فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری بانک و بانکداری در ایران؛ بررسی صورت‌های مالی، رضایت مشتری و وفاداری در نظام بانکی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری بانک و بانکداری در ایران؛ بررسی صورت‌های مالی، رضایت مشتری و وفاداری در نظام بانکی دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری بانک و بانکداری در ایران؛ بررسی صورت‌های مالی، رضایت مشتری و وفاداری در نظام بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری بانک و بانکداری در ایران؛ بررسی صورت‌های مالی، رضایت مشتری و وفاداری در نظام بانکی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری بانک و بانکداری در ایران؛ بررسی صورت‌های مالی، رضایت مشتری و وفاداری در نظام بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری بانک و بانکداری در ایران؛ بررسی صورت‌های مالی، رضایت مشتری و وفاداری در نظام بانکی :

فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری بانک و بانکداری در ایران؛ بررسی صورت‌های مالی، رضایت مشتری و وفاداری در نظام بانکی

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

۱-۲ مقدمه ۱۳
۲-۲ سیر تحول بانکداری در ایران ۱۳
۱-۲-۲ وضعیت بانکداری از سال ۱۲۶۶تا۱۳۰۶ شمسی ۱۴
۲-۲-۲ وضعیت بانکداری بعد از سال ۱۳۰۶ ۱۴
۳-۲-۲ بانک های خصوی در ایران ۱۵
۳-۲ تعریف بانک ۱۷
۴-۲ اصول بانکداری در بانک های تجاری ۱۷
۵-۲ اصول و مفروضات حسابداری در تهیه صورت های مالی ۱۷
۶-۲ صورت های مالی در بانک ها ۱۹
۱-۶-۲ ترازنامه ۱۹
۲-۶-۲ صورت سود وزیان ۱۹
۳-۶-۲صورت سود و زیان جامع ۲۰
۴-۶-۲ صورت جریان وجوه نقد ۲۰
۵-۶-۲ یادداشت های توضیحی ۲۰
۷-۲معیارها و نسبت های سودآوری در بانک ها ۲۰
۱-۷-۲ نسبت های سرمایه ای برای بانکها ۲۱
۸-۲ ارزیابی کیفیت خدمات با استفاده ازروش سروکوال ۲۳
۹-۲ وفاداری مشتری ۲۷
۱-۹-۲وفاداری خدمت ۲۹
۲-۹-۲مزایای حاصل از وفاداری مشتریان ۳۱
۳-۹-۲رابطه بین رضایت و وفاداری ۳۱
۴-۹-۲رابطه بین وفاداری مشتریان و سودآوری ۳۲
۱۰-۲رضایت مشتری ۳۳
۱-۱۰-۲خدمات ۳۴
۱-۱-۱۰-۲ویژگی های خدمات ۳۴
۲-۱-۱۰-۲آمیخت بازاریابی خدمات ۳۵
۱۱-۲کیفیت ۳۷
۱-۱۱-۲کیفیت خدمات ۳۷
۲-۱۱-۲سروکوآل (ابزار سنجش کیفیت خدمات) ۳۸
۱-۲-۱۱-۲BSQ (ابزار سنجش کیفیت خدمات بانکی) ۳۸
۱۲-۲ پیشینه تحقیق ۴۰
۱-۱۲-۲ تحقیقات خارج از ایران ۴۰
۲-۱۲-۲ تحقیقات در کشور ایران ۴۵

مقدمه
یکی از مواردی که می‌تواند بقای بانک ‌ها را تضمین کند، مشتری‌مداری و توجه به رضایت مشتری است.ارتقای سطح رضایتمندی مشتری، باعث ارتقای میزان سودآوری و افزایش سهم بانک ها در بازار رقابت خواهد شد.البته رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و بانک ها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند، آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان، وفادار هم هستند.
به این ترتیب در بلند مدت منافعی حاصل می شود که در نتیجــه، سهم بازار و سودآوری بانک ها افزایش می یابد.در این فصل ابتدا مطالبی را در موردبانکداری در ایران ،تعریف بانک ، نحوه فعالیت بانکها ،تجزیه و تحلیل صورت های مالی و نحوه محاسبه آنها پرداخته و سپس موضوع ارزیابی کیفیت خدمات را مطرح می نماییم و در ادامه به تعریف وفاداری مشتری و سنجش رضایت مشتریان می پردازیم .

