فایل ورد کامل بررسی زیرساختهای مورد نیاز برای پیادهسازی سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی زیرساختهای مورد نیاز برای پیادهسازی سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا دارای ۲۷۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی زیرساختهای مورد نیاز برای پیادهسازی سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی زیرساختهای مورد نیاز برای پیادهسازی سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی زیرساختهای مورد نیاز برای پیادهسازی سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی زیرساختهای مورد نیاز برای پیادهسازی سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا :
فایل ورد کامل بررسی زیرساختهای مورد نیاز برای پیادهسازی سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا
چکیده
این فایل اهدافی را دنبال میکند که عبارتند از: بررسی نقش زیر ساخت های لازم در پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری(گردش مکانیزه مکاتبات)درمدارس شهرستان آستارا. برای دستیابی به این اهداف چهار فرضیه مطرح کردیم که عبارتند از:
۱- فرهنگ سازمانی مناسب در اجراوپیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری تاثیر مثبت دارد.
۲- زیر ساخت های سخت افزاری ونرم افزاری در اجرا وپیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری تاثیر مثبت دارد.
۳- دانش و مهارت کارکنان در اجرا وپیاده سازی بهینه سیستم اتوماسیون اداری تاثیر مثبت دارد.
۴- میزان تشریح دقیق گردش کار دستی در مدارس جهت اجرا وپیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری تاثیر مثبت دارد.
روش گردآوری دادهها به صورت میدانی بوده و از پرسشنامه بر مبنای طیف لیکرت و مصاحبه برای جمع آوری دادهها استفاده شده است. جامعه آماری شامل عوامل اجرایی مدارس دولتی شهرستان آستارا بوده است و در زمان انجام این فایل تعداد کل ایشان درحدود۲۵۰ نفر میباشد.روش نمونه گیری بصورت غیر تصادفی بوده و بر این اساس تعداد ۱۳۰پرسشنامه توزیع شده و تعداد ۱۱۶ پاسخنامه سالم و قابل سرشماری، دریافت گردیده است. برای سنجش اعتبار(پایایی) پرسشنامه از روش آلفایکرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS استفاده گردید که پایایی مناسبی بدست آمد.
کلید واژگان: زیر ساختها، سیستم اتوماسیون اداری، مدارس شهرستان آستارا
مقدمه
سازمان ها را در عصر جدیداز بکارگیری سیستم های کامپیوتری وتکنولوژی اطلاعات ورسانه های پیش رفته گریزی نیست وآینده از آن آنانی است که با شناخت دقیق وصحیح ،محاسن و معایب این سیستم ها را موشکافانه مورد امعان نظر قرار داده واز تجربه دیگران درس بگیرند بدون اینکه هزینه های آن تجربه را مجدداً تقبل نمایند (صرافی زاده،۱۳۸۰).
هر مدیری به دنبال بهبود وضعیت فعلی و پیشرفت سازمان تحت مدیریت خویش می باشد، بدیهی است کلیه تصمیمات و تغییرات در تمامی سازمانها و شرکتها اعم از خصوصی، غیر خصوصی و غیر انتفاعی در این راستا صورت می پذیرد. .مدیران دریافته اند اجرای تغییرات به خودی خود کار چندان مشکلی نیست، بلکه دستیابی به اهداف تغییر ، اجرای موفق آن و فراهم آوردن زمینه ها و عوامل موفقیت است که نیازمند بررسی،ارائه استراتژی ، تامین منابع لازم و… می باشد.
بخشی از متن
امروزه در عصر سرعت و ارتباطات و با وجود شبکه های جهانی خارجی و داخلی (Internet , Intranet )، پایه و اساس ایجاد موضوعات مختلف بر مبنای سرعت انتقال داده ها از جائی به جای دیگر و امکان دسترسی سریع و آسان به داده ها پایه ریزی میشود . علاوه بر این خود موضوع ارتباطات نیزازاین موضوع مستثنی نبوده و امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چون بخش مهمی از ارتباطات هر سازمانی را ، مکاتبات آن سازمان تشکیل می دهد ، لذا اهمیت این موضوع در مکاتبات هر سازمان نیز خود را نشان می دهد(خامه چی،۱۳۸۶).
