فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری چرم، فرآیند چرم‌سازی و محصولات چرمی؛ تحلیل جنبه‌های صنعتی، هنری و اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری چرم، فرآیند چرم‌سازی و محصولات چرمی؛ تحلیل جنبه‌های صنعتی، هنری و اقتصادی دارای ۱۰۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری چرم، فرآیند چرم‌سازی و محصولات چرمی؛ تحلیل جنبه‌های صنعتی، هنری و اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری چرم، فرآیند چرم‌سازی و محصولات چرمی؛ تحلیل جنبه‌های صنعتی، هنری و اقتصادی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری چرم، فرآیند چرم‌سازی و محصولات چرمی؛ تحلیل جنبه‌های صنعتی، هنری و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری چرم، فرآیند چرم‌سازی و محصولات چرمی؛ تحلیل جنبه‌های صنعتی، هنری و اقتصادی :

فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری چرم، فرآیند چرم‌سازی و محصولات چرمی؛ تحلیل جنبه‌های صنعتی، هنری و اقتصادی (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

فصل دوم ادبیات تحقیق ۱۳

تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی: ۱۴

تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم ۲۱

مراحل ساخت چرم ۲۸

عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم .. ۳۰

الف- پوست: ۳۰

ب- چرم: ۳۳

انواع چرم و موارد استفاده از آن: ۳۵

انواع محصولات چرمی: ۳۷

بخش دوم مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آن ۳۹

تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه .. ۴۰

جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور.. ۴۲

آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی ۴۲

نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال ۴۳

تعریف استراتژی ۴۵

نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی ۴۵

الف- استراتژی جایگزینی واردات ۴۵

ب- استراتژی توسعه صادرات: ۴۷

انواع استراتژی های رقابتی عام ۴۸

رهبری در هزینه ۵۰

تمایز محصول ۵۱

تمرکز (محدودنگری) ۵۳

میانه روی ۵۵

تعریف بازاریابی: ۵۷

استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار ۵۸

۱- استراتژی بازاریابی یکسان ۵۹

۲- استراتژی بازاریابی تفکیکی ۵۹

۳- استراتژی بازاریابی تمرکزی ۶۰

ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار ۶۱

تقسیم بندی بازار های بین المللی ۶۳

استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی ۶۵

آمیخته محصول ۶۶

اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی ۶۸

آمیخته تشویق و ترفیع ۷۰

اجزای تشویق و ترفیع ۷۱

توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی ۷۲

تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی ۷۳

۱- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل ۷۴

۲- تصمیم به فعالیت در سطح بین‌الملل (Deciding wether to go abroad) 83

۳- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین‌الملل (Deciding Which market to enter) 85

۴- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین‌المللی (Diciding how to enter the market) 87

۵- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین‌الملل (Deciding on the markting program) 96

۶- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین‌الملل (Diciding on the marketing organizition) 103

تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی:

انسانهای نخستین به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شکار حیوانات می‌زدند. پوست نیز جایگاه ویژه ای داشته است. چراکه این فرآورده دامی‌بهترین وسیله پوشش انسانها برای جلوگیری از خطرات گوناگون بوده است. این نوع استفاده از پوست را می‌توان منصوب به عصر یخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست[۱]. در ابتدا بشراولیه از استخوان و سنگهای تیز به منظور از بین بردن گوشتهای اضافی و ضایعات پوست استفاده می‌کرد. ولی بزودی به فساد پذیری سریع این نوع پوستها در مقابل انواع میکروبها و باکتری ها پی برد. بعدها مبادرت به خشک کردن پوست در برابر آفتاب یا آتش کرد. که بازهم پوستی شکننده و غیر قابل استفاده بدست می‌آورد. تا اینکه سرانجام متوجه فوائد عصاره های گیاهی برای جلوگیری از فساد پوست گردید.

مصریان قدیم از حدود ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد، از ترکیبات معدنی آرد شده مانند املاح آلومینیوم و دانه های مازو[۲] برای ساخت چرم استفاده می‌کردند. یونانیان و رومیها، از پوست و برگ درختان کاج و صنوبر استفاده می‌کردند[۳]. با توجه به این نکته بسیار مهم که صنعت چرمسازی در طی زمانی بسیار طولانی به تکامل خود رسیده و تجربیات فراوانی را پشت سر گذارده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.