فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی در بخش دولتی و شهرداریها؛ بررسی استانداردها و کارکردها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی در بخش دولتی و شهرداریها؛ بررسی استانداردها و کارکردها دارای ۸۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی در بخش دولتی و شهرداریها؛ بررسی استانداردها و کارکردها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی در بخش دولتی و شهرداریها؛ بررسی استانداردها و کارکردها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی در بخش دولتی و شهرداریها؛ بررسی استانداردها و کارکردها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی در بخش دولتی و شهرداریها؛ بررسی استانداردها و کارکردها :
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی در بخش دولتی و شهرداریها؛ بررسی استانداردها و کارکردها (فصل دوم تحقیق)
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
نوع فایل:wordوقابل ویرایش
فصل دوم : چارچوب نظری و پیشینه پژوهش
گفتار اول : مفاهیم حسابداری و گزارشگری مالی و دولتی
۲ـ۱ـ۱ـ دیباچه . . . . . . . . . . . . . . .. . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۱۵
۲ـ۱ـ۲ـ تعریف حسابداری و حسابداری دولتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۱۷
۲ـ۱ـ۳ـ تعریف گزارشگری مالی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۱۹
۲ـ۱ـ۴ـ اهداف گزارشگری مالی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۱۹
۲ـ۱ـ۵ـ گزارشگری مالی در ایران . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۲۱
۲ـ۱ـ۶ـ گزارشگری مالی در عصر تجارت الکترونیک. . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . .۲۳
۲ـ۱ـ۷ـ استفاده کنندگان از گزارشگری مالی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . ..۲۴
۲ـ۱ـ۸ـ امکان ارتقا گزارشگری مالی در ایران . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . ۲۵
۲ـ۱ـ۹ـ تحولات اساسی در گزارشگری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . ۲۷
۲ـ۱ـ۱۰ـ واحد گزارشگری مالی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۲۹
۲ـ۱ـ۱۱ـ جایگاه تئوری وجوه مستقل. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۳۰
۲ـ۱ـ۱۲ـ جریان اطلاعاتی گزارشگری مالی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۳۱
۲ـ۱ـ۱۳ـ محدودیت های گزارشگری مالی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۳۲
۲ـ۱ـ۱۴ـ گزارشگری مالی دولتی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۳۴
۲ـ۱ـ۱۵ـ اهداف گزارشگری مالی دولتی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۳۶
۲ـ۱ـ۱۶ـ مفهوم مسئولیت پاسخگویی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۳۶
۲ـ۱ـ۱۷ـ اصول حسابداری و گزارشگری مالی دولتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۳۹
۲ـ۱ـ۱۸ـ مبانی حسابداری دولتی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۳۹
۲ـ۱ـ۱۹ـ مبانی تعهدی در حسابداری دولتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۳۹
۲ـ۱ـ۲۰ـسامانه حسابداری حساب مستقل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۴۱
۲ـ۱ـ۲۱ـ انواع حسابهای مستقل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۴۲
۲ـ۱ـ۲۲ـ ارزیابی عملکردسامانه گزارشگری مالی و ارتباط آن با مدیریت دولتی . . . . . . . . . . . . .۴۴
گفتار دوم : شهرداری ها و گزارشگری مالی شهرداری ها
۲ـ۲ـ۱ـ شهرداری ها بحث نظری. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۴۶