در اوائل دهه ۱۹۶۰ و پس از اختراع انواع رایانه های جدید که با هزینه کمتر اطلاعات بیشتری را پردازش می کردند روشهای جدیدتری برای معرفی تجهیزات جدید ترویج داده شده ؛ یعنی سیستم های اطلاعاتی مدیریت. پس از گذشت یک دهه و به دلیل به وجود آمدن نیاز های اطلاعاتی جدید ، سیستم اطلاعاتی جدید به نام سیستم پشتیبانی تصمیم گیری یا دی . اس . اس به وجود آمد. پس از تکمیل سیستم پشتیبانی تصمیم گیری با توجه به پیشرفت های حاصله در تجهیزات رایانه ای ، موضوع افزایش بهره وری و کارایی دفاتر مدیران و تسهیل ارتباطات بین مدیر و کارکنان از طریق به کار گیری تجهیزات رایانه ای الکترونیک مطرح گردید و در سال ۱۹۸۰ سیستم های اتوماسیون اداری طراحی گردیدند .
اما در واقع اتوماسیون اداری در سال ۱۹۶۴ وقتی که IBM محصول جدید خود ، یعنی نور مغناطیسی/ ماشین تایپ سلکتوری ( MT/ST ) را معرفی کرد شروع شد .، ماشین تایپی که می توانست به صورت اتوماتیک از روی حروف ضبط شده بر روی نوار مغناطیسی تایپ کند . این عملیات تایپ اتوماتیک خیلی زود به سیستم های کوچک در ریز پردازنده ها تبدیل شد و تکاملهای بعدی در این زمینه ایجاد شد و نیاز واقعی به تکامل این بود که طی دهه ۱۹۷۰ کارایی کارخانه ها ۹۰-۸۵ در صد افزایش یافت . در حالی که کارایی دفتری تنها ۴ در صد افزایش داشت ، پس بایستی سیستم هایی به وجود می آمدند که موجب افزایش بهره وری و کارایی دفاتر هم می شدند .
انواع سیستم های اطلاعاتی
در نخستسن سالهای اختراع رایانه متخصصان توجه چندانی به نیاز های اطلاعاتی مدیران نداشته و از رایانه ها فقط در جهت پردازش داده ها در امور حسابداری سازمانها استفده می شد. در طول این دوره که تا اواسط دهه ۶۰ به طول انجامید بیشترین تاکید بر قدرت محاسباتی وپردازش رایانه بود. در حال حاضر به این نوع کاربردرایانه، پردازش داده ها[۱] گفته می شود. در اوایل دهه ۶۰ و پس از اختراع انواع رایانه های جدید که با هزینه کمتر، اطلاعات بیشتری را پردازش می کردند، روش های جدید تری برای معرفی تجهیزات جدید به وجود آمد، یعنی سیستم اطلاعات مدیریت[۲] .سپس از گذشت یک دهه و به دلیل بوجود آمدن نیازهای اطلاعاتی جدید، سیستم اطلاعات جدیدی به نام سیستم پشتیبان از تصمیم گیری[۳] بوجود آمد. پس ازتکمیل این سیستم ها، باتوجه به پیشرفت های حاصله درتجهیزات رایانه ای موضوع افزایش بهره وری و کارایی دفاتر و تسهیل ارتباطات مدیران و کارکنان با استفاده از رایانه و الکترونیک، منجر به طراحی سیستم های اتوماسیون اداری گردید . (صرافیزاده.۱۳۸۰،صص ۲۴۵ -24 )
[۱] Data processing[2] Management Information system[3] Decision Support system
فایل ورد کامل بررسی زیرساختهای مورد نیاز برای پیادهسازی سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………. ۱
فصل اول: کلیات فایل
۱-۱. مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. ۳
۱-۲. بیان مساله ………………………………………………………………………………………………………… ۳
۱-۳. ضرورت و اهمیت فایل……………………………………………………………………………………….. ۵
۱-۴. اهداف فایل……………………………………………………………………………………………………. ۶
