فایل کامل پژوهش مدل‌های رفتار مصرف‌کننده؛ مرور نظریه‌های روان‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی در تحلیل بازار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش مدل‌های رفتار مصرف‌کننده؛ مرور نظریه‌های روان‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی در تحلیل بازار دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مدل‌های رفتار مصرف‌کننده؛ مرور نظریه‌های روان‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی در تحلیل بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مدل‌های رفتار مصرف‌کننده؛ مرور نظریه‌های روان‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی در تحلیل بازار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مدل‌های رفتار مصرف‌کننده؛ مرور نظریه‌های روان‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی در تحلیل بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش مدل‌های رفتار مصرف‌کننده؛ مرور نظریه‌های روان‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی در تحلیل بازار :

فایل کامل پژوهش مدل‌های رفتار مصرف‌کننده؛ مرور نظریه‌های روان‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی در تحلیل بازار

فایل کامل پژوهش مدل‌های رفتار مصرف‌کننده؛ مرور نظریه‌های روان‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی در تحلیل بازار شامل ۳۶ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل پژوهش مدل‌های رفتار مصرف‌کننده؛ مرور نظریه‌های روان‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی در تحلیل بازار
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

دیدگاه‌های پژوهشی در مورد رفتار مصرف‌کننده و انواع مدل های رفتار مصرف کننده در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. مدل های رفتار مصرف‌کننده را می‌توان در سه گروه اصلی تقسیم‌بندی کرد. گروه اول مدل‌های محتوایی و فرآیندی می‌باشند. گروه دوم مدل‌هایی هستند که بر عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده تأکید زیادی دارند و گروه سوم مدل‌هایی هستند که توصیف‌کننده فرآیند پردازش اطلاعات می‌باشند. سه دیدگاه پژوهشی در مورد رفتار مصرف‌کننده وجود دارد. این سه دیدگاه عبارتند از: دیدگاه تصمیم‌گیری ، دیدگاه تجربی ، دیدگاه تأثیر رفتاری

– دیدگاه تصمیم‌گیری

این دیدگاه بیان می‌کند که مصرف‌کنندگان، تصمیم‌گیرندگانی عقلایی هستند. با توجه به دیدگاه تصمیم‌گیری خرید در می‌یابیم که مصرف‌کنندگان اولاً به وجود یک مسئله پی می‌برند و در خلال سلسله مراحلی سعی در حل منطقی مسئله دارند. این مراحل شامل تشخیص مسئله، تحقیق، ارزیابی بدیل، انتخاب و ارزیابی بعد از خرید می‌باشد. ریشه‌های این رویکرد در روان‌شناسی شناختی و اقتصاد قرار دارد.

– دیدگاه تجربی

دیدگاه تجربی در مورد نحوه خرید مصرف‌کنندگان، بیان می‌دارد که مصرف‌کنندگان در بعضی از مواقع بر اساس تصمیم‌گیری کاملاً عقلایی خرید نمی‌کنند. در مقابل آن‌ها گاهی تنها برای سرگرمی، خیال‌پردازی و هیجانات و احساسات مبادرت به خرید کالا و خدمات می‌کنند. خریدهای بی‌برنامه و تنوع‌طلبانه از جمله خریدهایی هستند که در دیدگاه تجربی طبقه‌بندی می‌شوند.

و …

فایل کامل پژوهش مدل‌های رفتار مصرف‌کننده؛ مرور نظریه‌های روان‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی در تحلیل بازار
فهرست مطالب

مقدمه
دیدگاه تصمیم‌گیری
دیدگاه تجربی
دیدگاه تأثیر رفتاری
مدل‌های رفتار مصرف‌کننده
انواع مدل‌های رفتاری مصرف‌کننده
مدل‌های محتوایی و فرآیندی رفتار مصرف‌کننده
مدل‌هایی که روی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده تأکید دارند
مدل‌های فرآیند پردازش اطلاعات
پایان

عنوان : مدل های رفتار مصرف کننده

فرمت : پاورپوینت

حجم : ۳۴۴ کیلوبایت

تعداد صفحات : ۳۶

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.