فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدل‌های بازاریابی و نقش در توسعه کسب‌وکار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدل‌های بازاریابی و نقش در توسعه کسب‌وکار دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدل‌های بازاریابی و نقش در توسعه کسب‌وکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدل‌های بازاریابی و نقش در توسعه کسب‌وکار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدل‌های بازاریابی و نقش در توسعه کسب‌وکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدل‌های بازاریابی و نقش در توسعه کسب‌وکار :

فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدل‌های بازاریابی و نقش در توسعه کسب‌وکار (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

رضایت مشتری

۲-۴-۱)تعریف رضایت مشتریان از دیدگاه مختلف

۲-۴-۲) مدل ها ی اندازه گیری رضایت مشتری

شکل۲-۱) روش های اندازه گیری رضایت مشتری(ملکی،۱۳۸۷ ،ص ۲۷)

نمودار۲-۱) مدل کانو(ملکی و داربی ،۱۳۸۷،ص ۲۸)

  • · مزایای مدل کانو
  • · 2-4-2-2)مدل فورنل
  • · نمودار ۲-۲)ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد .(ملکی و داربی ،۱۳۸۷،ص ۲۹)
  • · 2-4-2-3) مدل سروکوال
  • · 2-4-3)رضایت و وفاداری
  • · 2-4-4)جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری
  • · نمودار ۲-۳) رابطه رضایت و رفتار خرید (دیویس- اسرامک و سایرین،۲۰۰۷)
  • · شکل ۲-۲)حالت رابطه رضایت و وفاداری(الیور،۱۹۹۹)
  • · نمودار ۲-۴)رابطه بین رضایت و وفاداری (کاتلر و آرمسترانگ،۱۳۸۰)
  • · نمودار۲-۵) رابطه بین رضایتمندی و وفاداری مشتری از دیدگاه ساسر و همکارانش (سالاری ،۱۳۸۳،ص۵۰)
  • · 2-4-5) ­عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری
  • · نمودار۲-۶) مدل کلی رابطه رضایت کلی، رضایت از معامله ویژه و وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،۲۰۰۳)
  • · نمودار۲-۷) مدل رابطه جزئی رضایت از معامله ویزه، رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،۲۰۰۳)
  • · نمودار۲-۸) مدل رابطه تعدیل شده رضایت از معامله ویژه رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،۲۰۰۳)
  • · نمودار۲-۹) اثر سازگاری و رابطه رضایت – وفاداری (اُح و جانسون،۲۰۰۵)[۱]
  • · 2-4-6) کیفیت درک شده از سخت افزار
  • · 2-5)کیفیت درک شده از عنصر تعالی
  • · 2-5-1)خدمات قبل از فروش
  • · 2-8)پیشینه تحقیق
  • · 2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی
  • · 2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی
  • · منابع فارسی
  • · ب) منابع غیر فارسی

رضایت مشتری

در جهان کنونی که امکان تولید انبوه کالا و خدمات، زمینه افزایش عرضه در مقایسه با تقاضا را فراهم آورده است، برای تولیدکنندگان راهی جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده و دیگر نمی توان حیطه بازار و عرضه را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد. تجربه نشان داده است، سازمان هایی که از منظر سنتی به مفاهیم مشتری، کالا، بازار، فروش، خرید، رقابت، تبلیغات، کیفیت و … نگاه کرده و می کنند علاوه برکسب نکردن موفقیت، سرمایه های خود را هم ازدست داده اند. با ظهور اقتصاد رقابتی مفاهیمی چون مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، پایه و اساس کسب و کار تلقی شده و سازمانی که بدان بی توجه باشند از صحنه بازار حذف می شوند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.