری منابع انسانی با رویکرد تاپسیس فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی و تأثیر آن بر بهرهوری منابع انسانی با رویکرد تاپسیس فازی دارای ۲۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی و تأثیر آن بر بهرهوری منابع انسانی با رویکرد تاپسیس فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی و تأثیر آن بر بهرهوری منابع انسانی با رویکرد تاپسیس فازی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی و تأثیر آن بر بهرهوری منابع انسانی با رویکرد تاپسیس فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی و تأثیر آن بر بهرهوری منابع انسانی با رویکرد تاپسیس فازی :
فایل ورد کامل رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی و تأثیر آن بر بهرهوری منابع انسانی با رویکرد تاپسیس فازی
چکیده :
در این فایل رابطه بین مولفه های یادگیری سازمانی با بهره وری منابع انسانی مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری این فایل، کلیه مدیران ارشد ، میانی و اجرایی شهرداری شهرستان محلات میباشد. تعداد مدیران اصلی برابر ۱۵ نفر، تعداد مدیران میانی برابر ۲۸ نفر و تعداد مدیران اجرایی برابر ۱۹ نفر میباشند.جهت جمع آوری داده های فایل از پرسشنامه استفاده گردید.پرسشنامه این فایل، شامل ۲۴ سوال هفت گزینهای می باشد. برای تعیین میزان تاثیر هر یک از ابعاد یادگیری سازمانی و همچنین برای رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهرهوری منابع انسانی از روش شباهت به گزینه ایدهآل فازی یا تاپسیس فازی (FTOPSIS) استفاده میشود.
مقدمه:
درمحیط کسب وکارامروزتغییرات با گام های سریع به وقوع می پیوندند.سازمان ها درعرصه رقابت درمحیط کسب وکارجهانی ملزم هستند تا نسبت به تغیرات مستمر واکنش مطلوب داشته ویا از بین بروند. یک سازمان به منظور برتری یافتن ازسایرسازمان ها باید منابع انسانی را توسعه داده ومیزان اطلاعات و دانش در دسترس را افزایش دهد.کارکنان و دانشی که درسرآنهاست,منابع بسیارارزشمندی برای سازمان هاهستند.دانش و چگونه دانستن، منابع استراتژیک سازمان هاهستند که باید مدیریت شده وتوسعه داده شوند. ازاین رو یادگیری سازمانی و تولید دانش درطول چند سال اخیرمورد توجه قرارگرفته است . (Hornstein,2006;Otala,2000; Paajane& Kantola,2008)
یکی از راههای کسب مزیت رقابتی پایدار، تاکید و توجه بر یادگیری مستمر کارکنان سازمان به منظور نیل به اهداف سازمانی با حداکثر اثربخشی است. مسلما، محیط متغیر امروز، به سازمانها اجازه نخواهد داد که در مقابل فشارهای ناشی از مهارت، توانایی هاو تکنولوژیهای رقبا، به صورت سنتی و همیشگی اداره شوند. (شهابی,۱۳۸۴)
بخشی از متن
مجموعه ای از ارزش های مشترک و باور های مشترک دانستهاند که در تعامل با افراد سازمان، ساختار سازمان و سیستمهای کنترل هنجار های رفتاری را پدید می آورند(بینش، ۱۳۸۹). به طور کلی، تاثیرات فرهنگی، مفاهیم واضحی هستند که رفتارهای کلی افراد را در بافت سازمانی تحت تاثیر قرار میدهند.بخصوص، از بعدی که رفتار سازمانی چکیدهای از عادات افراد می باشد ,این عوامل فرهنگی می توانند با برداشت های روانشناختی افراد تحت تاثیرقرار گیرند(۲۰۰۹، song & Etal )
کار و یادگیری گروهی:در کار و یادگیری گروهی تاکید بر اهمیت هم راستایی نیروها و کارکنان سازمان است تا از به هدر رفتن انرژی جلوگیری شود.یادگیری جمعی عبارت است ازفرآیندی که طی آن ظرفیت اعضا ی گروه توسعه داده شده و به گونه ای همسو شود که نتایج حاصل از آن چیزی باشد که همگان واقعا طالب آن بوده اند( .(Senge, 1990
تعریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و اصطلاحات:
یادگیری سازمانی : یادگیری سازمانی را ایجاد بینش، دانش و همبستگی بین کنشهای گذشته و اثر بخشی آن کنشها و کنشهای آینده تعریف می کنند. (کلینسون وکوک، )
چشم انداز مشترک: اهمیت چشم انداز مشترک برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده:اول, چشم انداز مشترک تمرکز و انرژی برای یادگیری را فراهم می سازد. دوم, چشم انداز افراد را به عمل سوی می دهد.چشم انداز بیانگر آمال و رویا های آن ها است وبه آن ها معنی می بخشدسوم, کشش به سمت هدف مطلوب بالاتر با نیرو های حاکم بر وضع موجود مقابله می کند.چشم انداز مشترک ,هدف نهایی را ایجاد کرده خطر پذیری و نوآوری را تشویق می کند.چهارم , ارزش ها و معانی مشترک, درتعیین نوع دانشی که سازمان ذخیره و منتقل می کند مهم است (Marquard, 2002).
