فایل کامل مطالعه روش‌های به‌کارگیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری؛ بررسی ابزارها و پیامدها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه روش‌های به‌کارگیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری؛ بررسی ابزارها و پیامدها دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه روش‌های به‌کارگیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری؛ بررسی ابزارها و پیامدها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه روش‌های به‌کارگیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری؛ بررسی ابزارها و پیامدها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه روش‌های به‌کارگیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری؛ بررسی ابزارها و پیامدها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه روش‌های به‌کارگیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری؛ بررسی ابزارها و پیامدها :

فایل کامل مطالعه روش‌های به‌کارگیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری؛ بررسی ابزارها و پیامدها در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش

جامعه، نمونه و روشهای نمونه گیری

جامعه اصلی این پژوهش شامل کلیه اساتید تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و واحد کرمانشاه است که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۸۴-۸۳ به کار اشتغال داشته اند . این تعداد شامل ۲۴۰ نفر اساتید دانشگاه آزاد رودهن و ۱۴۰ نفر اساتید دانشگاه آزاد کرمانشاه بودند. حجم آزمودنیها براساس جدول مورگان ( نادری ، سیف نراقی ، ۱۳۸۱ ، ص ۲۷۸ ) مشخص شد و در نتیجه از جامعه ۲۴۰ نفری اساتید دانشگاه آزاد رودهن ۱۴۰ نفر و از جامعه ۱۴۰ نفری اساتید دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۱۰ نفر به روش تصادفی ساده انتخاب شدند . ضمن اینکه در انتخاب استادان رشته های تحصیلی آنان دخالت داده نشد بلکه انحصاراً عضویت آنها در هیات علمی مورد نظر بود .

سوالات تحقیق

۱- آیا استفاده از روشهای جدید تدریس به عنوان یکی از روشهای آموزش مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است ؟

۲- آیا استفاده از روش online به عنوان یکی از روشهای بکارگیری مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است ؟

۳- آیا استفاده از وسایل کمک آموزشی به عنوان یکی از روشهای بکارگیری آموزش مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است ؟

۴- آیا استفاده از روشهای جدید پژوهش به عنوان یکی از روشهای بکارگیری آموزش مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است ؟

۵- آیا استفاده از روشهای جدید ارزشیابی به عنوان یکی از روشهای بکارگیری آموزش مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است ؟

۶- آیا بکارگیری روشهای آموزش مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی یادگیری دانشجویان موثر است ؟

۷- آیا بین نظرات اساتید دانشگاه آزاد واحد رودهن و اساتید دانشگاه آزاد کرمانشاه جهت بکارگیری روشهای آموزش مجازی تفاوت وجود دارد؟

اهداف تحقیق
اهداف کلی
بررسی روشهای بکارگیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقاء فرآیند یاددهی – یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
اهداف جزئی
۱- استفاده از روش تدریس جدید در آموزش مجازی برای بالا بردن ارتقاء فرآیند یاددهی– یادگیری دانشجویان

۲- استفاده از روش Online در آموزش مجازی برای بالا بردن ارتقاء فرآیند یاددهی – یادگیری دانشجویان

۳- استفاده از وسایل کمک آموزشی در آموزش مجازی برای بالا بردن ارتقاء فرآیند یاددهی – یادگیری دانشجویان .

۴- استفاده از روشهای جدید پژوهش در آموزش مجازی برای بالا بردن ارتقاء فرآیند یاددهی – یادگیری دانشجویان

۵- استفاده از روشهای ارزشیابی جدید در آموزش مجازی برای بالا بردن ارتقاء فرآیند یاددهی – یادگیری دانشجویان

۶- مقایسه روشهای آموزش مجازی با روشهای مرسوم آموزش برای بالا بردن کیفیت یاددهی- یادگیری

۷- مقایسه نظرات اساتید دانشگاه آزاد رودهن با اساتید دانشگاه آزاد کرمانشاه برای بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری

روش تحقیق

در این بررسی با توجه به اهداف و فرضیه ها از روش تحقیق پیمایشی و یا زمینه یابی استفاده می شود ، از آن جهت زمینه یابی است که یکسری نکات را در مورد راهها و روشهای بکارگیری آموزش مجازی در ارتقاء کیفیت یاددهی- یادگیری در دانشگاهها را جستجو می کند. این تحقیق در راستای تحقق اهداف خود و برای آنکه چهارچوب علمی درستی را رعایت نموده باشد، با توجه به مطالعات و مبانی نظری به عوامل مربوط به روشهای بکارگیری آموزش مجازی پرداخته است. محقق قصد دارد هنجار سازی و مستند کردن متغیرهای ارائه شده بر اساس واضحات موجود می باشد نه تجزیه و تحلیل این روشها.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.