فایل کامل پژوهش جامع درباره تجارت الکترونیک؛ مرور زیرساختهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و پیامدهای اقتصادی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش جامع درباره تجارت الکترونیک؛ مرور زیرساختهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و پیامدهای اقتصادی دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع درباره تجارت الکترونیک؛ مرور زیرساختهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و پیامدهای اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع درباره تجارت الکترونیک؛ مرور زیرساختهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و پیامدهای اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع درباره تجارت الکترونیک؛ مرور زیرساختهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و پیامدهای اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع درباره تجارت الکترونیک؛ مرور زیرساختهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و پیامدهای اقتصادی :
فایل کامل پژوهش جامع درباره تجارت الکترونیک؛ مرور زیرساختهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و پیامدهای اقتصادی در ۱۴ اسلاید قابل ویرایش
فایل کامل پژوهش جامع درباره تجارت الکترونیک؛ مرور زیرساختهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و پیامدهای اقتصادی
فهرست مطالب
مقدمه
تجارت الکترونیک چیست؟
تعاریف تجارت الکترونیک
پیدایش تجارت الکترونیک
چگونگی عرضه اطلاعات
مبادله الکترونیک دادهها
انتقال الکترونیکی وجوه
پست الکترونیک
انتقال پروندهها
چارچوب تجارت الکترونیک از سه سطح عالی تشکیل شده است:
زیرساختار:
سختافزار، نرمافزار، پایگاههای دادهای و ارتباطاتی را شامل میشود
که برای انجام وظیفه در قالب خدماتWWW بر روی اینترنت یا پشتیبانیEDI و
سایر اشکال پیامگذاری و پیامگیری بر روی اینترنت یا سایر شبکههای ایجاد ارزشافزوده (4) بهکار میروند.
۲ – خدمات:
پیامگذاری و پیامگیری و دامنه گستردهای از خدمات که توانایی پیداکردن و ارائه اطلاعات (در صورت نیاز در قالب تجاری آن) را فراهم میآورند
و شامل جستجو برای شرکای تجاری بالقوه و همچنین مذاکره و توافق درمورد مبادلات تجاری هستند.
در این چارچوب، تجارت الکترونیک و نتایج حاصل از آن سه زمینه را پوشش میدهند:
امور بازرگانی با گرایش به مصرفکننده نهایی; تجارت میان شرکتها یا فعالیتهای بازرگانی عمده; امور تجاری درون سازمانها.
تجارت الکترونیک واژهای است که امروزه در مقالات و ادبیات بازرگانی و تجارت و رسانههای عمومی بسیار به گوش میرسد.
این پدیده نوین هم به علت نوپابودن و هم به علت کاربردها و زمینههای بسیار متنوع فعالیت، نزد مراجع گوناگون تعاریف مختلفی دارد.
همچنین تجارت الکترونیک پدیدهای چندرشتهای است که ازطرفی با پیشرفتهترین مفاهیم فناوری اطلاعات و ازسوی دیگر با مباحثی مثل بازاریابی و فروش، مباحث مالی و اقتصادی و حقوقی پیوستگی دارد.
از اینرو تعابیر گوناگونی از آن پدید آمده است.
EDI یا مبادله الکترونیکی دادهها یکی از قدیمیترین و بنیادیترین ابزارهای یکپارچهسازی فعالیتهای تجاری است.
جالب اینکه به علت ماهیت سازگار و استانداردسازیهای صورت گرفته، این ابزار هنوز هم یکی از مفیدترین و پیشروترین کاربردهای تجارت الکترونیکی امروزی است. تعریف:EDI مبادله الکترونیک دادهها یاEDI ، تبادل دادههای تجاری در یک الگوی استاندارد شده میان رایانههاست.
در تبادل الکترونیکی دادهها، اطلاعات بر اساس یک الگوی مشخص که بهوسیله طرفین مبادلهکننده مشخص شده است سازمانی میشوند بهطوری که اجازه میدهند رایانهها بدون دخالت مبادله را صورت دهند و نیازمند هیچگونه دخالت عامل انسانی یا ورود مجدد اطلاعات در دو سر مسیر نیستند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 