فایل کامل مطالعه تخصصی و جامع راه‌اندازی طرح‌های تجاری؛ بررسی مراحل طراحی، مدیریت اجرایی و راهبردهای موفقیت


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه تخصصی و جامع راه‌اندازی طرح‌های تجاری؛ بررسی مراحل طراحی، مدیریت اجرایی و راهبردهای موفقیت دارای ۶۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه تخصصی و جامع راه‌اندازی طرح‌های تجاری؛ بررسی مراحل طراحی، مدیریت اجرایی و راهبردهای موفقیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه تخصصی و جامع راه‌اندازی طرح‌های تجاری؛ بررسی مراحل طراحی، مدیریت اجرایی و راهبردهای موفقیت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه تخصصی و جامع راه‌اندازی طرح‌های تجاری؛ بررسی مراحل طراحی، مدیریت اجرایی و راهبردهای موفقیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه تخصصی و جامع راه‌اندازی طرح‌های تجاری؛ بررسی مراحل طراحی، مدیریت اجرایی و راهبردهای موفقیت :

فایل کامل مطالعه تخصصی و جامع راه‌اندازی طرح‌های تجاری؛ بررسی مراحل طراحی، مدیریت اجرایی و راهبردهای موفقیت در ۶۰ اسلاید قابل ویرایش

فایل کامل مطالعه تخصصی و جامع راه‌اندازی طرح‌های تجاری؛ بررسی مراحل طراحی، مدیریت اجرایی و راهبردهای موفقیت
فهرست مطالب
شرح کسب و کار
امکان سنجی
اهداف
مأموریت
کلیدهای موفقیت
محصولات/ خدمات
منابع انسانی
منابع فیزیکی
طرح بازاریابی
طرح مالی
نمودارها
جدول زمان بندی
ضمایم

شرح کسب و کار

مشخص کنید ایده شما چیست؟ آیا فکر این کسب و کار، عملی است ؟
ایده کسب وکار دقیقا آن چیزی است که می خواهید انجام دهید . در این قسمت، خواننده باید دقیقا بفهمد که ایده کسب و کار شما چیست؟
شکل کسب و کار
نوع کسب و کار
نوع محصولات یا خدمات
جنبه های منحصر به فرد و خصوصیات ویژه

امکان سنجی

با پاسخ به سؤالات زیر، توجیه اقتصادی و اجرایی برای ایده خود خواهید داشت:
ایده شما چه نیازی را برآورده یا چه مشکلی را حل می کند؟ (ارزش موضوع)
چه کسانی مشتری شما خواهند بود ؟ ( بازار هدف )
از چه طریقی درآمد به دست خواهید آورد ؟
کسب و کار شما با کسب و کارهای مشابه در بازار چه تفاوتی دارد؟
موانع ورود شما به این کسب و کار چیست ؟
در بازار، چند رقیب دارید و کیفیت کار آنها چطور است ؟
فکر می کنید چند درصد بازار را می توانید به دست بیاورید ؟
این کسب و کار، چه نوع خصوصیات منحصر به فردی خواهد داشت؟
هزینه های راه اندازی چقدر است ؟
آیا برای استفاده از وام ها و کمک های دولتی و خصوصی برنامه ای دارید؟

اهداف

۳ یا ۴ هدف این کسب و کار را بنویسید . این اهداف باید قابل اندازه گیری باشند. برای مثال :
– میزان فروش از این محصول روزانه ۲۰۰ عدد خواهد بود.
– میزان سود در پایان ماه ۱۰۰۰۰۰ تومان خواهد بود.
– پس از گذشت ۶ ماه میزان تولید به ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.