فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندیهای ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندیهای ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری دارای ۵۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندیهای ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندیهای ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندیهای ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندیهای ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری :
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندیهای ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری (فصل دوم تحقیق)
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
نوع فایل:wordوقابل ویرایش
فصل دوم
پیشینه تحقیق…………………………… ۱۹
بررسی تاریخی…………………………… ۲۱
تعریف خلاقیت……………………………. ۲۱
عوامل موثر بر خلاقیت…………………….. ۲۷
رابطه خلاقیت و ویژگیهای شخصیتی……………. ۲۷
دیدگاه روانکاوی از خلاقیت………………… ۲۹
دیدگاه گیلفورد درباره خلاقیت……………… ۳۰
دیدگاه تورنس درباره خلاقیت……………….. ۳۱
خلاصهای از تاریخچه نظریههای خود…………… ۳۲
مازلو و نظریه خود………………………. ۳۳
چگونگی شکلگیری خود……………………… ۳۴
خودپنداری……………………………… ۳۵
رشد خودپنداری در نوجوانی………………… ۳۶
خودواقعی و خود آرمانی…………………… ۳۷
خودشکوفایی و خلاقیت……………………… ۳۸
نقش تصویر ذهنی بدن در خودپنداری نوجوان……. ۴۰
مروری بر دنیای معلولین………………….. ۴۱
معلول چیست؟……………………………. ۴۳
علل معلولیتها………………………….. ۴۵
انواع معلولیت………………………….. ۴۵
جنبههای روانی معلولیت جسمی- حرکتی………… ۴۶
معلولیت جسمی- حرکتی و خودپنداری………….. ۴۷
مشکلات ناشی از معلولیت و نقایص بدنی……….. ۴۸
تأثیر والدین بر شخصیت افراد معلول جسمی- حرکتی ۴۹
توان بخشی معلولین جسمی- حرکتی……………. ۵۰
پیشینه تحقیق:
فرانک بارون[۱] اولین کسی بود که تحقیق تطبیقی چندجانبهای را در مورد سلیقهها و ترجیحات افراد خلاق و غیرخلاق انجام داد. او بر مبنای یک آزمون خلاقیت دو گروه را تشکیل داد. یک گروه مرکب از ۲۵ نفر خلاقترین افراد و گروه دیگر باز هم مرکب از ۲۵ نفر که از نظر خلاقیت در پایینترین سطح قرار داشتند.
تجزیه و تحلیل خصوصیات آزمودنیها به وسیله اعضای مؤسسه شخصیت انجام گرفت این امکان را فراهم کرد که بارون در گروه فوق را چنین توصیف کرد: میزان آگاهی افراد خلاق از مسائل امور زیاد است، نسبت به مسائل بینایی بیعلاقه هستند و بالاخره مبتکر، با همت، پرانرژی و صبور هستند. این توصیفها با عقایدی که معمولاً درباره اصالت جویی و تخیل سازنده ابراز شده است کاملاً تطبیق دارد. بارون مشخصترین کیفیات افراد خلاق را روانی عقیده، بدیههگویی، روانی کلام و نیز آنچه که او آن را «سهولت انجام محرکهای مختلف خواند، میداند، این مفهوم آخری در واقع همان گروهبندی وسیع است که توسط بروند تشریح شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 