فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری آموزش کودکان پیش‌دبستانی؛ بررسی رویکردهای تربیتی، شناختی و اجتماعی در سنین اولیه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری آموزش کودکان پیش‌دبستانی؛ بررسی رویکردهای تربیتی، شناختی و اجتماعی در سنین اولیه دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری آموزش کودکان پیش‌دبستانی؛ بررسی رویکردهای تربیتی، شناختی و اجتماعی در سنین اولیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری آموزش کودکان پیش‌دبستانی؛ بررسی رویکردهای تربیتی، شناختی و اجتماعی در سنین اولیه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری آموزش کودکان پیش‌دبستانی؛ بررسی رویکردهای تربیتی، شناختی و اجتماعی در سنین اولیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری آموزش کودکان پیش‌دبستانی؛ بررسی رویکردهای تربیتی، شناختی و اجتماعی در سنین اولیه :

فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری آموزش کودکان پیش‌دبستانی؛ بررسی رویکردهای تربیتی، شناختی و اجتماعی در سنین اولیه (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

نگرشی بر وضعیت آموزش وپرورش قبل ازدبستان درپاره ای ازکشورهای جهان
۱ـ کودکستان در فرانسه
در کشور فرانسه دوره قبل از دبستان یک دوره اختیاری است که در کودکستانها اجرا می شود . در ارتباط با کودکان ۲ تا ۶ ساله می باشد . این دوره شامل ۳ بخش است :
بخش ۱ : کودکان ۲ تا ۴ ساله
بخش ۲ : کودکان ۴ تا ۵ ساله
بخش ۳ : کودکان ۵ تا ۶ ساله
آموزش در این بخش با تفاوت هایی همراه می باشد بطوریکه در دو بخش نخست این آموزش عبارتست از ارتباط جهان خارج و زندگی در گروهی که با گروه خانواده متفاوت است . بیان مقصود ایجاد رابطه از طریق کلام و نیز از راه آواز نقاشی و حرکت دست و بدن در این سطح تربیت کودک مبتنی بر بازی است . بخش سوم آموزش کودکستانی که مسئولیت مرحله انتقالی از کودکستان به دبستان را عهده دار می شود . در این مرحله کودکان ضمن ارائه تمرینات بدنی ، فعالیتهای دستی و هنری ، به تدریج به حساب ، خواندن و نوشتن آشنایی پیدا می کند . به منظور بکار انداختن توانایی های ذهنی ،‌احساسی و مهارتهای دستی کودکان تا حد ممکن آموزش در این سطح یکنواخت نیست .

۲ـ نگرشی بر وضعیت آموزش و پرورش پیش از دستان در آمریکا
در آمریکا تأسیس اینگونه مراکز به جنگهای داخلی و سالهای ۱۸۳۷ بر می گردد . در اوایل کار ایجاد کودکستان که بر اساس افکار فروبل در آلمان ایجاد شده بر اثر مهاجرت آلمانیها به آمریکا در اواسط قرن ۱۹ توسعه پیدا کرده بود ،‌ بیشتر برای کودکان بی بضاعت سودمند به نظر می رسید زیرا افزایش سریع مراکز شهری در این سالها و سیل مهاجرت اروپائیان به آمریکا و گسترش محله های فقیر نشین و پر جمعیت ، کودکستانهای خیریه در بسیاری از نقاط تأسیس شده بود و اولین مؤسسه را خانم کارل شورتی که قبلاً دوره مربی کودک را در آلمان گذرانده بود ، در خانه‌ خود این روش را پیاده کرد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.