۱-۴-۱.هدف اصلی…………………………………………………………………………………………………….. ۶
۱-۴-۲.اهداف فرعی………………………………………………………………………………………………….. ۶
۱-۵.سوالات فایل…………………………………………………………………………………………………….. ۶
۱-۵-۱.سوال اصلی……………………………………………………………………………………………………. ۶
۱-۵-۲.سوالات فرعی…………………………………………………………………………………………….. ۶
۱-۶. چارچوب نظری فایل…………………………………………………………………………………….. ۷
۱-۷. فرضیات فایل…………………………………………………………………………………………………. ۸
۱-۷-۱. فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………………………. ۸
۱-۷-۲.فرضیه های فرعی…………………………………………………………………………………………….. ۸
۱-۸ .تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیر های فایل……………………………………………………………. ۹
۱-۸-۱.فرهنگ سازمانی…………………………………………………………………………………………….. ۹
۱-۸-۲.زیر ساختهای سخت افزاری ونرم افزاری …………………………………………………………. ۹
۱-۸-۳.دانش ومهارت کارکنان………………………………………………………………………….. ۹
۱-۸-۴.تشریح دقیق گردش کار دستی(مکاتبات اداری)…………………………………………………… ۹
۱-۸-۵.اتوماسیون اداری …………………………………………………………………………………………… ۱۰
۱-۸-۶.مدارس شهرستان آستارا………………………………………………………………………………. ۱۱
۱-۹. قلمرو فایل…………………………………………………………………………………………………. ۱۱
۱-۹-۱.قلمرو موضوعی……………………………………………………………………………………………. ۱۱
۱-۹-۲.قلمرو مکانی……………………………………………………………………………………………………. ۱۱
۱-۹-۳.قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………………………… ۱۱
۱-۱۰. محدودیتهای پیش روی محقق………………………………………………………………………… ۱۱
۱-۱۱. ساختارگزارش فایل…………………………………………………………………………………………. ۱۲
فصل دوم: مبانی نظری وادبیات فایل
۲-۱. مقدمه ……………………………………………………………………………………………………..۱۴
۲-۲. بخش اول : فن آوری اطلاعات …………………………………………………………………………….. ۱۴
۲-۲-۱. تاریخچه ……………………………………………………………………………………….۱۴
۲-۲-۲. تعاریف فناوری اطلاعات ……………………………………………………………………………… ۱۵
۳-۲-۳. سیر تکامل فناوری اداری ……………………………………………………………………………….. ۱۷
۳-۲-۳-۱. دوره اول؛ فناوری اداری ………………………………………………………………………………. ۱۷
۳-۲-۳-۲.دوره دوم ؛ یعنی فناوری رایانه…………………………………………………………………. ۱۷
۳-۲-۳-۳.دوره سوم ؛ یعنی فناوری ارتباطات ………………………………………………………………………. ۱۷
۲ -۲-۴. نقش فناوری اطلاعات در سازمان ………………………………………………………………………… ۱۸
۲-۲-۵. بکارگیری اثربخش فناوری اطلاعات ………………………………………………………………… ۱۹
۲-۲-۶. فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعات………………………………………………………….. ۱۹
۲-۲-۷. اهمیت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی ………………………………………………………………. ۲۰
۲-۲-۸. انواع سیستم های اطلاعاتی ……………………………………………………………………………….. ۲۱
۲-۲-۹. ساختار سیستم های اطلاعاتی …………………………………………………………………………… ۲۱
۲-۲-۹-۱. شبکه ارتباطات اطلاعاتی …………………………………………………………………………۲۲
۲-۲-۹-۲. زیر ساخت (سخت افزار و نرم افزار شبکه ) ۲۴……………………………………………………
۲-۲-۹-۳. سیستم مدیریت پایگاه داده ها(DBMS) ………………………………………………………..۲۵
