فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی (۴P)؛ مرور راهبردهای محصول، قیمت، توزیع و ترویج در بازار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی (۴P)؛ مرور راهبردهای محصول، قیمت، توزیع و ترویج در بازار دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی (۴P)؛ مرور راهبردهای محصول، قیمت، توزیع و ترویج در بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی (۴P)؛ مرور راهبردهای محصول، قیمت، توزیع و ترویج در بازار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی (۴P)؛ مرور راهبردهای محصول، قیمت، توزیع و ترویج در بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی (۴P)؛ مرور راهبردهای محصول، قیمت، توزیع و ترویج در بازار :

فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی (۴P)؛ مرور راهبردهای محصول، قیمت، توزیع و ترویج در بازار (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

عناصر آمیخته بازاریابی ۴p

بازاریابی چیست؟

انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه­ریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .

بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :

۱- تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها

۲- طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .

۳- تعیین قیمت مناسب

۴- توزیع کالا و خدمت در زمان و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .

۵- ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم

۶- بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش

۷- نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)

یک بازاریابی در بازار داخلی[۱] باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره ۲-۱ عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد .

عوامل قابل کنترل

عوامل غیرقابل کنترل

محصول

قیمت

تبلیغات

کانال توزیع

مشتری

هزینه

دموگرافی

اقتصادی

اجتماعی

سیاسی

تکنولوژیکی

فیزیکی

حقوقی

رقابتی

جدول ۲-۱ عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل در فرایند بازاریابی

۲-۲- بازاریابی بین المللی

چارچوب بنیادی بازاریابی بین المللی با بازاریابی داخلی تفاوتی ندارد. به عبارت دیگر شناخت بازار هدف، طراحی و ایجاد کالا یا خدمت، قیمت گذاری، توزیع و تبلیغات اساس بازاریابی و بازاریابی بین المللی را تشکیل می دهند .(کریس فلیپ، ۱۹۵۵)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.