فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تئوری بازیها؛ بررسی ادبیات علمی و کاربردهای آن در علوم اجتماعی و اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تئوری بازیها؛ بررسی ادبیات علمی و کاربردهای آن در علوم اجتماعی و اقتصادی دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تئوری بازیها؛ بررسی ادبیات علمی و کاربردهای آن در علوم اجتماعی و اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تئوری بازیها؛ بررسی ادبیات علمی و کاربردهای آن در علوم اجتماعی و اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تئوری بازیها؛ بررسی ادبیات علمی و کاربردهای آن در علوم اجتماعی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تئوری بازیها؛ بررسی ادبیات علمی و کاربردهای آن در علوم اجتماعی و اقتصادی :
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تئوری بازیها؛ بررسی ادبیات علمی و کاربردهای آن در علوم اجتماعی و اقتصادی (فصل دوم تحقیق)
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
نوع فایل:wordوقابل ویرایش
تئوری بازی ها
نظریه بازی قسمت قابل ملاحظه ای از فرآیند تصمیم گیری تحت عدم قطعیت را در بر می گیرد. در سالهای اولیه نظریه بازی توسط امیلی بورل[۱] و ون نومن[۲] توسعه یافت، گرچه به روشنی معلوم نیست که چه کسانی را باید به عنوان بنیانگذاران نظریه بازی معرفی کرد [۱۵۴]. در یک بازی با گروهی از بازیکن ها سر وکار داریم که هر یک کوشش دارند دریافتی[۳] خود را به حداکثر برسانند. لذا هر بازیکن در هنگام تصمیم گیری برای حرکت بهینه خویش باید کلیه واکنش های ممکن بازیکنان دیگر را نسبت به حرکت خود در نظر گیرد. وی حرکات بازیکنان دیگر را با قطعیت نمی داند، اما باید درباره حرکت خویش با نوعی توجیه عقلائی تصمیم گیری کند. لذا جستجو برای تصمیم عقل مند نوعی تصمیم گیری در حالت عدم قطعیت به شمار می آید. برای هر بازی سه امر ضروری است [۱۵۴]:
الف- بازیکنان
ب- استراتژی های بازیکنان که تحت قواعد بازی مجاز است
ج- مطلوبتها یا دریافتها
هر بازی بایستی بازیکنانی داشته باشد. حتی بازی ممکن است یک بازیکن داشته باشد که با طبیعت بازی می کند. از طرفی هر بازی خود یک تصمیم گیری است که معیارهای تصمیم گیری از جمله مطلوبیت در آن کاربرد دارد و از طرفی تصمیم گیری تحت ریسک و تصمیم گیری تحت عدم قطعیت خود بازی با طبیعت به شمار می آید. بدیهی است که هر بازی باید مبتنی بر قواعدی باشد و بازیکنان باید استراتژیهایی را انتخاب کنند که بر اساس قواعد بازی مجاز می باشد. سرانجام باید دریافتها و مطلوبیتهایی باشد که به بازیکنان بر اساس استراتژیهای آنها منسوب می شود. همچنین انتظار می رود که بازیکنان استراتژیهای خود را چنان انتخاب کنند که دریافتی آنها حداکثر شود. بازیها را می توان از جهات مختلف دسته بندی کرد. یک دسته بندی جامع از بازیها را می توان بصورت زیر بیان نمود:
الف) بازیهای ایستا و پویا[۴]: در دنیای واقعی بازی ها ترکیبی از ایستا و پویا هستند. در بازیهای ایستا حرکت بازیکنان بصورت ترتیبی بوده و ابتدا یک بازکن بازی را شروع و در ادامه بازیکن دیگر به بازی می پردازد، مانند بازی شطرنج. در بازی پویا، بازی با حرکت همزمان بازیکنان دنبال می شود، مانند شرکت در یک مزایده. در بازیهای پویا هیچکدام از بازیکنان در مورد نحوه بازی حریف مقابل اطلاعی ندارند [۱۵۶و۱۵۵].
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 