کارویادگیری گروهی:در کار و یادگیری گروهی تاکید بر اهمیت هم راستایی نیروها و کارکنان سازمان است تا ازبه هدر رفتن انرژی جلوگیری شود.یادگیری جمعی عبارت است ازفرآیندی که طی آن ظرفیت اعضای گروه توسعه داده شده وبه گونه ای همسو شود که نتایج حاصل از آن چیزی باشد که همگان واقعا طالب آن بوده اند( .(Senge, 199
فایل ورد کامل رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی و تأثیر آن بر بهرهوری منابع انسانی با رویکرد تاپسیس فازی
فهرست مطالب
|
عنوان |
صفحه |
|
فصل اول: کلیات فایل |
|
|
۱ -۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………… |
۱ |
|
۱-۲ بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………… |
۲ |
|
۱-۳ اهمیت و ضرورت فایل ……………………………………………………………………………………….. |
۴ |
|
۱-۴ اهداف فایل ………………………………………………………………………………………………………… |
۶ |
|
۱-۴-۱ هدف کلی …………………………………………………………………………………………………………. |
۶ |
|
۱-۴-۲ اهدف فرعی ………………………………………………………………………………………………………. |
۶ |
|
۱-۵ سوالات فایل ……………………………………………………………………………………………………….. |
۷ |
|
۱-۵-۱ سوال اصلی فایل ……………………………………………………………………………………………… |
۷ |
|
۱-۶ متغیر های فایل …………………………………………………………………………………………………. |
۷ |
|
۱-۶-۱ متغیر های مستقل ……………………………………………………………………………………………… |
۷ |
|
۱-۶-۲ متغیر وابسته ………………………………………………………………………………………………………. |
۹ |
|
۱-۷ روش فایل …………………………………………………………………………………………………………… |
۱۱ |
|
۱-۸ روشهای جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………………………………. |
۱۱ |
|
۱-۹ جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………….. |
۱۲ |
|
۱-۱۰ حجم نمونه و روش محاسبه آن …………………………………………………………………………….. |
۱۲ |
|
۱-۱۱ ابزار گردآوری داده ها …………………………………………………………………………………………. |
۱۲ |
|
۱-۱۱-۱ سنجش روایی ………………………………………………………………………………………………….. |
۱۳ |
|
۱-۱۱-۲ سنجش پایایی …………………………………………………………………………………………………. |
۱۳ |
|
۱-۱۲ قلمرو فایل ………………………………………………………………………………………………………… |
۱۴ |
|
۱-۱۲-۱ قلمرو موضوعی فایل ……………………………………………………………………………………… |
۱۴ |
|
۱-۱۲-۲ قلمرو مکانی فایل …………………………………………………………………………………………. |
۱۴ |
|
۱-۱۲-۳ قلمرو زمانی فایل ………………………………………………………………………………………….. |
۱۴ |
|
۱-۱۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………….. |
۱۴ |
|
الف. آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………… |
۱۴ |
|
ب. آمار استنباطی ……………………………………………………………………………………………………………………………. |
۱۴ |
|
۱-۱۴ تعریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و اصطلاحات ……………………………………………………. |
۱۵ |
|
فصل دوم : ادبیات و پیشینه فایل |
|
|
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….. |
۱۸ |
|
۲-۱ بخش اول : یادگیری سازمانی ……………………………………………………………………………… |
۱۹ |
|
۲-۱-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………… |
۱۹ |
|
۲-۱-۲ تعریف یادگیری و عناصر آن ………………………………………………………………………… |
۲۱ |
|
۲-۱-۳ تعاریف یادگیری سازمانی …………………………………………………………………………….. |
۲۲ |
|
۲-۱-۴ نظریه پردازان یادگیری سازمانی …………………………………………………………………… |
۲۴ |
|
۲-۱-۵ ویژگی های یادگیری سازمانی ………………………………………………………………………. |
۲۵ |
|
۲-۱- ۶ فرایند یادگیری سازمانی ……………………………………………………………………………….. |
۲۶ |
|
۲-۱-۶-۱کسب دانش ……………………………………………………………………………………………… |
۲۶ |
|
۲-۱-۶-۲ توزیع اطلاعات…………………………………………………………………………………………. |
