فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، احساس راحتی و رضایت مشتری با تأکید بر نقش تجربه مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، احساس راحتی و رضایت مشتری با تأکید بر نقش تجربه مشتری دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، احساس راحتی و رضایت مشتری با تأکید بر نقش تجربه مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، احساس راحتی و رضایت مشتری با تأکید بر نقش تجربه مشتری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، احساس راحتی و رضایت مشتری با تأکید بر نقش تجربه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، احساس راحتی و رضایت مشتری با تأکید بر نقش تجربه مشتری :
توضیحات:
فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، احساس راحتی و رضایت مشتری با تأکید بر نقش تجربه مشتری، در قالب فایل word و در حجم ۲۵ صفحه، بهمراه pdf اصل مقاله به زبان انگلیسی.
عنوان لاتین مقاله:
Social interaction,convenience and customer satisfaction: The mediating effect of customer experience
سال چاپ: ۲۰۱۴
محل انتشار:
Journal of Retailing and Consumer Services
چکیده ترجمه فارسی:
مطالعه پیش رو با هدف بررسی تأثیر راحتی و تعامل اجتماعی بر رضایت مشتری و نقش تعدیل کننده تجربه مشتری انجام شده است. برای جمع آوری داده ها (۸۴۰=n) از نمونه گیری منظم و پرسشنامه ای ساختاریافته در میان خریداران بالای ۱۸ سال فروشگاه های بزرگ در هند استفاده شده است. برای تحلیل داده ها از تکنیک های تحلیل داده های چندمتغیره مانند تحلیل عاملی اکتشافی و مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان داد که راحتی و تعامل اجتماعی بر تجربه مشتری و رضایت مشتری تأثیر می گذارد. این مقاله احتمالاً اولین مقاله ای است که از طریق استفاده همزمان از چهار متغیر (یعنی تعامل اجتماعی، راحتی، رضایت مشتری و تجربه مشتری) در یک مدل به بررسی آن ها می پردازد. در ادامه درباره دستاورد های علمی و مدیریتی بحث شده است.
چکیده لاتین:
The present study is an effort to investigate the impact of both convenience and social interaction on customer satisfaction and the mediating role of customer experience. A structured questionnaire was used to collect data (n=840) using systematic sampling from department store shoppers of age 18 years and above in India. Multivariate data analysis techniques like Exploratory Factor Analysis and Structural Equation Modeling were used to analyze the data. Results revealed that convenience and social interaction affect both customer experience and customer satisfaction. Arguably, this paper is the first to examine the four constructs namely, social interaction, convenience, customer satisfaction and customer experience using them together in the same model. Academic and managerial implications are further discussed.
فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، احساس راحتی و رضایت مشتری با تأکید بر نقش تجربه مشتری
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
پیشینه نظری و فرضیات
رضایت مشتری
تجربه مشتری
رضایت و تجربه مشتری
تعامل اجتماعی
رضایت مشتری و تعامل اجتماعی
تعامل اجتماعی و تجربه مشتری
راتی
راحتی و رضایت
راحتی و تجربه مشتری
مدل پژوهش
متدولوژی
ابزار پیمایش و اندازه گیری
تحلیل
بررسی روایی و پایایی
و …
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 