۲-۲ سیر تحول بانکداری در ایران
از حدود دوهزار سال قبل از میلاد در خاور میانه (بابل)عملیات بانکی محدود،رایج بوده است و صرافی به عنوان جزءلاینفک اقتصاد ایران بوده است.فعالیت صرافها در موسسه های اعتباری از زمان اشکانیان بخصوص دوره ساسانیان رونق فراوان داشته است.صرافان برای تعیین وزن عیارمسکوکات به ویژه مسکوکات خارجی کمک فراوانی به رونق ادامه فعالیت های تجاری مردم می نمودند،با رواج اسلام در ایران به علت موانع مذهبی و حرام بودن دریافت بهره ،تکامل فعالیت های بانک با رکود بسیاری مواجه شد.با گذشت زمان و ثبات سیاسی و اقتصادی دامنه فعالیت های صرافها گسترش پیدا کرد.از اوایل قرن نوزدهم با برقراری ارتباط بین صرافان بزرگ و بانکهای جهانی ،این صرافان به تنزیل بروات خارجی و تسفیه آن در داخل و خارج کشور اقدام نموده و تجارت داخلی و خارجی را توسعه داده اند .تحول در نظام پول و بانکداری در ایران را می توان به می توان دو دوره قبل از سال۱۳۰۶ و بعد از آن تقسیم نمود:
۱-۲-۲ وضعیت بانکداری از سال ۱۲۶۶تا۱۳۰۶ شمسی
سال ۱۲۶۶ را می توان سرآغاز تحولی بزرگ و با اهمیت در نظام بانکداری در ایران دانست ،زیرا یک موسسه بانکی به معنای امروزری با سال ها تجربه شروع به فعالیت نمود. این بانک همان شعبه جدید بانک شرق بود ، مرکز آن در لندن بود و در مناطق جنوبی آسیا نیز فالیت داشت
– بانک شرق : این بانک بدون اخذ امتیاز از دولت ایران در سال ۱۸۷۷ م در تهران فعالیت خود را شرع نمود.
– بانک شاهی: این بانک در سال ۱۲۶۷ ه ش به موجب امتیازی که از طرف دولت ایران که به بارون جولیس ، رویتر اعطا گردید ، تاسیس شد.
– بانک استقراضی ایران: بعد از امتیاز ننگین رویتر و اندکی پس از ان در سال ۱۲۶۹ ه ش امتیاز بانکی تحت عنوان بانک استقراضی ایران به پولیا کوف روسی برای مدت ۷۵ سال به سرمایه ۳۰ میلیون منات و به صورت شرکت سهامی واگذار شد.
– موسسه های صراف: در حد فاصل سال های ۱۲۶۶ تا ۱۳۰۰ هجری موسسه های صرافی در ایران فعالیت داشته اند و لی در مقایسه با بانک های این دوره از جایگاه با اهمیتی ، از لحاظ تشکیلاتی برخوردار نبوده اند از جمله مهمترین موسسه های این دوره می توان به موسسه های برادران تومانیانس (از سال۱۳۰۱-۱۲۷۰)و موسسه های جهانیان(۱۲۹۴-۱۲۶۵) اشاره کرد.
– بانک سپه: اولین بانک ایرانی است که در سال ۱۳۰۴ به نام بانک پهلوی قشون به منظور به کار انداختن صندوق بازنشستگی درجه داران تاسیس شد. هدف اساسی این بانک انجام امور مالی ارتش بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.