فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی؛ تحلیل فرآیندهای نوآوری و توسعه دانش در محیط کار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی؛ تحلیل فرآیندهای نوآوری و توسعه دانش در محیط کار دارای ۹۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی؛ تحلیل فرآیندهای نوآوری و توسعه دانش در محیط کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی؛ تحلیل فرآیندهای نوآوری و توسعه دانش در محیط کار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی؛ تحلیل فرآیندهای نوآوری و توسعه دانش در محیط کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی؛ تحلیل فرآیندهای نوآوری و توسعه دانش در محیط کار :

مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

فصل دوم: ادبیات تحقیق………………. ۱۴

بخش اول: پیشینه نظری تحقیق…………. ۱۸

سیر تحولات نظریه‌های سازمان ومدیریت……. ۱۸

سابقه سازمان یادگیرنده……………… ۲۱

تئوری یادگیری سازمانی………………. ۲۴

تعاریفی از یادگیری سازمانی………….. ۲۵

سازمان یادگیرنده…………………… ۲۸

یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده…… ۳۴

عنوان صفحه

نقش مکاتب فکری در سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی…………………………………… ۳۷

اصول سازمان‌های فراگیر از نظر «پیترسنج».. 40

تفاوت سازمانهای یادگیرنده با سازمان‌های سنتی ۵۴

بررسی و مقایسه نظریه پیترسنج با نظریه صاحبنظران دیگر…………………………………… ۵۸

چگونه یک سازمان یادگیرنده با سازمان‌های دیگر متفاوت است؟…………………………………… ۶۰

اجزای سازنده سازمان یادگیرنده……….. ۶۶

سازمان یادگیرنده در آینده…………… ۶۹

راهبردهای ایجاد و گسترش سازمان یادگیرنده ۷۰

راهکارهای اجرایی سازمان‌های یادگیرنده…. ۷۵

مزایای ایجاد سازمان یادگیرنده……….. ۷۶

تغیرات ساختاری لازم براساس سازمان یادگیرنده در درون سازمان موجود (مدارس)…………………. ۷۸

مدارس یادگیرنده……………………. ۸۰

ویژگی‌های مدرسه یادگیرنده……………. ۸۹

مقایسه‌ مدارس دولتی و غیرانتفاعی……… ۹۶

بخش دوم: بررسی پیشینه تحقیق…………. ۹۹

نتیجه‌گیری………………………… ۱۱۴

سازمان‌های آینده به دلیل ماهیت عمری که در آن به سر می‌بریم، تفاوت‌های بسیار زیادی با سازمان‌های گذشته دارند. عصر حاضر را می‌توان با ۲ مشخصه‌ی اصلی آن، یعنی شتاب فراوان تغییرات وا فزایش عدم قطعیت تعریف نمود، به تبع این ویژگی‌های محیطی،اداره‌ی سازمان‌های امروز بسیار پیچیده شده وراه‌حل‌های دیروز ضرورتاً به کار حل مسائل امروز نمی‌آیند. به قول تافلر: «در شرایط امروز هیچ چیز خطرناک‌تر از دل‌بستن به کامیابی‌های دیروز نیست» در سازمان‌های امروز وظایف پیچیده و فکری، جایگزین وظایف ساده و فیزیکی قبل شده است. کارکنان تحصیل کرده ومتخصص در جای کارگران بدون سواد و بی‌مهارت گذشته قرار گرفته‌اند. برای شناخت، فهم مسائل و ویژگی‌های سازمان‌ها، اطالع از روند تغییرات در سازمان‌های امروزی وتوسعه‌ی افق دید به سازمان‌های فردا،ضرورتی اجتناب ناپذیر برای مدیران است.در بررسی نظر محققین و مطالعاتی که پیرامون تغییرات سازمان‌ها و مدیریت آنها با توجه به تحولات سریع جهانی پرداخته‌اند،دو نکته را در می‌یابیم یکی آنکه سازمان‌ها مثل گذشته قابل پیش‌بینی نیستند و امروزه نام‌های دیگری متناسب با عصر حاضر به خود گرفته‌اند سازمان‌هایی با عنوان‌های سازمان‌های یادگیرنده، فراجو، فراگیر، پیشگام، اعتماد آفرین، دانایی محور، بدون مدیر، تندآموز، یادگیری محور، دانش مدار، سازمان فردا ، … و بدنبال آن مدیریت دانش مطرح شده است و طراحان آنها به بیان ویژگی‌های این سازمان‌ها و مدیریت در آنها پرداخته‌اند اما آنچه مشترک بین مباحث مطرح شده این سازمان‌ها بوده و ویژگی‌ اساسی همه این سازمان‌ها می‌باشد تاکید بر امر یادگیری و یادگیرنده بودن در سازمان است و بی‌اغراق هم طراحان و تخصصین سازمان‌های مطرح شده، یادگیری در سازمان را اساس و بنیان سازمان‌های عصر تحولات پیچیده می‌شمرند و باید اعتراف کرد که سازمان‌های کامیاب آینده با هر نامی که باشند باید سازمانی یادگیرنده باشند و یعنی باید یادگیری در این سازمان‌ها اصل اساسی معرفی شود که نهایت منجر به پیدایش سازمان مطلوب گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.