فایل ورد کامل تحلیل ارتباط اندازه شرکت، نسبت ارزش دفتری به بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در بازار سرمایه ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل ارتباط اندازه شرکت، نسبت ارزش دفتری به بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در بازار سرمایه ایران دارای ۱۸۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل ارتباط اندازه شرکت، نسبت ارزش دفتری به بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در بازار سرمایه ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل ارتباط اندازه شرکت، نسبت ارزش دفتری به بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در بازار سرمایه ایران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل ارتباط اندازه شرکت، نسبت ارزش دفتری به بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در بازار سرمایه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل ارتباط اندازه شرکت، نسبت ارزش دفتری به بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در بازار سرمایه ایران :
فایل ورد کامل تحلیل ارتباط اندازه شرکت، نسبت ارزش دفتری به بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در بازار سرمایه ایران
چکیده: ۱
مقدمه: ۲
فصل اول: کلیات فایل
۱-۱ مقدمه ۴
۲-۱. تاریخچه مطالعاتی. ۵
۳-۱. بیان مسئله و تعریف موضوع فایل. ۱۰
۴-۱. چارچوب نظری فایل. ۱۲
۵-۱. فرضیات فایل. ۱۳
۶-۱. اهمیت و ضرورت فایل. ۱۳
۷-۱. اهداف فایل. ۱۴
۸-۱. حدود مطالعاتی. ۱۴
۱-۸-۱ قلمرو مکانی فایل. ۱۴
۲-۸-۱ قلمرو زمانی فایل. ۱۴
۳-۸-۱ قلمرو موضوعی فایل. ۱۵
۹-۱. تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی. ۱۵
فصل دوم: مروری بر ادبیات فایل
۱-۲ مقدمه ۱۸
۲-۲. تئوری پرتفوی. ۱۹
۳-۲. تئوری مالی استاندارد ۲۱
۱-۳-۲. فرضیه بازار کارا ۲۲
۲-۳-۲. نظریه بازار کارای سرمایه ۲۲
۳-۳-۲. مدل قیمت گذاری دارائی های سرمایه ای (CAPM) 23
۴-۳-۲. مدل سه عاملی فاما – فرنچ. ۲۴
۴-۲. استثناهای مالی. ۲۵
۱-۴-۲. اعلامیه های سود ۲۵
۲-۴-۲. برگشت بلند مدت.. ۲۶
۳-۴-۲. روندهای کوتاه مدت.. ۲۶
۴-۴-۲. اثر اندازه ۲۶
۵-۴-۲. قدرت پیش بینی قیمت با نسبت های مالی. ۲۷
۶-۴-۲. قدرت پیش بینی اخبار و وقایع شرکت ها ۲۷
۷-۴-۲. فرض منطقی بودن سرمایه گذاران. ۲۸
۸-۴-۲. واکنش به اطلاعات غیر اساسی. ۲۸
۹-۴-۲. اثر ژانویه ۲۹
۱۰-۴-۲.-اثر روزهای هفته ۲۹
۵-۲. مالی رفتاری. ۲۹
۱-۵-۲. محدودیت در آربیتراژ و تئوری انتظار. ۳۱
۱-۱-۵-۲. زیان گریزی. ۳۴
۲-۱-۵-۲. حسابداری ذهنی. ۳۴
۳-۱-۵-۲. کنترل شخصی. ۳۴
۴-۱-۵-۲. پشیمان گریزی. ۳۴
۲-۵-۲. روان شناسی شناختی و فرآیندهای تصمیم گیری فرا ابتکاری. ۳۵
۱-۲-۵-۲. نمایندگی. ۳۶
۲-۲-۵-۲.اطمینان بیش از حد ۳۶
۳-۲-۵-۲.لنگر اندازی. ۳۷
۴-۲-۵-۲. سفسطه سفته بازان. ۳۷
۵-۲-۵-۲. تورش در دسترس بودن. ۳۷
۶-۲. مفاهیم ضمنی مالیه رفتاری در بازارهای مالی و فرضیه بازار کارا ۳۸
۷-۲. استراتژی های سرمایه گذاری مومنتوم و معکوس.. ۳۹
۱-۷-۲. تعاریف و ادبیات موضوعی. ۳۹
۱-۱-۷-۲. استراتژی معکوس.. ۴۰
