فایل کامل پژوهش مبانی نظری فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه پیترز؛ تحلیل رویکردهای عقلانی و اخلاقی در آموزش و پرورش
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش مبانی نظری فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه پیترز؛ تحلیل رویکردهای عقلانی و اخلاقی در آموزش و پرورش دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مبانی نظری فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه پیترز؛ تحلیل رویکردهای عقلانی و اخلاقی در آموزش و پرورش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مبانی نظری فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه پیترز؛ تحلیل رویکردهای عقلانی و اخلاقی در آموزش و پرورش۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مبانی نظری فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه پیترز؛ تحلیل رویکردهای عقلانی و اخلاقی در آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش مبانی نظری فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه پیترز؛ تحلیل رویکردهای عقلانی و اخلاقی در آموزش و پرورش :
فایل کامل پژوهش مبانی نظری فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه پیترز؛ تحلیل رویکردهای عقلانی و اخلاقی در آموزش و پرورش
فایل کامل پژوهش مبانی نظری فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه پیترز؛ تحلیل رویکردهای عقلانی و اخلاقی در آموزش و پرورش شامل ۳۶ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
تربیت شدن به معنی رسیدن به مقصد نیست؛ بلکه عبارت است از سفر کردن با دیدی متفاوت.
ریچارد استنلی پیترز مؤسس فلسفه تعلیم و تربیت متداول در نیمه دوم قرن بیستم بریتانیاست. او در زمینه اخلاق، فلسفه ذهنی، فلسفه سیاسی و تاریخ و فلسفه روانشناسی به کار تخصصی پرداخت.
از ۱۹۶۲ به بعد، این علایق منحصراً در زمینه فلسفه تعلیم و تربیت به بار نشست.
پیترز و همکارش، پل هرست، جامعه تعلیم و تربیت بریتانیا را در ۱۹۶۴ تأسیس کردند که پیترز مدیریت این جامعه را عهدهدار بود.
پیترز همچنین شماری از کتب و مقالات اثرگذار را به رشته تحریر درآورد و شالوده فلسفه نوسیمای تعلیم و تربیت را ریخت.
فلسفه تعلیم و تربیت ریچارد پیترز دارای وجوه متعدد بود. از پایان جنگ و تا انتصاب او به سمت استادی مؤسسه در ۱۹۶۲، علاقه غالب در فلسفه عمومی معطوف به چیزی بود که « تحلیل مفهومی»، یا به عبارتی، « تحلیل زبانشناختی» خوانده میشد… مفهوم تحلیل «زبانشناختی» در حیطه وسیعتر تحلیل «مفهومی» قرار میگیرد.
بخشی از پروژه کلی اولیه پیترز شامل کاربست فنون «تحلیلی» درباره مفاهیم خاص تربیتی بود. این امر وی را بر این ادعا رهنمون شد که تحقق تعلیم و تربیت، در تمایز با امور دیگری مثل مهارتآموزی یا القای عقیده، موکول به تحقق سه معیار است که عبارتاند از:
و …
عنوان : فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه پیترز
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۲۴۸ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۳۶
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 