فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدلهای بازاریابی و نقش در توسعه کسبوکار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدلهای بازاریابی و نقش در توسعه کسبوکار دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدلهای بازاریابی و نقش در توسعه کسبوکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدلهای بازاریابی و نقش در توسعه کسبوکار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدلهای بازاریابی و نقش در توسعه کسبوکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدلهای بازاریابی و نقش در توسعه کسبوکار :
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری؛ تحلیل مدلهای بازاریابی و نقش در توسعه کسبوکار (فصل دوم تحقیق)
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
نوع فایل:wordوقابل ویرایش
رضایت مشتری
۲-۴-۱)تعریف رضایت مشتریان از دیدگاه مختلف
۲-۴-۲) مدل ها ی اندازه گیری رضایت مشتری
شکل۲-۱) روش های اندازه گیری رضایت مشتری(ملکی،۱۳۸۷ ،ص ۲۷)
نمودار۲-۱) مدل کانو(ملکی و داربی ،۱۳۸۷،ص ۲۸)
- · مزایای مدل کانو
- · 2-4-2-2)مدل فورنل
- · نمودار ۲-۲)ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد .(ملکی و داربی ،۱۳۸۷،ص ۲۹)
- · 2-4-2-3) مدل سروکوال
- · 2-4-3)رضایت و وفاداری
- · 2-4-4)جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری
- · نمودار ۲-۳) رابطه رضایت و رفتار خرید (دیویس- اسرامک و سایرین،۲۰۰۷)
- · شکل ۲-۲)حالت رابطه رضایت و وفاداری(الیور،۱۹۹۹)
- · نمودار ۲-۴)رابطه بین رضایت و وفاداری (کاتلر و آرمسترانگ،۱۳۸۰)
- · نمودار۲-۵) رابطه بین رضایتمندی و وفاداری مشتری از دیدگاه ساسر و همکارانش (سالاری ،۱۳۸۳،ص۵۰)
- · 2-4-5) عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری
- · نمودار۲-۶) مدل کلی رابطه رضایت کلی، رضایت از معامله ویژه و وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،۲۰۰۳)
- · نمودار۲-۷) مدل رابطه جزئی رضایت از معامله ویزه، رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،۲۰۰۳)
- · نمودار۲-۸) مدل رابطه تعدیل شده رضایت از معامله ویژه رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،۲۰۰۳)
- · نمودار۲-۹) اثر سازگاری و رابطه رضایت – وفاداری (اُح و جانسون،۲۰۰۵)[۱]
- · 2-4-6) کیفیت درک شده از سخت افزار
- · 2-5)کیفیت درک شده از عنصر تعالی
- · 2-5-1)خدمات قبل از فروش
- · 2-8)پیشینه تحقیق
- · 2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی
- · 2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی
- · منابع فارسی
- · ب) منابع غیر فارسی
رضایت مشتری
در جهان کنونی که امکان تولید انبوه کالا و خدمات، زمینه افزایش عرضه در مقایسه با تقاضا را فراهم آورده است، برای تولیدکنندگان راهی جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده و دیگر نمی توان حیطه بازار و عرضه را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد. تجربه نشان داده است، سازمان هایی که از منظر سنتی به مفاهیم مشتری، کالا، بازار، فروش، خرید، رقابت، تبلیغات، کیفیت و … نگاه کرده و می کنند علاوه برکسب نکردن موفقیت، سرمایه های خود را هم ازدست داده اند. با ظهور اقتصاد رقابتی مفاهیمی چون مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، پایه و اساس کسب و کار تلقی شده و سازمانی که بدان بی توجه باشند از صحنه بازار حذف می شوند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 