۲۶ |
|
۲-۱-۶-۳ تفسیر اطلاعات …………………………………………………………………………………………. |
۲۸ |
|
۲-۱-۶- ۴ حافظه سازمانی ………………………………………………………………………………………… |
۲۹ |
|
۲-۱-۷ یادگیری سازمانی و سازمان یاد گیرنده ………………………………………………………… |
۳۱ |
|
۲-۱-۸ ایجاد یک سازمان یادگیرنده ………………………………………………………………………… |
۳۳ |
|
۲-۱-۹ ابعاد یادگیری سازمانی …………………………………………………………………………………. |
۳۵ |
|
۲-۱-۱۰ مهارت های پنج گانه لازم برای ایجاد یادگیری سازمانی ……………………………… |
۳۵ |
|
۲-۱-۱۱ مولفه های یادگیری سازمانی ………………………………………………………………………. |
۳۶ |
|
۲-۱-۱۲ سه مدل یادگیری سازمانی در تشخیص فرصت کارآفرینانه ………………………… |
۳۸ |
|
۲-۱-۱۲-۱ یادگیری ادراکی در فاز اکتشاف ……………………………………………………………. |
۴۰ |
|
۲-۱-۱۲-۲ یادگیری رفتاری در فاز شکل گیری ………………………………………………………. |
۴۲ |
|
۲-۱-۱۲-۳ یادگیری اجرایی در طول هر دو فاز تشخیص فرصت ………………………………. |
۴۴ |
|
۲-۱-۱۳ تشخیص فرصت از طریق یادگیری ……………………………………………………………… |
۴۶ |
|
۲-۱-۱۳-۱ تشخیص فرصت از طریق یادگیری ادراکی ……………………………………………… |
۴۶ |
|
۲-۱-۱۳-۲ تشخیص فرصت از طریق یادگیری رفتاری …………………………………………….. |
۴۷ |
|
۲-۱-۱۳-۳ تشخیص فرصت از طریق یادگیری اجرایی ……………………………………………… |
۴۸ |
|
۲-۱-۱۴ تاریخچه سازمان یادگیرنده ……………………………………………………………………….. |
۴۹ |
|
۲-۱-۱۵ تعاریف سازمان یادگیرنده …………………………………………………………………………. |
۵۱ |
|
۲-۱- ۱۶ویژگی های سازمان یادگیرنده …………………………………………………………………… |
۵۱ |
|
۲-۱-۱۷ ایجاد یک سازمان یادگیرنده ………………………………………………………………………. |
۵۲ |
|
۲-۱- ۱۸ اهمیت سازمان یادگیرنده …………………………………………………………………………… |
۵۴ |
|
۲-۱-۱۹ تفاوت بین یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده ………………………………………. |
۵۴ |
|
۲-۱-۲۰ تفاوت سازمان های سنتی با سازمان های یادگیرنده …………………………………….. |
۵۶ |
|
۲-۱-۲۱ راهبردهای گسترش سازمان یادگیرنده ………………………………………………………. |
۵۹ |
|
۲-۱-۲۲ موانع بکار گیری یادگیری سازمانی …………………………………………………………….. |
۶۱ |
|
۲-۱-۲۳ مهارت های پنج گانه لازم برای ایجاد یادگیری سازمانی ……………………………… |
۶۱ |
|
۲-۱-۲۴ مولفه های یادگیری سازمانی ……………………………………………………………………….. |
۶۲ |
|
۲-۲ بخش دوم : بهره وری منابع انسانی …………………………………………………………………….. |
۶۵ |
|
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….. |
۶۵ |
|
۲-۲-۱بهره وری ……………………………………………………………………………………………………….. |
۶۶ |
|
۲-۲-۲تاریخچه بهره وری ………………………………………………………………………………………… |
۶۷ |
|
۲-۲-۳ عوامل پنج گانه مؤثر بر بهره وری ………………………………………………………………… |
۶۸ |
|
۲-۲-۴ عوامل مؤثر بر بهره وری نیروی کار ……………………………………………………………… |
۷۰ |
|
۲-۲-۵عوامل مؤثر بر بهره وری نیروی انسانی ……………………………………………………………. |
۷۱ |
|
۲-۲-۶مدل ACHIEVE………………………………………………………………………………………… |
۷۲ |
|
۲-۲-۷ تأثیر حقوق و دستمزد بر بهره وری ………………………………………………………………… |
۷۴ |
|
۲-۲-۸ شرایط لازم برای بهبود بهره وری نیروی انسانی در سازمانها ………………………….. |
۷۵ |
|
۲-۲-۹ اندازهگیری بهرهوری ……………………………………………………………………………………… |
۷۷ |
|
۲-۳ چندی درباره سازمان مورد فایل ………………………………………………………………….. |
۷۸ |
|
۲-۳-۱ تعریف شهرداری ………………………………………………………………………………………….. ۲-۳-۲ شهرداری محلات …………………………………………………………………………………………… |
۷۸ ۷۹ |
|
۲-۴ پیشینه فایل ………………………………………………………………………………………………….. |
۸۰ |
|
۲-۴-۱ فایلات انجام گرفته در خارج از کشور ………………………………………………………. |