۲-۱-۷-۲. استراتژی مومنتوم ۴۱
۲-۷-۲. تجزیه بازده ۴۲
۳-۷-۲. منابع سودهای مومنتوم و معکوس.. ۴۴
۱-۳-۷-۲. توضیحات رفتاری. ۴۴
۱-۱-۳-۷-۲. استراتژی معکوس.. ۴۸
۲-۱-۳-۷-۲. استراتژی مومنتوم ۵۰
۱-۲-۱-۳-۷-۲. مومنتوم سود ۵۰
۲-۲-۱-۳-۷-۲. مومنتوم صنعت.. ۵۱
۳-۲-۱-۳-۷-۲. مومنتوم قیمت.. ۵۲
۴-۲-۱-۳-۷-۲. پوشش تحلیل گر. ۵۲
۵-۲-۱-۳-۷-۲. اندازه ۵۳
۶-۲-۱-۳-۷-۲. نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار. ۵۴
۷-۲-۱-۳-۷-۲. حجم معاملات.. ۵۵
۲-۳-۷-۲. توضیحات مبتنی بر ریسک… ۵۶
۱-۲-۳-۷-۲. استراتژی معکوس.. ۵۶
۱-۱-۲-۳-۷-۲. تورش های ریز ساختار. ۵۷
۲-۲-۳-۷-۲.استراتژی مومنتوم ۵۹
۸-۲. فایلات داخلی مرتبط با موضوع فایل. ۶۰
۹-۲. خلاصه فصل دوم ۶۲
فصل سوم: روش اجرای فایل
۱-۳ مقدمه ۶۵
۲-۳ سوال و فرضیه های فایل. ۶۵
۱-۲-۳ فرضیه های فایل. ۶۷
۳-۳. روش فایل. ۶۷
۱-۳-۳. تخمین مدل رگرسیون با داده های ترکیبی. ۶۸
۴-۳. جامعه و نمونه آماری. ۶۹
۵-۳. روش گردآوری اطلاعات.. ۷۰
۶-۳. مدل اجرای فایل. ۷۱
۷-۳. نحوه محاسبه متغیرهای عملیاتی فایل: ۷۱
۱-۷-۳. اندازه شرکت.. ۷۱
۲-۷-۳. نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار سهام (BV/MV) 72
۳-۷-۳. حجم معاملات بازار سهام (TV) 72
۴-۷-۳. سود مومنتوم ۷۳
۵-۷-۳.سود معکوس.. ۷۳
۸-۳. روش فایل. ۷۳
۱-۸-۳. نرخ بازده سهام : ۷۳
۲-۸-۳. دوره تشکیل – دوره نگهداری. ۷۶
۳-۸-۳. طبقه بندی براساس اندازه ۷۹
۴-۸-۳. طبقه بندی براساس نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار (BV/MV) 80
۵-۸-۳ طبقه بندی براساس حجم معاملات ((Trading VOLUME. 80
۹-۳. روش آزمون فرضیات فایل. ۸۱
۱-۹-۳. آزمون معنی دار بودن ضرایب رگرسیون: آزمون t 81
۲-۹-۳. آزمون رگرسیون. ۸۲
۳-۹-۳. آزمون معنی دار بودن رگرسیون (آزمون F) 82
۴-۹-۳. ضریب تعیین. ۸۳
۵-۹-۳. ضریب تعیین تعدیل شده ۸۳
۶-۹-۳. آزمون دوربین واتسن برای بررسی وجود خودهمبستگی. ۸۴
۱۰-۳. خلاصه فصل سوم ۸۵
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
۱-۴ مقدمه 87
۲-۴. یافته های فایل. ۸۷
۱-۲-۴.آمارتوصیفی. ۸۷
۲-۲-۴.آمار استنباطی. ۸۹
۱-۲-۲-۴.نتیجه آزمون فرضیه اول فایل بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری ۶، ۱۲ و۲۴ ماهه ۸۹
۲-۲-۲-۴.نتیجه آزمون فرضیه دوم فایل بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری ۶، ۱۲ و۲۴ ماهه ۹۱
۳-۲-۲-۴. نتیجه آزمون فرضیه سوم فایل بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری ۶، ۱۲ و۲۴ ماهه ۹۴
۳-۴-۲-۴. نتیجه آزمون فرضیه چهارم فایل بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری ۶، ۱۲ و۲۴ ماهه ۹۶
۴-۲-۲-۴. نتیجه آزمون فرضیه پنجم فایل بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری ۶، ۱۲ و۲۴ ماهه ۹۸
۵-۲-۲-۴. نتیجه آزمون فرضیه ششم فایل بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری ۶، ۱۲ و۲۴ ماهه ۱۰۱
۳-۴. خلاصه فصل چهارم ۱۰۳
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
۱-۵ مقدمه ۱۰۵
۲-۵. خلاصه موضوع و روش فایل. ۱۰۶
۳-۵. خلاصه یافته های فایل. ۱۰۷
۱-۳-۵. نتیجه آزمون فرضیه اول فایل. ۱۰۷
