فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر و شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ مرور راهبردهای نوین بازاریابی و وفاداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر و شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ مرور راهبردهای نوین بازاریابی و وفاداری دارای ۱۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر و شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ مرور راهبردهای نوین بازاریابی و وفاداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر و شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ مرور راهبردهای نوین بازاریابی و وفاداری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر و شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ مرور راهبردهای نوین بازاریابی و وفاداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر و شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ مرور راهبردهای نوین بازاریابی و وفاداری :
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر و شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ مرور راهبردهای نوین بازاریابی و وفاداری (فصل دوم تحقیق)
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
نوع فایل:wordوقابل ویرایش
مقدمه
در سالهای اخیر با تحولات صورت گرفته در فن آوریهای اطلاعات و ارتباطات با بوجود آمدن مفاهیم جدید در جهانی شدن ، فعالیت آزادانه ، افزایش نوآوری ، کاهش مستمر چرخه عمر محصولات و … شاهد طلوع مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار بودهایم که هدف آن بازگشت به دورهی بازاریابی شخصی است .
این مفهوم نسبتاً سادهای است که بیان میدارد مشتریان مختلف محصولات مختلفی را می طلبند ( الهی ۱۳۸۵) CRM به سازمانها و شرکتها کمک میکند تا بفهمند کدام مشتری ارزش به دست آوردن ،کدام ارزش نگهداشتن ، کدام مشتری استراتژیک بوده ، کدام سودآور است و از کدام یک میتوان صرف نظر کرد ( عابدین ۱۳۸۵) ،شرکتها اغلب در فهم CRM دچار مشکل میشوند ، آنها تصور میکنند که میتوانند تنها با پیاده سازی تکنولوژی به مزایای CRM دست یابند ، ولی آنها نمیدانند ، که تنها در صورتی میتوانند از مزایای عمده کسب و کار CRM بهره گیرند . که به اتخاذ استراتژی کسب و کار مشتری محور که موجب فرهنگ سازمانی مشتری محور میشود مبادرت نموده و سپس تکنولوژی مناسب و یکپارچه با زیر ساخت IT شرکت را پیاده سازی کنند .
دلیل دیگری که شرکتها را هنگام انتخاب CRM دچار مشکل میکند این است که هیچ فروشندهای همه قابلیتهای CRM که مورد نیاز شرکت میباشد را ارائه نمیدهد ( خانلری ، ۱۳۸۵)
نکته اساسی و لازمی که باید دراینجا به آن اشاره شود این است که CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است نه بازاریابی ارتباط با مشتری . مدیریت مفهومی گستردهتر از بازاریابی داشته و شامل تولید ، منابع انسانی ،مدیریت خدمات ، فروش و تحقیق و توسعه است بنابراین CRM مستلزم رویکردی سازمانی و در تمام سطوح کسب و کار است که برای انجام کسب و کار و نه استراتژی ساده بازاریابی مشتری محور . .CRM تمام کارکردهای سازمان ( بازاریابی ، تولید ، خدمت به مشتری و غیره ) را که نیازمند تماس مستقیم یا غیر مستقیم با مشتریان است را در بر می گیرد . Glay & Byun 2001))
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 