۲-۲-۹-۴. سیستم پردازش عملیات (TPS) ……………………………………………………………….۲۵
۲-۲-۹-۵. سیستم های کاری مبتنی بر دانش (KWS) …………………………………………………….۲۵
۲-۲-۹-۶. سیستم اطلاعات مدیریت(MIS) …………………………………………………………………۲۵
۲-۲-۹-۷.سیستم اطلاعات تصمیم گیری(DSS) ………………………………………………………………۲۶
۲-۲-۹-۸. سیستم اطلاعات مدیران اجرایی(EIS) ………………………………………………………………۲۶
۲-۲-۱۰. اتوماسیون اداری به عنوان یک سیستم فرعی MIS ……………………………………………… 26
۲-۲-۱۱. مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی ……………………………………………………………..۲۶
۲-۳. بخش دوم: سیستم اتوماسیون اداری …………………………………………………………………۲۸
۲-۳-۱. تاریخچه …………………………………………………………………………………………… ۲۸
۲-۳-۲. اتوماسیون اداری :یافتن تعریفی مشخص …………………………………………………..۲۹
۲-۳-۳. اتوماسیون اداری (خودکاری اداری) ……………………………………………………………. ۳۰
۲-۳-۴. گردش مکاتبات اداری……………………………………………………………………. ۳۱
۲-۳-۵. معایب و مشکلات نظام اداری غیر مکانیزه(مکاتبات اداری) …………………………………… ۳۲
۲-۳-۶. دلایل استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری ……………………………………………. ۳۳
۲-۳-۷. دلایل عدم استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری ……………………………………………….. ۳۳
۲-۳-۸. مزایای استفاده از اتوماسیون اداری ……………………………………………………………………۳۳
۲-۳-۸-۱. با توجه به وجه مالی و جریان نقدینگی ……………………………………………………………….. ۳۳
۲-۳-۸-۱-۱. مزایای مستقیم …………………………………………………………………………………………۳۴
۲-۳-۸-۱-۲. مزایای غیر مستقیم ……………………………………………………..۳۴
۲-۳-۸-۲. در مقایسه با مشکلات گردش کار دستی …………………………………………………۳۴
۲-۳-۹. مشکلات استفاده از اتوماسیون اداری…………………………………………………………. ۳۶
۲-۳-۱۰. استفاده کنندگان از سیستم اتوماسیون…………………………………………………. ۳۷
۲-۳-۱۰-۱. مدیران ……………………………………………………………………………………………….۳۷
۲-۳-۱۰-۲. کارمندان……………………………………………………………………………………. ۳۷
۲-۳-۱۰-۳. مشتریان ……………………………………………………………………………………………………. ۳۷
۲-۳-۱۰-۴. کارمندان بایگانی و دبیرخانه……………………………………………………………………….. ۳۷
۲-۳-۱۰-۵. بشریت ………………………………………………………………………………….۳۸
۲-۳-۱۱. ارگونومی در مکانیزاسیون اداری: ………………………………………………………………………. ۳۸
۲-۳-۱۲. چالش های اتوماسیون اداری……………………………………………………………………………………….. ۳۸
۲-۳-۱۳. تکنولوژی لازم برای مکانیزه کردن امور دفتری…………………………………………………………. ۳۹
۲-۳-۱۳-۱. واژه پردازها…………………………………………………………………………………………………… ۴۰
۲-۳-۱۳-۲. نشر رومیزی …………………………………………………………………………………………….. ۴۱
۲-۳-۱۳-۳. کشو های بایگانی الکترونیکی……………………………………………………. ۴۱
۲-۳-۱۳-۴. پست الکترونیکی ……………………………………………………………………………….. ۴۱
۳-۳-۱۳-۵. پست صوتی …………………………………………………………………………… ۴۲
۲-۳-۱۳-۶. فاکس……………………………………………………………………………………………………… ۴۲
۲-۳-۱۳-۷. کنفرانس صوتی …………………………………………………………………………… ۴۳
۲-۳-۱۳-۸.کنفرانس ویدئویی……………………………………………. ۴۴