۲ـ۲ـ۲ـ پیشینه ، رشد و تحول شهرداری در ایران. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۴۸
۲ـ۲ـ۳ـ مسائل مربوط به گزارشگری مالی مطلوب در شهرداری های و ارتباط آن با سامانه مالی. .۵۱
۲ـ۲ـ۴ـ استفاده کنندگان گزارش های مالی و نیازهای اطلاعاتی آنها . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۵۲
۲ـ۲ـ۵ـ خصوصیات ، محسنات و کاربرد حسابداری شهرداری ها. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۵۴
۲ـ۲ـ۶ـ اصول و موازین حسابداری شهرداری. . . . . . . . . . . . . . . . . . . …. . . . . . . . . . . . . . . .۵۶
۲ـ۲ـ۷ـ اصول حسابداری در شهرداری ها و مفهوم بودجه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۵۹
۲ـ۲ـ۸ـ خلاصه دستورالعمل تهیه و تنظیم بودجه شهرداری ها . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۶۶
۲ـ۲ـ۹ـ حسابداری بودجه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۶۸
گفتار سوم : پیشینه پژوهش
۲ـ۳ـ۱ـ موانع اجرای حسابرسی صورتهای مالی موسسات غیر انتفایی (شهرداری های استان کردستان و آذربایجانغربی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .۶۹
۲ـ۳ـ۲ـ ارزیابی میزان پاسخگویی نظام مالی دولت جمهوری اسلامی ایران. . . . . . . . . . . . . . . . .۷۰
۲ـ۳ـ۳ـ بررسی موانع توسعه حسابداری دولتی و اثرات آن بر گزارشگری مالی دولتی . . . . . . . . .۷۱
۲ـ۳ـ۴ـ گزارش ارزیابی مدیریت از کنترل داخلی و بررسی فایده مندی برون سازمانی آن در ایران.۷۲
فصل دوم :
چار چوب نظری و پیشینه پژوهش
گفتار اول : مفاهیم حسابداری و گزارشگری مالی و دولتی
۲ـ۱ـ۱ـ دیباچه
افزایش رقابت و پیشرفتهای فنآوری تحولات زیادی را در عرصه فعالیتهای اقتصادی ایجاد نموده است. شرکتها برای بقاء و رقابت با یکدیگر و حفظ سهم بازار و توسعه فعالیتهای خود بایدروشهای سازماندهی و مدیریت، روش کار و تولید محصولات و یا ارائه خدمات، مدیریت ریسک و رابطه با دیگر سازمانها (رقبا ـ همکاران تجاری ـ تهیهکنندگان مواد اولیه) را تغییر دهند. شرکتهایی در رقابت موفق هستند که بتوانند به مشتریان خود (داخل و خارج سازمان) توجه بیشتری داشته باشند و همچنین از ویژگی تصمیمگیرهای غیرمتمرکز برخوردار بوده و زمان و هزینه اجرای فعالیتهای کلیدی خود را کاهش دهند.
امروزه شرکتهای موفق اقتصادی برای پاسخگویی سریع به تغییرات تجاری، سامانه های اطلاعاتی و اطلاعات مورد نیاز مدیریت را به نحوی تغییر دادهاند تا بتوانند با تعریف مناسب از مزیتهای نسبی سازمان، قدرت پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان و همچنین کاهش هزینههای تولید و افزایش سهم بازار را با حفظ کمیت محصول در سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند. از این رو ،در ارزیابی معیارهای اندازهگیری عملکرد و گزارشهای مالی و غیرمالی تغییرات چشمگیری در سازمان بوجود آمده است.
درواقع ، امروزه گزارشگری باید با تغییر نیازهای استفادهکنندگان حرکت نماید، و در غیر این صورت کارآمدی و اثر بخشی را ازدست میدهد. بدون شک این موضوع زمانی از اهمیت بسزایی برخوردار میشود که بقاء حرفه حسابداری را در گرو پذیرش تغییرات اصولی در راستای تغییرات انجام شده در بنگاهههای اقتصادی و فضای تجارت جهانی بدانیم(کزازی، ۱۳۸۲،ص ۲۵)
رشد فزاینده فعالیتهای اقتصادی در دنیای امروز بخصوص برای سازمانهایی که در دنیای پرشتاب رقابت حضوری فعال دارند، موجب بروز مسائل پیچیده مالی گردیده است. برای پاسخگویی به این مسئله و ارائه راهحلها و تصمیمگیریهای صحیح ضرورت گزارشهای مالی بهنگام و جامع از جمله نگرانیهای مدیران اجرایی بنگاه های اقتصادی شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 