۲-۳-۵. نتیجه آزمون فرضیه دوم فایل. ۱۰۷
۳-۳-۵ .نتیجه آزمون فرضیه سوم فایل. ۱۰۸
۴-۳-۵ نتیجه آزمون فرضیه چهارم فایل. ۱۰۸
۵-۳-۵ نتیجه آزمون فرضیه پنجم فایل. ۱۰۸
۶-۳-۵. نتیجه آزمون فرضیه ششم فایل. ۱۰۹
۴-۵. نتیجه گیری. ۱۰۹
۵-۵. بررسی تطبیقی یافته ها ۱۱۰
۶-۵. پیشنهادها ۱۱۲
۱-۶-۵. ارائه پیشنهاد بر مبنای نتایج حاصل از فایل. ۱۱۲
۱-۱-۶-۵. برای سرمایه گذاران. ۱۱۲
۲-۱-۶-۵. برای مسئولین. ۱۱۲
۲-۶-۵. ارائه پیشنهاد جهت انجام فایل های آتی. ۱۱۳
۷-۵. محدودیت های فایل. ۱۱۳
۸-۵ خلاصه فصل. ۱۱۴
پیوست ها
منابع و ماخذ
منابع فارسی: ۱۴۷
منابع لاتین: ۱۴۸
چکیده لاتین. ۱۵۲
جدول۱-۳ شرکت های نمونه فایل. ۷۰
جدول ۲-۳ . دوره های ۶ ماهه تشکیل و نگهداری. ۷۷
جدول ۳-۳ . دوره های ۱۲ ماهه تشکیل و نگهداری. ۷۸
جدول۴-۳. دوره های ۲۴ ماهه تشکیل و نگهداری. ۷۹
جدول۱-۴ آمار توصیفی داده های مرتب شده بر اساس اندازه شرکت در دوره تشکیل ونگهداری ۶ ماهه مومنتوم ۸۸
جدول۲-۴ آمار توصیفی داده های مرتب شده بر اساس نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار شرکت در دوره تشکیل ونگهداری ۶ ماهه مومنتوم ۸۸
جدول۳-۴ آمار توصیفی داده های مرتب شده بر اساس حجم معاملات شرکت در دوره تشکیل ونگهداری ۶ ماهه مومنتوم ۸۸
جدول۴-۴ نتیجه آزمون فرضیه اول بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۶ ماهه ۸۹
جدول ۵-۴ نتیجه آزمون فرضیه اول بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۱۲ ماهه ۹۰
جدول ۶-۴ نتیجه آزمون فرضیه اول بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۲۴ ماهه ۹۱
جدول ۷-۴ نتیجه آزمون فرضیه دوم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۶ ماهه ۹۲
جدول ۸-۴ نتیجه آزمون فرضیه دوم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۱۲ ماهه ۹۲
جدول ۹-۴ نتیجه آزمون فرضیه دوم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۲۴ ماهه ۹۳
جدول ۱۰-۴ نتیجه آزمون فرضیه سوم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۶ ماهه ۹۴
جدول ۱۱-۴ نتیجه آزمون فرضیه سوم به روش ترکیبی بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۱۲ ماهه ۹۵
جدول ۱۲-۴ نتیجه آزمون فرضیه سوم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۲۴ ماهه ۹۵
جدول ۱۳-۴ نتیجه آزمون فرضیه چهارم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۶ ماهه ۹۶
جدول ۱۴-۴ نتیجه آزمون فرضیه چهارم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۱۲ ماهه ۹۷
جدول ۱۵-۴ نتیجه آزمون فرضیه چهارم به روش ترکیبی بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۲۴ ماهه ۹۸
جدول ۱۶-۴ نتیجه آزمون فرضیه پنجم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۶ ماهه ۹۹
جدول ۱۷-۴ نتیجه آزمون فرضیه پنجم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۱۲ ماهه ۹۹
جدول ۱۸-۴ نتیجه آزمون فرضیه پنجم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۲۴ ماهه ۱۰۰
جدول ۱۹-۴ نتیجه آزمون فرضیه ششم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۶ ماهه ۱۰۱
