فایل ورد کامل تحلیل مبانی نظری و پیشینه رضایت تحصیلی؛ بررسی عوامل شناختی، انگیزشی و اجتماعی مؤثر بر تجربه آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل مبانی نظری و پیشینه رضایت تحصیلی؛ بررسی عوامل شناختی، انگیزشی و اجتماعی مؤثر بر تجربه آموزشی دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل مبانی نظری و پیشینه رضایت تحصیلی؛ بررسی عوامل شناختی، انگیزشی و اجتماعی مؤثر بر تجربه آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل مبانی نظری و پیشینه رضایت تحصیلی؛ بررسی عوامل شناختی، انگیزشی و اجتماعی مؤثر بر تجربه آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل مبانی نظری و پیشینه رضایت تحصیلی؛ بررسی عوامل شناختی، انگیزشی و اجتماعی مؤثر بر تجربه آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل مبانی نظری و پیشینه رضایت تحصیلی؛ بررسی عوامل شناختی، انگیزشی و اجتماعی مؤثر بر تجربه آموزشی :
فایل ورد کامل تحلیل مبانی نظری و پیشینه رضایت تحصیلی؛ بررسی عوامل شناختی، انگیزشی و اجتماعی مؤثر بر تجربه آموزشی
در ۳۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx
توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری فایل)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docx
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
رضایت تحصیلی
رضایت از یادگیری الکترونیکی سطحی از عملکرد سامانه یادگیری الکترونیکی است که کاربران پس از استفاده از آن مشاهده میکنند. رضایت دانشجویان در محیط آموزش مجازی به عوامل ارتباطات و تعامل، بازخورد، آمادهسازی و دسترسی به زمینههایی برای روشهای تدریس و کسب دانش و تشویق را شامل میشود. در محیطهای آموزش مجازی برای یک استاد خوب، داشتن تجهیزات قابل اعتماد بسیار مهم است و برای دانشجویان نیز باید شرایط و فرصتهایی فراهم شود تا در بحثها و دورههای آنلاین مشارکت کنند(آن، شین و لیم[۱]،۲۰۰۹). لچر و نوس[۲] در رضایت تحصیلی هشت عامل را مؤثر میداند که عبارتند از: اعتماد به نفس، رضایت از برنامههای درسی، آموزشی و کلاسها، رضایت از کیفیت تدریس و مواد درسی، رضایت از فعالیتهای فوق برنامه و فرصتهای شغلی، رضایت از کیفیت و ارائه بازخورد توسط اساتید، رضایت از میزان تسهیلات و رضایت از کیفیت و تعاملات و مشارکت دانشجویان. دو بعد رضایت از کیفیت محتوای درسی و مشارکت دانشجویان دارای کمترین تأثیر و اعتماد به نفس، فعالیتهای فوق برنامه، فرصتهای شغلی و کیفیت تدریس دارای بیشترین تأثیر بر رضایت تحصیلی دانشجویان میباشند(لچر،۲۰۱۰). رضایت باعث برانگیخته شدن علاقه و تمایل بیشتر به جستجو و کنجکاوی، کشف ایدههای نوین و گسترش باور و اندیشه و عمل میگردد. عواطفی مثل تنفر، افسردگی، ترس و خشم از شرایط نامطلوب، امکانات آموزشی و محیط نامطلوب باعث کاهش انگیزه و رضایت تحصیلی میگردد(اکمن و فریسن[۳]،۱۹۸۶).
بررسی رضایت دانشجو در افزایش آگاهی از فرایند آموزشی و کیفیت آن مفید بوده و گویای توجه و علاقه دانشجویان به یادگیری و آموزش است. عوامل فردی و محیطی میتواند رضایت از تحصیل و پیشرفت دانشجو را تحت تأثیر قرار دهد. فرهنگ و جو مؤسسه از عوامل محیطی است که میتواند روی رضایت از تحصیل اثر بگذارد. از سوی دیگر جو یادگیری و آموزش از جمله محتوی دوره، روش و شیوههای تدریس، بازخورد، حمایتها و شیوههای ارزشیابی میتواند رضایت دانشجو را متأثر سازد. علاوه بر این کل برنامه آموزشی، تیم آموزش و سیستم مدیریت دانشگاه از عواملی است که رضایت یادگیرنده را تحتالشعاع قرار میدهد. ویژگیهای فردی نظیر جنس، قومیت، ناتوانی، سن و اهداف و انتظارات فردی در ایجاد رضایتمندی دانشجو میتواند نقش مهمی داشته باشد(ادراکی ،رامبد و عبدلی ،۱۳۹۰).
[۱] .H. An, S.Shin&K.Lim
[۲]. D. Letcher & J. Neves
[۳]. P. Ekman &W.Freisen
…
پیشینه فایل
فایلهای انجام شده خارجی
کلمنت و دوستال[۱](۲۰۱۴) در فایلی با عنوان” دانشجویان یادگیری الکترونیکی: نظرات دانشجویان در مورد آموزش الکترونیکی” نگرش دانشجویان مجازی را به صورت طولی در چهار سال (از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲) مورد بررسی قرار داده و دریافتند به ترتیب کیفیت مواد چندرسانهای، استفاده از شبیهسازیها و وجود تالارهای گفتگو به تقویت نگرش دانشجویان مجازی جهت ادامه دوره کمک میکند.
نرسی هایدا،ززلینا، نوزلینا و ماهد نورافضل[۲](۲۰۱۲) در فایل خود تحت عنوان” عناصر مؤثر یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی مالزی” عوامل موثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی مالزیایی را بررسی و دریافتند که سهولت استفاده از رایانه و اینترنت، برخورداری از خودکارآمدی رایانهای، ارائه بازخورد مناسب، وجود پشتیبانیهای ارتباطی، فنی و امنیتی، کیفیت محتوای الکترونیکی و داشتن مهارتهای ارتباطی و شناختی در موفقیت تحصیلی دانشجویان موثر هستند.
لی، سیرنیوا، ترودین و سمنتا[۳](۲۰۱۱) در فایلی با موضوع ” بررسی رابطه بین ادراک دانشجویان از حمایت ،رضایت و یادگیری در آموزش آنلاین” به بررسی نیازهای دانشجویان در رابطه با رضایت تحصیلی پرداختهاند که در نهایت نتایج نشان داده است ، توجه به انواع پشتیبانیها و محتوا، راه های دستیابی به منابع یادگیری و حمایت و توجه به نیازهای دانشجویان موجب رضایت آنها در یادگیری خواهد شد.
حسین علی(۲۰۱۰) در فایلی با عنوان” اندازهگیری آمادگی دانشجویان دانشکدهی گردشگری مصر برای یادگیری الکترونیکی” ابعاد سه گانه مهارتهای فنی، مهارتهای یادگیری، مهارتهای مدیریت زمان را در نظر گرفتهاست. نتایج حاصل از بررسی نشان داد که آمادگی الکترونیکی کم و نامناسب در دانشجویان این دانشکده وجود داردو بنابراین توصیه میکند دانشجویان باید مهارتهای خود را برای مواجه شدن با الزامات سیستم یادگیری الکترونیکی بهبود بخشند.
[۱].M.Klement&J.Dostal
[۲].A.Nursyahidah. Z, Zazaleena. I, Nor Zalina. A,A, MohdNorafizal.
[۳]. S.J, Lee. S, Sriniva. T, Trudian. L, David. I,Samantha.
…
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 