فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندی‌های ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندی‌های ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری دارای ۵۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندی‌های ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندی‌های ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندی‌های ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندی‌های ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری :

فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری خلاقیت در نوجوانان دارای معلولیت جسمی-حرکتی؛ تحلیل توانمندی‌های ذهنی و راهکارهای پرورش نوآوری (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

فصل دوم

پیشینه تحقیق…………………………… ۱۹

بررسی تاریخی…………………………… ۲۱

تعریف خلاقیت……………………………. ۲۱

عوامل موثر بر خلاقیت…………………….. ۲۷

رابطه خلاقیت و ویژگی‌های شخصیتی……………. ۲۷

دیدگاه روانکاوی از خلاقیت………………… ۲۹

دیدگاه گیلفورد درباره خلاقیت……………… ۳۰

دیدگاه تورنس درباره خلاقیت……………….. ۳۱

خلاصه‌ای از تاریخچه نظریه‌های خود…………… ۳۲

مازلو و نظریه خود………………………. ۳۳

چگونگی شکل‌گیری خود……………………… ۳۴

خودپنداری……………………………… ۳۵

رشد خودپنداری در نوجوانی………………… ۳۶

خودواقعی و خود آرمانی…………………… ۳۷

خودشکوفایی و خلاقیت……………………… ۳۸

نقش تصویر ذهنی بدن در خودپنداری نوجوان……. ۴۰

مروری بر دنیای معلولین………………….. ۴۱

معلول چیست؟……………………………. ۴۳

علل معلولیت‌ها………………………….. ۴۵

انواع معلولیت………………………….. ۴۵

جنبه‌های روانی معلولیت جسمی- حرکتی………… ۴۶

معلولیت جسمی- حرکتی و خودپنداری………….. ۴۷

مشکلات ناشی از معلولیت و نقایص بدنی……….. ۴۸

تأثیر والدین بر شخصیت افراد معلول جسمی- حرکتی ۴۹

توان بخشی معلولین جسمی- حرکتی……………. ۵۰

پیشینه تحقیق:

فرانک بارون[۱] اولین کسی بود که تحقیق تطبیقی چندجانبه‌ای را در مورد سلیقه‌ها و ترجیحات افراد خلاق و غیرخلاق انجام داد. او بر مبنای یک آزمون خلاقیت دو گروه را تشکیل داد. یک گروه مرکب از ۲۵ نفر خلاق‌ترین افراد و گروه دیگر باز هم مرکب از ۲۵ نفر که از نظر خلاقیت در پایین‌ترین سطح قرار داشتند.

تجزیه و تحلیل خصوصیات آزمودنیها به وسیله اعضای مؤسسه شخصیت انجام گرفت این امکان را فراهم کرد که بارون در گروه فوق را چنین توصیف کرد: میزان آگاهی افراد خلاق از مسائل امور زیاد است، نسبت به مسائل بینایی بی‌علاقه هستند و بالاخره مبتکر، با همت، پرانرژی و صبور هستند. این توصیفها با عقایدی که معمولاً درباره اصالت جویی و تخیل سازنده ابراز شده است کاملاً تطبیق دارد. بارون مشخص‌ترین کیفیات افراد خلاق را روانی عقیده، بدیهه‌گویی، روانی کلام و نیز آنچه که او آن را «سهولت انجام محرکهای مختلف خواند، می‌داند، این مفهوم آخری در واقع همان گروه‌بندی وسیع است که توسط بروند تشریح شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.