جدول ۲۰-۴ نتیجه آزمون فرضیه ششم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۱۲ ماهه ۱۰۲
جدول ۲۱-۴ نتیجه آزمون فرضیه ششم بر اساس دوره تشکیل و نگهداری ۲۴ ماهه ۱۰۲
جداول۱-۵ خلاصه یافته های فایل. ۱۰۷
شکل (۱-۲) سطوح متراکم کارایی بازار و اطلاعات مرتبط با هر یک… ۲۳
شکل (۲-۲) روابط میان رشته ای و مالی رفتاری. ۳۰
شکل (۳-۲) تابع ارزش کانمن وتورسکی. ۳۳
شکل (۴-۲) اصول مالیه رفتاری. ۳۸
چکیده:
مطالعات متعددی اثبات کرده اند که در افقهای زمانی متفاوت کوتاه مدت، میان مدت، بلندمدت بازده سهام عملکرد متفاوتی دارند. دو استراتژی مهم و پر کاربرد در بین تحلیلگران، مدیران پرتفوی و سایر سرمایه گذاران در بازارهای سرمایه حال حاضر دنیا استراتژی معکوس و استراتژی مومنتوم می باشند. در هر دوی این استراتژی ها که دقیقا در مقابل یکدیگر قرار می گیرند، سعی می شود که با استفاده از عملکرد گذشته، عملکرد آتی را پیش بینی و بازدهی اضافی ایجاد نمایند. یعنی اوراق بهاداری که عملکرد خوبی (بدی) را در گذشته تجربه کرده اند، گرایش دارند که این بازدهی خوب (بد) را در آینده نیز ادامه دهند. در حالیکه وجود مومنتوم در بازده سهام اثبات شده است و علیرغم اینکه به نظر می رسد سودمندی مومنتوم چندان بحث انگیز نباشد، محرک های دقیق این اثر به عنوان یک سوال تجربی باقی مانده است و این مسئله که چه عواملی می توانند محرک های دقیق مومنتوم باشند چندان معلوم و آشکار نیست.
در این فایل با استفاده از اطلاعات مالی ۷۰ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در طی سالهای۱۳۸۰ – ۱۳۸۷ رابطه بین سودهای مومنتوم و معکوس با اندازه و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار شرکت و حجم معاملات شرکت با استفاده از مدل های رگرسیون چند متغیره بر مبنای داده های ترکیبی مورد بررسی قرار گرفته است. یافته های فایل حاکی از این است که بین اندازه شرکت و سودهای مومنتوم ارتباط معنی داری وجود ندارد و بین اندازه شرکت و سودهای معکوس به غیر از دوره نگهداری ۲۴ ماهه ارتباط معنی داری وجود ندارد. بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار(BV/MV) و سودهای مومنتوم در کلیه دوره های نگهداری و تشکیل ارتباط معناداری وجود ندارد ولی بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار(BV/MV) و سودهای معکوس در کلیه دوره های نگهداری و تشکیل به غیر از دوره های نگهداری و تشکیل ۶ماهه ارتباط معناداری وجود دارد.درخصوص حجم معاملات شرکت نیز می توان گفت که بین حجم معاملات و سودهای مومنتوم در دوره های ۶ ماهه تشکیل ونگهداری ارتباط معنی داری وجود دارد و این ارتباط در دوره های ۱۲ و۲۴ ماهه تشکیل ونگهداری معنی دار نمی باشد،ضمن اینکه بین حجم معاملات شرکت و سودهای معکوس در دورهای تشکیل و نگهداری ۲۴ ماهه ارتباط معنی داری وجود دارد. و در دورهای تشکیل ونگهداری ۶ و ۱۲ ماهه ارتباط معنی داری وجود ندارد.
کلید واژه: سود مومنتوم ،سود معکوس، سهام برنده، سهام بازنده، اندازه، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار، حجم معاملات.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 