۲-۳-۱۳-۹. کنفرانس های کامپیوتری…………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۳-۱۳-۱۰. سند خوان ها ………………………………………………………………………. ۴۴
۲-۳-۱۳-۱۱. ماشین های کپی هوشمند ……………………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۳-۱۴. انتخاب «ترکیب اتوماسیون اداری»برای مدیر…………………………………………………………….. ۴۵
۲-۳-۱۵. اجرای سیستم های اتوماسیون اداری………………………………………………………. ۴۵
۲-۳-۱۶. شرایط استفاده از سیستم اتوماسیون اداری………………………………………………………….. ۴۶
۲ -۳-۱۶-۱. اطلاعات پایه ………………………………………………………………………………..۴۶
۲-۳-۱۶-۲. عملیات مربوط به نامه های وارده ۴۶…………………………………………………………….
۲-۳-۱۶-۳. عملیات مربوط به نامه های صادر.ه…………………………………………………………………… ۴۶
۲-۳-۱۶-۴. عملیات مربوط به مکاتبات داخلی……………………………………………………………………… ۴۷
۲-۳-۱۶-۵. عملیات مربوط به گردش مکاتبات و کارهای اداری…………………………………………. ۴۷
۲-۳-۱۶-۶. عملیات مربوط به پیگیری و ردیابی مکاتبات و کارهای ارجاع شده …………………………………. ۴۷
۲-۳-۱۶-۷. عملیات مربوط به بایگانی………………………………………………………………… ۴۷
۲-۳-۱۶-۸. عملیات مربوط به جستجو وبررسی ……………………………………………………………….. ۴۷
۲-۳-۱۶-۹. عملیات مربوط به گزارش ها و مشاهدات………………………………………………………. ۴۷
۲-۳-۱۶-۱۰. امنیت حدود دسترسی………………………………………………………………………………….. ۴۸
۲-۳-۱۷. تحقق دولت الکترونیک در ایران……………………………………………………………………………….. ۴۸
۲-۳-۱۷-۱. اتوماسیون فعالیتهای اختصاصی ………………………………………………………………۴۸
۲-۳-۱۷-۲. اتوماسیون فعالیتهای عمومی ………………………………………………………………..۴۹
۲-۳-۱۸. مزایای دولت الکترونیکی ……………………………………………………………………………….۴۹
۲-۴. بخش سوم: مفاهیم مرتبط با فرهنگ سازمانی …………………………………………………………….. ۵۰
۲-۴-۱. ویژگیهای فرهنگ سازمانی ……………………………………………………………………………۵۱
۲-۴-۲. عوامل و اجزاء فرهنگ سازمانی …………………………………………………………………..۵۲
۲-۵. بخش چهارم : وضعیت سیستم گردش مکاتبات در آموزش وپرورش ……………………………….۵۳
۲-۵-۱. معرفی سیستم اتوماسیون اداری ادارات آموزش وپرورش ومدارس ………………………………………. ۵۴
۲-۶. بخش پنجم: نقد وبررسی فایلات انجام شده ……………………………………………………………….۵۸
۲-۶-۱. پیشینه فایل در ایران ……………………………………………………………………………..۵۸
۲-۶-۱-۱. ۱ …………………………………………………………………………………………. ۵۸
۲-۶-۱-۲. ۲ …………………………………………………………………………………………………. ۵۹
۲-۶-۱-۳. ۳ ……………………………………………………………………………………………………. ۵۹
۲-۶-۱-۴. ۴……………………………………………………………………………………………. ۶۰
۲-۶-۲-۵. ۵ …………………………………………………………………………………………………… ۶۰
۲-۶-۱-۶. ۶ ۶۱…………………………………………………………………………………………
۲-۶-۱-۷. ۷ ……………………………………………………………………………………………..۶۲
۲-۶-۲. پیشینه فایل در جهان ……………………………………………………………………………………………….۶۳
۲-۶-۲-۱. فایل کای ………………………………………………………………………………………..۶۳
۲-۶-۲-۲. فایل مارلیک وکولیس …………………………………………………………………………………….۶۳
۲-۶-۲-۳.فایل گالستر ………………………………………………………………………………………..۶۴
۲-۶-۲-۴. فایل ریچارد ال.دفت ………………………………………………………………………………….. ۶۴
فصل سوم: روش فایل
۳-۱. مقدمه ۶۷…………………………………………………………………………………………………………..
