فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده درباره تشخیص تقلب در بررسی‌های آنلاین مصرف‌کنندگان؛ تحلیل روش‌های داده‌کاوی و پیامدهای بازاریابی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده درباره تشخیص تقلب در بررسی‌های آنلاین مصرف‌کنندگان؛ تحلیل روش‌های داده‌کاوی و پیامدهای بازاریابی دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده درباره تشخیص تقلب در بررسی‌های آنلاین مصرف‌کنندگان؛ تحلیل روش‌های داده‌کاوی و پیامدهای بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده درباره تشخیص تقلب در بررسی‌های آنلاین مصرف‌کنندگان؛ تحلیل روش‌های داده‌کاوی و پیامدهای بازاریابی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده درباره تشخیص تقلب در بررسی‌های آنلاین مصرف‌کنندگان؛ تحلیل روش‌های داده‌کاوی و پیامدهای بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده درباره تشخیص تقلب در بررسی‌های آنلاین مصرف‌کنندگان؛ تحلیل روش‌های داده‌کاوی و پیامدهای بازاریابی :

توضیحات:

مقاله ترجمه شده با عنوان تشخیص تقلب در بررسی های آنلاین مصرف کننده، در قالب فایل word و در حجم ۳۸ صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان لاتین مقاله:

Fraud detection in online consumer reviews

سال چاپ: ۲۰۱۱

محل انتشار:

Decision Support Systems 50 (2011) 614–۶۲۶

بخشی از ترجمه:

چکیده

مصرف کنندگان، برای تصمیم گیری های خرید، به طور فزاینده به کانال های اطلاعات اجتماعی، مانند بررسی های آنلاین نوشته شده توسط کاربر، وابسته اند. فرض می شود این بررسی ها بازتاب هایی بی طرفانه از تجارب دیگر مصرف کنندگان در استفاده از محصولات یا خدمات باشند. با اینکه این فرض به طور گسترده صورت گرفته است، مقالات وجود یا عدم وجود دستکاری در بررسی را آزمایش نکرده اند. مطالعه ما با استفاده از داده های آمازون (Amazon) و بارنز و نوبل (Barnes & Noble)، بررسی می کند که آیا فروشندگان، ناشران و نویسندگان مداوم بررسی های آنلاین مصرف کننده را دستکاری می کنند یا خیر. ما وجود دستکاری در بررسی آنلاین را مستند می کنیم و نشان می دهیم که استراتژی دستکاری شرکت ها به ظاهر تابع نزولی یکنوایی از کیفیت واقعی محصول یا متوسط امتیازدهی مصرف کننده به آن محصول است. از این رو، دستکاری، آموزنده بودن بررسی های آنلاین را کاهش می دهد. علاوه بر این هر چند مصرف کنندگان متوجه وجود دستکاری نمی شوند، اما فقط تا حدی می توانند آن را بر اساس انتظارشان از سطح کلی دستکاری اصلاح کنند. از این رو، فروشندگان با دستکاری در بررسی کنندگان آنلاین قادر به تغییر نتایج نهایی هستند. علاوه بر این، نشان می دهیم که در مراحل اولیه، پس از این که یک آیتم (مترجم: ترجمه فارسی، قلم است. اما چون ممکن است در حالت مفرد با قلم یا وسیله نوشتن اشتباه گرفته شود، تصمیم گرفتم این کلمه را به همین صورت در متن به کار ببرم) در بازار آمازون منتشر شد، قیمت و بررسی ها، هر دو به عنوان شاخص های کیفیت عمل می کنند. بنابراین، در این مرحله، قیمت بالاتر منجر به افزایش فروش به جای کاهش فروش می شود. در مراحل آخر، قیمت نقش طبیعی خود را عهده دار است، به این معنی که قیمت بالاتر منجر به کاهش فروش می شود. در نهایت، به طور متوسط، در بارنز و نوبل نسبت به آمازون، سطح بالاتری از دستکاری وجود دارد.

کلید واژه ها: شایعات دهان به دهان آنلاین؛ دستکاری؛ سوگیری خود-گزینی؛ قیمت؛ سری های-زمانی

۱. مقدمه

پذیرش سریع وب ۲.۰ موجی از نوآوری هایی را به راه انداخته است که می توانند شیوه ی کسب اطلاعات توسط مشتریان برای انجام خرید های محصول و یا تصمیمات سرمایه گذاری سهام را تغییر دهند. رشد وب ۲.۰ مصرف کنندگان را قادر به ارسال بررسی هایی برای توصیف تجارب خود با محصولات، فروشندگان محصول، و یا ارائه دهندگان خدمات و قابل دسترس کردن آن ها برای دیگر مصرف کنندگان در آینده کرده است. در واقع، مقالات بازاریابی حاکی از اینند که مصرف کنندگان برای تصمیم گیری های خرید به بررسی های آنلاین محصول وابسته اند [۳] و [۵]. تحقیقات بازارهای سرمایه آشکار کرده اند که اطلاعات منتقل شده توسط تابلوهای پیام سهام توسط سرمایه گذاران مورد استفاده قرار می گیرند [۱]، و شوکی در پست های تابلو پیام ارتباطی منفی با بازده سهام آتی دارد [۱۲].

از آنجا که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به اطلاعات منتشر شده از طریق کانال های اجتماعی آنلاین، مانند محتوای تولید شده توسط مصرف کننده، برای تصمیم گیری های خرید محصول و یا خدمات وابسته اند، کیفیت و صداقت اطلاعات موجود …

فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده درباره تشخیص تقلب در بررسی‌های آنلاین مصرف‌کنندگان؛ تحلیل روش‌های داده‌کاوی و پیامدهای بازاریابی
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

فرض

چگونه بررسی های مصرف کننده در طول زمان تحول می یابند؟

داده ها

خلاصه آمار

مرتبه (زمان نسبی) به چه معناست؟

تجزیه و تحلیل های نظری: فرآیند خود-گزینی خالص یا ترکیبی از خود-گزینی با دستکاری؟

و …

لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.