فایل کامل پژوهش اصول آموزش و پرورش از دیدگاه کرشن اشتاینر؛ بررسی مبانی نظری و رویکردهای تربیتی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش اصول آموزش و پرورش از دیدگاه کرشن اشتاینر؛ بررسی مبانی نظری و رویکردهای تربیتی دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش اصول آموزش و پرورش از دیدگاه کرشن اشتاینر؛ بررسی مبانی نظری و رویکردهای تربیتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش اصول آموزش و پرورش از دیدگاه کرشن اشتاینر؛ بررسی مبانی نظری و رویکردهای تربیتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش اصول آموزش و پرورش از دیدگاه کرشن اشتاینر؛ بررسی مبانی نظری و رویکردهای تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش اصول آموزش و پرورش از دیدگاه کرشن اشتاینر؛ بررسی مبانی نظری و رویکردهای تربیتی :
فایل کامل پژوهش اصول آموزش و پرورش از دیدگاه کرشن اشتاینر؛ بررسی مبانی نظری و رویکردهای تربیتی
فایل کامل پژوهش اصول آموزش و پرورش از دیدگاه کرشن اشتاینر؛ بررسی مبانی نظری و رویکردهای تربیتی شامل ۲۶ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل پژوهش اصول آموزش و پرورش از دیدگاه کرشن اشتاینر؛ بررسی مبانی نظری و رویکردهای تربیتی
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
اشتاینر و آراء تربیتی او(۱۸۵۹-۱۹۳۲)
آراءتربیتی کرشن اشتاینر که از تجارب وسیع او به عنوان معلم و مربی و نیز تفکری عمیق برخواسته است یکی از نظریه های جدید معاصر است که در گسترش نهضتی که در نیمه اول قرن بیستم آن را «تربیت نو» می نامند قویاً مؤثر بوده ست.
بنظر اشتاینر هدف تربیت این است که سر انجام ارزشهای فرهنگی یا تمدنی را بصورت ترکیبی در نوع خود بدیع در آورد و این ترکیب در حقیقت همان هستی معنوی آدمی است.
بنظر اشتاینر تربیت باید حول رغبتها یا علایق کودک و تحول آنها دور زند. کار مربی به نظر او سخت ترین و دشوارترین کارها و درعین حال ارزنده ترین آنهاست و می گوید : مربی شایسته کسی است که اولاً روح دانش آموز رابه صورت وجدانی آن درک کند ثانیاً عمل خود را برمحبت نسبت به نو نهالی که در حال رشد و غواست مبتنی سازد ثالثاً: به تحقق ارزشهای معنوی در ذهن متربی بپردازد و رابعاً بکوشد تا در ذهن متربی مناسبات تربیتی و عینی به صورت پیوسته و بهم بسته ای در آید. برهمین اساس نظریه تربیتی خود را در هفت اصل به صورت زیر بیان می کند که این اصلها عبارتند از : اصلهای کمال وتفرد اصلهای حریت و سندیت، اصل اجتماع، اصل تناسب عمل و وضع، و اصل فعالیت .
در مجموع می توان بیان داشت آنچه که نظریه او را از نظریه های دیگر مانند نظریه (دیویی) متمایزمی کند اعتقاد او به لزوم داشتن فلسفه ای کلی دربار هستی و ارزشهای موجود درآن و نیز تصور جامعه وانسان آرمانی در تعیین اصول و شیوه های آموزش و پرورش است.
و …
فایل کامل پژوهش اصول آموزش و پرورش از دیدگاه کرشن اشتاینر؛ بررسی مبانی نظری و رویکردهای تربیتی
فهرست مطالب
اشتاینر و آراء تربیتی او(۱۸۵۹-۱۹۳۲)
اصول آموزش و پرورش از نظر کرشن اشتاینر
اصل فردیت از نظر کرشن اشتاینر
اصل اجتماعی از نظر کرشن اشتاینر
اصل آنیت یا فعلیت از نظر کرشن اشتاینر
اصل فعالیت از نظر کرشن اشتاینر
اصل آزادی از نظر کرشن اشتاینر
پایان
عنوان : اصول آموزش و پرورش از نظر کرشن اشتاینر
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۴۷۲ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۲۶
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 