۳-۲. روش فایل ……………………………………………………………………………………………………………….. ۶۷
۳-۳. دامنه فایل ………………………………………………………………………………………………….. ۶۸
۳-۳-۱. ابعاد فایل ………………………………………………………………………………………………………. ۶۹
۳-۳-۲. متغیرها ……………………………………………………………………………………………..۶۹
۳-۴. جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………..۷۰
۳-۵. روش نمونه گیری ۷۱……………………………………………………………………………………………
۳ -۶. بر آورد حجم نمونه ………………………………………………………………………………………..۷۱
۳-۷. معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………………….۷۱
۳-۷-۱. مصاحبه ………………………………………………………………………………………………..۷۱
۳-۷-۲. پرسشنامه …………………………………………………………………………………….۷۲
۳-۷-۲-۱. معرفی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………۷۲
۳-۷-۲-۲. تحلیل پرسشنامه …………………………………………………………………………………………..۷۳
۳-۸ . نحوه تطابق سوالات پرسشنامه با فرضیات و متغیرها ………………………………………………۷۴
۳-۹. اعتبار یا روایی فایل ………………………………………………………………………………۷۴
۳-۱۰. اعتماد یا پایایی فایل ………………………………………………………………………………………..۷۵
۳-۱۱. نحوه بررسی فرضیات فایل …………………………………………………………………………………… ۷۵
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها
۴-۱. مقدمه …………………………………………………………………………………………………….۷۸
۴-۲. بخش اول: ویژگیهای جمعیت شناختی …………………………………………………………………..۷۸
۴-۲-۱. جنسیت…………………………………………………………………………………………………………. ۷۹
۴-۲-۲. رده سنی…………………………………………………………………………………………………………….. ۸۰
۴-۲-۳. پست سازمانی……………………………………………………………………………………………….. ۸۰
۴-۲-۴.سطح تحصیلات…………………………………………………………………………. ۸۱
۴-۲-۵. مقطع فعالیت…………………………………………………………………………………………. ۸۲
۴-۲-۶.پشتیبانی مدیریت ارشد:……………………………………………………………………………………… ۸۳
۴-۲-۷. فرهنگ کار تیمی………………………………………………………………………………………………….. ۸۴
۴-۲-۸ . ارائه الگوی موفق وتشویق……………………………………………………………………………………… ۸۵
۴-۲-۹. بهینه کاری………………………………………………………………………………………………………. ۸۶
۴-۲-۱۰. ایستگاه کاری سریع ………………………………………………………………………………………….. ۸۷
۴-۲-۱۱. عدم کندی شبکه ……………………………………………………………………………………..۸۸
۴-۲-۱۲. ایستگاه کاری مناسب…………………………………………………………………………….. ۸۹
۴-۲-۱۳. رفع سریع مشکل سیستم ……………………………………………………………………………..۹۰
۴-۲-۱۴. یک به یک بودن سیستم وکاربر ………………………………………………………………………۹۱
۴-۲-۱۵. آشنایی با مهارتهای پایه …………………………………………………………………………………..۹۲
۴-۲-۱۶. برگزاری دوره های تکمیلی …………………………………………………………………………………۹۳
۴-۲-۱۷. دوره آموزش اتوماسیون………………………………………………………………………….. ۹۴
۴-۲-۱۸. تحویل سیستم منوط به دانش اولیه کاربر……………………………………………………………………۹۵
۴-۲-۱۹. روال مد ون برای گردش کار دستی …………………………………………………………………..۹۶
۴-۲-۲۰.جلوگیری از سردرگمی کاربران با انطباق فرایند گردش کاری و سیستم دستی موجود …………………………………………………………………………………………………………..۹۷
۴-۲-۲۱. سهولت وسرعت چرخش نامه ها با انطباق فرایندهای گردش کاری ……………………………..۹۸
۴-۲-۲۲. استقبال کارکنان از انطباق فرایندهای گردش کاری اتوماسیون ۹۹……………………………………….
