فایل کامل پژوهش زنجیره ارزش با تمرکز بر مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتریان؛ مرور مدل‌ها و کاربردهای سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش زنجیره ارزش با تمرکز بر مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتریان؛ مرور مدل‌ها و کاربردهای سازمانی دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش زنجیره ارزش با تمرکز بر مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتریان؛ مرور مدل‌ها و کاربردهای سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش زنجیره ارزش با تمرکز بر مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتریان؛ مرور مدل‌ها و کاربردهای سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش زنجیره ارزش با تمرکز بر مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتریان؛ مرور مدل‌ها و کاربردهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش زنجیره ارزش با تمرکز بر مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتریان؛ مرور مدل‌ها و کاربردهای سازمانی :

توضیحات:

دو پاورپوینت از فصل سوم کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت با عنوان “سیستم های اطلاعاتی، سازمان ها و استراتژی ها”، نوشته ی کنت و جین لاودن، در حجم ۳۴ اسلاید، همراه با تصاویر.

شامل:

۱- پاورپوینت “presentation MIS”: بخشی از فصل سوم این کتاب در ۲۲ اسلاید

۲- پاورپوینت “case study”: بنابر تمرین کتاب شرکت سرویس پستی ایالات متحده (UPS) به عنوان مطالعه موردی در ۱۲ اسلاید

در بخشی از این پاورپوینت آمده است که:

مدل پورتر، برای شناسایی نیروهای رقابتی و استراتژی های عمومی پیشنهاد بسیار سودمندی است اما متدولوژی مشخصی برای دستیابی به مزایای رقابتی ارائه نمی کند. بنابراین اگر هدف شما دستیابی به مزیت عملیاتی است، مدل زنجیره ی ارزش تجاری برای سازمان سودمند می باشد.

این اسلاید ها به ترتیب زیر می باشد:

اسلاید اول و دوم: شروع و عنوان

اسلاید سوم، چهارم، پنجم و ششم: توضیحاتی درباره مدل پورتر و مدل زنجیره ارزش

اسلاید هفتم، هشتم و نهم: شرح اجزای مدل زنجیره ارزش

اسلاید دهم، یازدهم و دوازدهم: معرفی و شرح دو نمونه کاربردی مدل زنجیره ارزش یعنی مدل زنجیره تأمین (SCM) و مدل ارتباط با مشتری (CRM)

اسلاید سیزدهم: سوال کاربردی

اسلاید چهاردهم و پانزدهم: شبکه ارزش

اسلاید شانزدهم، هفدهم، هجدهم و نوزدهم: استراتژی های مبتنی بر شبکه :۱. اقتصاد شبکه، ۲. شرکت مجازی و ۳.اکوسیستم های تجاری

اسلاید بیستم: نکته ی آخر

اسلاید بیست و یکم: خلاصه ی مطالب

اسلاید بیست و دوم: منابع

و …

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.