۸۰ |
|
۲-۵ جمع بندی ……………………………………………………………………………………………………………… |
۸۴ |
|
فصل سوم : روش فایل |
|
|
۳-۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………….. |
۸۸ |
|
۳-۲ روش فایل …………………………………………………………………………………………………….. |
۸۹ |
|
۳-۳ جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………… |
۹۰ |
|
۳-۴ تعیین حجم نمونه ………………………………………………………………………………………………. |
۹۱ |
|
۳-۵ روش نمونه گیری …………………………………………………………………………………………….. |
۹۳ |
|
۳-۶ روش گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………………….. |
۹۴ |
|
۳-۷ تعیین روایی پرسشنامه ……………………………………………………………………………………… |
۹۵ |
|
۳-۸ تعیین پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………. |
۹۶ |
|
۳-۹ روش تجزیه و تحلیل دادهها …………………………………………………………………………….. |
۹۸ |
|
۳-۹-۱ روش شباهت به گزینه ایدهآل فازی یا تاپسیس فازی ……………………………………. |
۹۹ |
|
۳-۹-۲ مراحل روش شباهت به گزینه ایدهآل فازی یا تاپسیس فازی ……………………….. |
۹۹ |
|
مرحله ۱ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی ………………………………………………………………………. |
۹۹ |
|
مرحله ۲ : تعیین بردار وزن معیارها ……………………………………………………………………………. |
۱۰۱ |
|
مرحله ۳ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده ………………………………………………. |
۱۰۲ |
|
مرحله ۴ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده وزندار …………………………………… |
۱۰۳ |
|
مرحله ۵ : یافتن جواب ایدهآل فازی و جواب ضد ایدهآل فازی …………………………………… |
۱۰۴ |
|
مرحله ۶ : محاسبه فاصله از جواب ایدهآل و ضد ایدهآل فازی ……………………………………… |
۱۰۵ |
|
مرحله ۷ : محاسبه شاخص شباهت …………………………………………………………………………….. |
۱۰۵ |
|
مرحله ۸ : رتبهبندی گزینهها ………………………………………………………………………………………. |
۱۰۵ |
|
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها |
|
|
۴-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………. |
۱۰۷ |
|
۴-۲ بررسی مشخصات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان …………………………………………… |
۱۰۷ |
|
۴-۳ رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهرهوری منابع انسانی با نظر مدیران اصلی … |
۱۱۳ |
|
مرحله ۱ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی ………………………………………………………………………. |
۱۱۳ |
|
مرحله ۲ : تعیین بردار وزن معیارها …………………………………………………………………………….. |
۱۱۹ |
|
مرحله ۳ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده ……………………………………………….. مرحله ۴ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده وزندار …………………………………… |
۱۲۰ ۱۲۲ |
|
مرحله ۵ : یافتن جواب ایدهآل فازی و جواب ضد ایدهآل فازی …………………………………… |
۱۲۲ |
|
مرحله ۶ : محاسبه فاصله از جواب ایدهآل و ضد ایدهآل فازی ……………………………………. |
۱۲۴ |
|
مرحله ۷ : محاسبه شاخص شباهت …………………………………………………………………………….. |
۱۳۰ |
|
مرحله ۸ : رتبهبندی گزینهها ………………………………………………………………………………………. |
۱۳۰ |
|
۴-۴ رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهرهوری منابع انسانی با نظر مدیران میانی….. |
۱۳۱ |
|
مرحله ۱ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی …………………………………………………………………….. |
۱۳۱ |
|
مرحله ۲ : تعیین بردار وزن معیارها ……………………………………………………………………………. |
۱۴۱ |
|
مرحله ۳ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده ……………………………………………….. |
|
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 