فایل کامل پژوهش مبانی نظری تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط؛ بررسی روش‌های دیالوگی و نقش پرسشگری در یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش مبانی نظری تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط؛ بررسی روش‌های دیالوگی و نقش پرسشگری در یادگیری دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مبانی نظری تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط؛ بررسی روش‌های دیالوگی و نقش پرسشگری در یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مبانی نظری تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط؛ بررسی روش‌های دیالوگی و نقش پرسشگری در یادگیری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مبانی نظری تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط؛ بررسی روش‌های دیالوگی و نقش پرسشگری در یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش مبانی نظری تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط؛ بررسی روش‌های دیالوگی و نقش پرسشگری در یادگیری :

فایل کامل پژوهش مبانی نظری تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط؛ بررسی روش‌های دیالوگی و نقش پرسشگری در یادگیری

فایل کامل پژوهش مبانی نظری تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط؛ بررسی روش‌های دیالوگی و نقش پرسشگری در یادگیری شامل ۳۰ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل پژوهش مبانی نظری تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط؛ بررسی روش‌های دیالوگی و نقش پرسشگری در یادگیری
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

سقراط هدف خود را فهمیدن و فهماندن حقایق و تربیت اخلاقی و سیاسی جوانان می‌دانست و مانند سوفسطاییان می‌خواست جوانان را به خوشبختی و پیشرفت رهنمون سازد. البته او برخلاف سوفسطاییان که جوانان را به نسبی‌گرایی و فرصت‌طلبی دعوت می‌کردند، جوانان را به تحصیل حکمت و داشتن شخصیتی مستقل فرا می‌خواند. در این راه، همان‌طور که ذکر آن رفت، از روش گفتگو استفاده می‌کرد و به‌جای تحمیل افکار خود به مخاطب، سعی در کشف حقیقت داشت. بنابراین، روش گفتگوی سقراطی را می‌توان روش فعال نیز نامید، چرا که او سعی می‌کرد تعلیم را از جایی که مورد علاقه مخاطب است آغاز کند.

روش سقراط در حقیقت دارای مراحل سه‌گانه بود:

در مرحله اول عدم صراحت و وضوح ذهن افراد در باب مسائلی که طرح می‌شد آشکار می‌گشت.

در مرحله دوم کوشش می‌شد تا مفاهیم در قالب تعاریف روشن جای گیرد و معانی آنها مشخص و معین گردد.

و …

فایل کامل پژوهش مبانی نظری تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط؛ بررسی روش‌های دیالوگی و نقش پرسشگری در یادگیری
فهرست مطالب

مقدمه
مراحل سه‌گانه روش سقرط
گفتگوی سقراطی
فلسفه سقراط
پایان

عنوان : تعلیم و تربیت از دیدگاه سقراط

فرمت : پاورپوینت

حجم : ۳۸۴ کیلوبایت

تعداد صفحات : ۳۰

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.