۴-۲-۲۳. اجرای سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا …………………………………….۱۰۰
۴-۳. بخش دوم: بررسی فرضیات……………………………………………………………………………………………. ۱۰۱
۴-۳-۱. فرضیه ۱ …………………………………………………………………………………………….۱۰۱
۴-۳-۲. فرضیه ۲……………………………………………………………………………………………….. ۱۰۲
۴-۳-۳. فرضیه ۳ …………………………………………………………………………………………..۱۰۲
۴-۳-۴. فرضیه ۴ ………………………………………………………………………………………………….۱۰۳
۴-۳-۵. بررسی فرضیه اصلی فایل ۱۰۴……………………………………………………………………………..
۴-۴. بخش سوم : سایر یافتههای فایل ………………………………………………………………………………۱۰۴
۴-۴-۱. اولویت فرضیات………………………………………………………………………………………. ۱۰۴
۴ -۴-۲. بررسی موجودیت عوامل مستقل در جامعه آماری…………………………………………………………. ۱۰۵
۴-۴-۲-۱. وجود فرهنگ سازمانی مناسب ……………………………………………………..۱۰۶
۴-۴-۲-۲. وجود زیر ساختهای نرم و سخت افزاری مناسب…………………………………………………… ۱۰۷
۴-۴-۲-۳. دستیابی به سطح مطلوب دانش و مهارت کارکنان …………………………………………………۱۰۸
۴-۴-۲-۴. تشریح دقیق گردش کار دستی برای اجرای بهتر سیستم مکانیزه …………………………….۱۰۹
۴-۴-۳. مقایسه نهایی پاسخ به نحوه اجرای عوامل مستقل در مدارس شهرستان آستارا ۱۱۰………………………
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱. مقدمه …………………………………………………………………………………………………………۱۱۳
۵-۲. بحث و نتیجهگیری ۱۱۳……………………………………………………………………………………….
۵-۳. تحلیل نتایج ……………………………………………………………………………………………..۱۱۵
۵-۴. پیشنهادها بر اساس یافته های فایل…………………………………………………………………………. ۱۱۶
۵ -۵. پیشنهادها بر اساس محدودیتها………………………………………………………………….. ۱۱۶
۵-۶. پیشنهادهایی برای فایلات آینده……………………………………………………………………………….. ۱۱۷
۵-۷. محدودیتهای فایل ……………………………………………………………………………………….. ۱۱۷
پیوست ها ……………………………………………………………………………………………….. ۱۱۸
منابع و مآخذ ۱۵۵………………………………………………………………………………………………………
فایل ورد کامل بررسی زیرساختهای مورد نیاز برای پیادهسازی سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا
فهرست منابع فارسی …………………………………………………………………………………………۱۵۶
فایل ورد کامل بررسی زیرساختهای مورد نیاز برای پیادهسازی سیستم اتوماسیون اداری در مدارس شهرستان آستارا
فهرست منابع غیرفارسی………………………………………………………………………………….. ۱۵۹
چکید انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………….. ۱۶۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 