فایل کامل کارنامه و زندگی هنری هانیبال الخاص؛ بررسی آثار نقاشی، سبک هنری و نقش در هنر معاصر ایران


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل کارنامه و زندگی هنری هانیبال الخاص؛ بررسی آثار نقاشی، سبک هنری و نقش در هنر معاصر ایران دارای ۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل کارنامه و زندگی هنری هانیبال الخاص؛ بررسی آثار نقاشی، سبک هنری و نقش در هنر معاصر ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل کارنامه و زندگی هنری هانیبال الخاص؛ بررسی آثار نقاشی، سبک هنری و نقش در هنر معاصر ایران۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل کارنامه و زندگی هنری هانیبال الخاص؛ بررسی آثار نقاشی، سبک هنری و نقش در هنر معاصر ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل کارنامه و زندگی هنری هانیبال الخاص؛ بررسی آثار نقاشی، سبک هنری و نقش در هنر معاصر ایران :

پاورپوینت در مورد کارنامه و زندگی هانیبال الخاص

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : ۷ اسلاید


قسمتی از متن .ppt :

هانیبال الخاص

کارنامه و زندگی هانیبال الخاص

زندگی

در از پدر و مادری آشوری در کرمانشاه به دنیا آمد

در چهارده‌سالگی برای اولین بار توسط جوانی به نام آلکسی گیورگیز که نقاشی را در روسیه فرا گرفته بود، با رنگ و روغن آشنا شد

بعدها نقاشی را به صورت جدی نزد استاد جعفر پتگر دنبال کرد

سپس به آمریکا رفت. آنجا مشغول تحصیل در رشته طب شد، اما این رشته رها کرد و ابتدا فلسفه و سپس نقاشی خواند و در رشته ایلوستراسیون (تصویرسازی) لیسانس و فوق لیسانس گرفت.

سبک هنری

لخاص مى گوید:

“بى پرده سخن گفته ام. دشمن زیاد دارم. دوستان شفیق بیشتر. بى پروا قدم هاى زیاد برداشته ام، پس اشتباه هاى بى شمار مرتکب شده ام. دروغ کم گفته ام و این حرف آخر بزرگترین دروغم است.

چرا من که اپراى «فلوت سحرآمیز» موتزارت را گوش مى دهم این همه از آن لذت مى برم درحالى که از داستان و محتواى ادبى آن هیچ نمى دانم؟ من در مینیاتور همه مکاتب هنرى دنیا را دیده ام. مثلاً در «تذهیب» حاشیه مینیاتورها «آپ آرت» و ویکتور وازارلى را مى توان به وضوح پیداکرد. در «تشعیر» به سهولت مى توان سوررئالیسم و سالوادردالى ها را دید. در خود «نگارگرى» و در بعضى تک چهره هاى فراوانى که در مینیاتور ما هست، مى توان اکسپرسیونیسم نابى را یافت که اگر در ابعاد بزرگ آن را ببینیم به عنوان نمونه اى قدیمى و بسیارقدیمى تر از اکسپرسیونیسم آلمان قابل ارائه است. در پرداخت ظریف و دقیق نگارگرى ایرانى «پوانتلیسم» را با نقطه نقطه کردن هاى بسیار پرحوصله اى دیده ام. در منظره سازى هاى رؤیایى و شاعرانه برخى از مینیاتورهاى ایرانى نوعى «رومانتى سیسم» باشکوه و بى بدیل دیده مى شود. در آداب چگونگى جادادن عناصر در صفحه و در ساختارهندسى هر مینیاتور «کلاسیسیم» را مى توان به عیان دید.”

فعالیت‌های کاری

تولید صدها متر نقاشی بر روی بوم، کاغذ و نقاشی دیواری

برپایی بیش از نمایشگاه خصوصی و نمایشگاه گروهی در ایران، اروپا، کانادا، آمریکا و استرالیا[]

وی سال به تدریس مشغول بود از جمله:

سال در هنرستان پسران

سال در دانشکده مانتیسلو ایالت ایلینویز آمریکا با سمت مدیرگروه و دانشیار

سال در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران،

سال به طور موقت در دانشکده هنر دانشگاه آزاد تدریس کرد.

افزون بر تدریس نقاشی او:

در سال نگارخانه گیلگمش را که یکی از نخستین نگارخانه‌های معاصر ایران بود در تهران تاسیس کرد و سال مدیر آن بود.

از سال به مدت سال در روزنامه کیهان نقد هنری نوشت.

طراحی روی جلد ده‌ها کتاب و مصور سازی اشعار مختلف را انجام داد.

کتاب در باره آموزش هنر تالیف کرد و چندین کتاب به زبان فارسی یا آشوری ترجمه کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.