فایل کامل مطالعه مفهوم مدیریت آموزشی؛ مرور اصول سازماندهی، راهبردهای یادگیری و نقش در توسعه نظام آموزشی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه مفهوم مدیریت آموزشی؛ مرور اصول سازماندهی، راهبردهای یادگیری و نقش در توسعه نظام آموزشی دارای ۵۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه مفهوم مدیریت آموزشی؛ مرور اصول سازماندهی، راهبردهای یادگیری و نقش در توسعه نظام آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه مفهوم مدیریت آموزشی؛ مرور اصول سازماندهی، راهبردهای یادگیری و نقش در توسعه نظام آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه مفهوم مدیریت آموزشی؛ مرور اصول سازماندهی، راهبردهای یادگیری و نقش در توسعه نظام آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه مفهوم مدیریت آموزشی؛ مرور اصول سازماندهی، راهبردهای یادگیری و نقش در توسعه نظام آموزشی :
فایل کامل مطالعه مفهوم مدیریت آموزشی؛ مرور اصول سازماندهی، راهبردهای یادگیری و نقش در توسعه نظام آموزشی
فایل کامل مطالعه مفهوم مدیریت آموزشی؛ مرور اصول سازماندهی، راهبردهای یادگیری و نقش در توسعه نظام آموزشی شامل ۵۵ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل مطالعه مفهوم مدیریت آموزشی؛ مرور اصول سازماندهی، راهبردهای یادگیری و نقش در توسعه نظام آموزشی
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
مدیریت آموزشی نوعی از مدیریت است که در مراکز آموزشی اجرا میشود. مدیریت در مفهوم کلی و عام، از دیدگاههای متفاوتی تعریف شده است. به عبارتی، مدیر هماهنگکننده و کنترلکننده فعالیتهای دستهجمعی برای رسیدن به هدف مطلوب سازمان با حداکثر کارآیی است.
در تعریف جامع، مدیریت را هماهنگی منابع انسانی و مادی در جهت تحقق هدفهای سازمانی گفتهاند. میتوان گفت مدیریت، فعالیتی است منظم، در جهت تحقق اهداف معین که از طریق ایجاد روابط میان منابع موجود، انجام دادن کار با مشارکت افراد دیگر و شرکت فعال در تصمیمگیری صورت میگیرد. بهبیاندیگر، منظور اصلی مدیریت در هر سازمانی، هماهنگسازی کوششهای افراد و استفاده از منابع دیگر برای تحقق هدفهای سازمان است. در مؤسسات آموزشی این اهداف مربوط به امور آموزشوپرورش و پیشبرد یادگیری و وظیفه مدیریت آموزشی است.
فراگرد مدیریت آموزشی چیست؟
تلقی مدیریت بهعنوان “فراگرد” یا “فرایند” نسبتاً تازگی دارد. مفهوم فراگرد، بر شیوه منظم انجام دادن کارها دلالت دارد و بهتوالی گامها یا عناصری که به هدف خاصی منجر میشود، اشاره میکند. زیرا که همه مدیران، صرفنظر از قابلیتها یا مهارتهای خاص خود، به فعالیتهای پیوسته و منظمی میپردازند تا به اهداف معین نائل گردند. نخستین بار سقراط از مدیریت بهعنوان فراگرد اجتماعی یاد کرد. فراگردی که متضمن یک سلسله وظایف، فعالیتها و روابط متقابل بوده و مناسبات و روابط متقابل افراد در آن نقشی اساسی دارد.
و …
فایل کامل مطالعه مفهوم مدیریت آموزشی؛ مرور اصول سازماندهی، راهبردهای یادگیری و نقش در توسعه نظام آموزشی
فهرست مطالب
مقدمه
فراگرد مدیریت آموزشی چیست؟
مدیریت آموزشی چیست؟
ضرورت مدیریت آموزشی
اهداف مدیریت آموزشی
مهارتهای سهگانه مدیریت آموزشی
کارکردهای مدیریت آموزشی
ویژگیهای مدیر آموزشی
ضرورت و اهمیت مدیریت آموزشی
پایان
عنوان : مدیریت آموزشی چیست
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۲۹۲ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۵۵
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 