فایل کامل تحلیل سنجش عملکرد آزمونهای واقعی و اصیل؛ بررسی روشهای ارزیابی، اعتبار آموزشی و پیامدهای یادگیری
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل تحلیل سنجش عملکرد آزمونهای واقعی و اصیل؛ بررسی روشهای ارزیابی، اعتبار آموزشی و پیامدهای یادگیری دارای ۸۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل تحلیل سنجش عملکرد آزمونهای واقعی و اصیل؛ بررسی روشهای ارزیابی، اعتبار آموزشی و پیامدهای یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل تحلیل سنجش عملکرد آزمونهای واقعی و اصیل؛ بررسی روشهای ارزیابی، اعتبار آموزشی و پیامدهای یادگیری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تحلیل سنجش عملکرد آزمونهای واقعی و اصیل؛ بررسی روشهای ارزیابی، اعتبار آموزشی و پیامدهای یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل تحلیل سنجش عملکرد آزمونهای واقعی و اصیل؛ بررسی روشهای ارزیابی، اعتبار آموزشی و پیامدهای یادگیری :
فایل کامل تحلیل سنجش عملکرد آزمونهای واقعی و اصیل؛ بررسی روشهای ارزیابی، اعتبار آموزشی و پیامدهای یادگیری در ۸۳ اسلاید قابل ویرایش
سنجش عملکرد
Performance assessment
آزمون های واقعی و اصیل
ویگوتسکی vigotsky
-مطابق نظریه منطقه مجاور رشد ویگوتسکی، سطح رشد کودک را نمیتوان فهمید. مگر آن که سطح رشد واقعی و سطح ظرفیت رشد او را نیز بشناسیم.
مرز مجاور رشد، فاصله ایست میان سطح رشد واقعی که در جریان حل مستقل مسئله تعیین میشود .
و سطح ظرفیت رشدی که از طریق حل مسئله همراه با راهنمایی مربی یا همکاری با شاگردهای تواناتر حاصل میشود.
سنجش پویا
هرگاه که یک دانشآموز به تنهایی نمیتواند راه حل مسئله را پیدا کند، به کمک آزمونگر بهرهمند میشود.
به جای محاسبه تعداد تمرینهای لازم برای یادگیری یک موضوع ، میزان راهنمایی و کمک مورد نیاز دانشآموز برای دستیابی به یک مجموعه از قوانین و بکار گیری آنها در یادگیری بررسی شود. به دنبال مقایسه فراگیران با یکدیگر نیستیم.
به دنبال روشهایی هستیم تا به تک تک افراد کمک کنیم تا به سطح معینی از عملکرد برسند.
یادگیری در حد تسلط بلوم
Master lesrning
همه میتوانند یاد بگیرند ولی با سرعتهای مختلف.
۱. منطق پاسخگویی
۲. عدم توجه به ابعاد دیگر شخصیت فراگیران
۳. نظریه ویگوتسکی
۴. سبکهای یادگیری
۵. نظریه یادگیری در حد تسلط بلوم
۶. نظریه شناختی برونر
ضرورت
نظریه های جدید یادگیری بر فرایند های پیچیده فکری تأکید می کنند.
نظریه ها بر خود نظم دهی و خودارزیابی یادگیرنده تأکید می کنند. چگونه دانش را تفسیر می کنند و به کار می گیرند تا مسایل پیچیده را حل کنند و خود را ارزیابی کنند.
آزمون های کتبی مهارتهایی را می سنجد که در دنیای واقعی مانند ندارد.از بچه خواسته می شود سوالهایی را حل کند که ممکن است در دنیای واقعی هرگز با آن روبرو نشود.
آزمون های عملکردی از آزمون شونده می خواهند تا به انجام نوعی رفتار اقدام کند نه اینکه صرفاً سوال هایی را جواب دهد.
(با مهارت سروکار دارد.)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 