فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در شعب بیمه بجنورد PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در شعب بیمه بجنورد PDF دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در شعب بیمه بجنورد PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در شعب بیمه بجنورد PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در شعب بیمه بجنورد PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در شعب بیمه بجنورد PDF :

توضیحات:

تحقیق فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در شعب بیمه بجنورد PDF، در قالب فایل pdf و در حجم ۱۳ صفحه.

بخشی از متن:

دراین پژوهش تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در نمایندگی های بیمه خصوصی شهر بجنورد مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به حجم جامعه ۱۱۲ پرسشنامه در میان کارگزاران بیمه توزیع و جمع آوری شده و داده ها با بهره گیری از نرم افزارهای SPSS و LISREL تجزیه و تحلیل شدند. نتایج حاصل از این پژوهش بیانگر آن بود که مدیریت ارتباط با مشتری به صورت مثبت و معنی داری بر مدیریت دانش و (R=0.44) و یادگیری سازمانی (R=0.11) موثر می باشد. همچنین نتایج گویای آن بود که مدیریت دانش بر رابطه میان مدیریت دانش و یادگیری سازمانی موثر بوده و این رابطه را تسهیل نموده و از R=0.11 به R=0.29 بهبود می بخشد. این مهم گویای این واقعیت است که دستیابی به یادگیری سازمانی که خود زمینه ساز سازمانی یادگیرنده است نتنها نیازمند سیاستهای مشتری مدارانه و بهره گیری از دانش مشتریان بوده بلکه مستلزم ایجاد سازوکارهایی جهت استقرار مدیریت دانش در سازمان و سازماندهی دانش موجود است.

فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در شعب بیمه بجنورد PDF
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

ادبیات موضوع

مدیریت ارتباط با مشتری

یادگیری سازمانی

مدیریت دانش

فرضیه های تحقیق

روش تحقیق

یافته های تحقیق

جمع بندی و نتیجه گیری

منابع و مأخذ:

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.